Benzyna w airboxie? O co kaman?
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 175
- Rejestracja: 24 sie 2006, 12:38
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Benzyna w airboxie? O co kaman?
Hej,
Jak w temacie. Wyciagam filtr powietrza aby dokonać jego inspekcji i cos mnie zalatuje waha... Zagladam do airboxu i widze ze jest mokro i smierdzi waha... Czyzby kranik puszczal? Jezeli tak to czy jest dla niego ratunek, czy moze mi dokonac wiekszych spustoszen w silniku? Dodam, ze pod motocykem ani na silniku zadnej plamy nie zaobserwowalem. Teraz nawet na noc zakrecam kranik na off
Jak w temacie. Wyciagam filtr powietrza aby dokonać jego inspekcji i cos mnie zalatuje waha... Zagladam do airboxu i widze ze jest mokro i smierdzi waha... Czyzby kranik puszczal? Jezeli tak to czy jest dla niego ratunek, czy moze mi dokonac wiekszych spustoszen w silniku? Dodam, ze pod motocykem ani na silniku zadnej plamy nie zaobserwowalem. Teraz nawet na noc zakrecam kranik na off
H.A.Z.E.L.L.
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 189
- Rejestracja: 05 lut 2006, 19:49
- Motocykl: cb 1300
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 189
- Rejestracja: 05 lut 2006, 19:49
- Motocykl: cb 1300
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Mam 3 pytania odnośnie tego problemu:Zagladam do airboxu i widze ze jest mokro
-czy ta substancja w obudowie filtra to na 100% waha? wycierałeś ją zapewne, to poznałeś jej konsystencję.
-kiedy ostatnio, i czy wogóle zlewałeś syf z odstojnika obudowy filtra?
-ile tej substancji było gdy to spostrzegłeś?
Jednym z objawów uszkodzenia kranika jest "nienaturalne" przybywanie stanu oleju, zmiana jego zapachu, oraz znacznego jego rozrzedzenie.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 175
- Rejestracja: 24 sie 2006, 12:38
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Badajac organoleptycznie wydaje mi sie ze takczy ta substancja w obudowie filtra to na 100% waha?
Nigdy... mam ja trzy miesiace, malo jezdzilem i w ogole nie wiedzialem ze cos takiego nalezy robic... Co tam W ogole sie zbiera? Mowimy oczywiscie o odstojniku obudowy filtra powietrza, tak?kiedy ostatnio, i czy wogóle zlewałeś syf z odstojnika obudowy filtra
Byly mokre scianki po prostu, nie widzialem zeby to plywalo...ile tej substancji było gdy to spostrzegłeś?
Zmian w stanie oleju nie stwierdzilem...
H.A.Z.E.L.L.
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
W takim razie może wystarczy wytarcie do sucha wnętrze obudowy filtra, i okresowa kontrola? ja bym tak uczynił (opróżnij jeszcze ten wężyk osadnika).
Z opisanych objawów wynika że nie ma jeszcze wielkiej tragedii .
Wydaje mi się że to była zwykła "czkawka" któregoś z gaźników (sorry za lakoniczne określenie , ale nie przychodzi mi lepsze do głowy).
Z opisanych objawów wynika że nie ma jeszcze wielkiej tragedii .
Wydaje mi się że to była zwykła "czkawka" któregoś z gaźników (sorry za lakoniczne określenie , ale nie przychodzi mi lepsze do głowy).
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
-
- Beniamin
- Posty: 72
- Rejestracja: 09 lis 2006, 13:12
- Lokalizacja: Mława
- AS
- mlody Seveniarz
- Posty: 155
- Rejestracja: 11 lis 2005, 23:02
- Motocykl: TDM 900 plastikowa lala
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Beniamin
- Posty: 72
- Rejestracja: 09 lis 2006, 13:12
- Lokalizacja: Mława
Mysle ze nie ma co sie martwic bo w kazdym motocyklu ktory mialem bylo paliwo w filtrze powietrza, a i u kumpla w xj 600 diversion tez bylo paliwo. Oczywiscie minimalne ilosci, i niegdy nie mialem z tym klopotu.
Ale chetnie sie dowiem skad sie ono tam bierze.
Ale chetnie sie dowiem skad sie ono tam bierze.
Ludzie, którzy piją, są dla mnie niczym... Niczym bracia.
-
- Junior
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 maja 2006, 08:13
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Jest to bardzo słuszne stwierdzenie. Z tego co sie podowiadywałem, jest to też częste zjawisko gdy silnik jest zapalany na krótki czas.Moim zdaniem jest to wina brudnego filtra
Może to być też objaw wytartych iglic przepustnic podciśnieniowych, jak również mało już elastycznych membran tych że przepustnic (w motocyklach o dużych przebiegach).
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
Na początku sezonu zaglądałem do swojej Krowki i było sucho i filtr suchy. Ale w SF tez miałem morke ścianki i poprzylepiany brud. Takie coś tłuste jak by benzyna z duża ilością syfu. A moja SF miała czkawki i czasami się coś zalewala i nie chciała odpalać jak upał był i zaśmierdziało benzyną czasem. Oj moja była SF to miała wiele
żyj i daj żyć innym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: zajc i 4 gości