naciąg łańcucha?!
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
PANOWIE.
U mnie jest wymieniony łańuch na nowy wraz z nowymi zębatkami, do tego silentbloki tylnych amortyzatorów (Wszystkie), łozyska tylnego koła 3szt, i jedno łozyska wachacza. Powiem tyle. Przyspieszam hamuje, strzelam ze sprzegła.. w napędzie nic nie puka nie stuka, zero luzu, jednym słowem CISZA. MOtocykl prowadzi się jak po sznurku. Jedynie niepewności daje kufer z 10kg dynków. Akurat u mnie jest dośc wysoko i daleko z tyłu, dlateog na pierwszym zakręcie troche nie miłe zaskoczenie miałem jak mi motocykl poleciał. Potem po zdjęciu kufra jechało się zaajebiście.
A co o 22 zdjelem kufer i wyjebalem jeszce na zakręciki na pare minut.
Życze wszystkim nowych zestawów napędowych.
Informacja:
Zestaw kupiony w larssonie
Cena:
Łańuch RK 330zł
zębtakta tył JT 100z
zębatka przód JT 65zł
do tego rabat 10%
ok 450zł
U mnie jest wymieniony łańuch na nowy wraz z nowymi zębatkami, do tego silentbloki tylnych amortyzatorów (Wszystkie), łozyska tylnego koła 3szt, i jedno łozyska wachacza. Powiem tyle. Przyspieszam hamuje, strzelam ze sprzegła.. w napędzie nic nie puka nie stuka, zero luzu, jednym słowem CISZA. MOtocykl prowadzi się jak po sznurku. Jedynie niepewności daje kufer z 10kg dynków. Akurat u mnie jest dośc wysoko i daleko z tyłu, dlateog na pierwszym zakręcie troche nie miłe zaskoczenie miałem jak mi motocykl poleciał. Potem po zdjęciu kufra jechało się zaajebiście.
A co o 22 zdjelem kufer i wyjebalem jeszce na zakręciki na pare minut.
Życze wszystkim nowych zestawów napędowych.
Informacja:
Zestaw kupiony w larssonie
Cena:
Łańuch RK 330zł
zębtakta tył JT 100z
zębatka przód JT 65zł
do tego rabat 10%
ok 450zł
żyj i daj żyć innym
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Już wiem lesor co jest pod tą zasraną śrubą. To jest otwór do miski olejowej. Można go używać do pomiaru i wlewania oleju. A napisane jest żeby go nie otwierać bo jest praktycznie na poziomie oleju i może się go trochę wylać. Jest to chyba jakaś pozostałość po wcześniejszych konstrukcjach bo nie wiem do czego miałby służyć. Możesz go spokojnie odręcić, zdjąć dekil i zakręcić żeby coś nie wpadło. Aha do zdjęcia dekla musisz jeszcze odkręcić czujnik bocznej podstawki. Uważaj bo jest delikatny. No i na koniec wyposaż się w naprawdę dobry klucz 14, najlepiej nasadowy sześciokątny i dodatkowe ręce do odkręcenia zębatki zdawczej. U Matieja była tak do*a że podnosiliśmy kluczem motocykl, chociaż i odbiorcza nie była słabiej przykręcona. Dwie szpilki wyszły z nakrętkami. Raczej nie walcz z tym sam bo się strasznie naszarpiesz bez pomocy. Przyjedź do mnie to pomogę.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
Generalnie w mojej te łożyska były dobre. Lewe jest takie szpilkowe prawe kulkowe. Kupilęm te łożyska wraz z uszelniaczami. Tego szpilkowego nie zmienailismy bo bardzo trudno je wybić zmienilismy to kulkowe bo łątwo szło. W sumie moglismy je zostawić i długo by slużyło, ale skoro mialem nowe. Jak byś to okdecił tj wachacz bo i tak musisz i okazało by sie ze masz szrota te łożysko igiełkowe (lewe) to moge CI odsprzedać nowe.
Sprawdź łożyska tylnego koła, u mnie totalne szroty były. Teraz po tych wymianach to na zakrętach daje za ZZR 1100 i wcale nie odstaje nic a nic. No Chyba ze są to zakręty bardzo szybkie typu 170 i wiecej to mnie juz telepie i nie daje rady. Ale zakrety z szybkością ok 120 to siedze ZZRowi na ogonie i nie ma szans uciec.
Sprawdź łożyska tylnego koła, u mnie totalne szroty były. Teraz po tych wymianach to na zakrętach daje za ZZR 1100 i wcale nie odstaje nic a nic. No Chyba ze są to zakręty bardzo szybkie typu 170 i wiecej to mnie juz telepie i nie daje rady. Ale zakrety z szybkością ok 120 to siedze ZZRowi na ogonie i nie ma szans uciec.
żyj i daj żyć innym
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 181
- Rejestracja: 09 lut 2005, 23:30
- Lokalizacja: Czersk/Posen
-
- Pampers / Chińska SF
- Posty: 503
- Rejestracja: 07 lip 2005, 23:37
- Motocykl: BMW K1200RS
- Lokalizacja: Warszawa-Chomiczówka
- Kontakt:
ostatnio zaczołem czuc lekkie pukanie jak lece na luzie... doszedłem do tego ze to chyba ogniwo przy łaczeniu łancucha
nadszedł dzien sądu. nie wytrzymałem pukania i bałem sie juz troszke jezdzic z takim łancuchem... wymieniłem zakówkę co sie okazało ... foto kiedys wam załacze... zakówka (foto) wyzłobiona po maxie ogniwo wyrobione, całe szczescie nie duzo... pykanie przestało, a ja jestem spokojny teraz usługa co prawda 50 pln(zakówka 25,- zarobienie 25,-) razem z zakówką ale moge smigac spokojnie do konca sezonu....
polecam kupujcie tylko łancuchy zagniecione firmowo.... !!!!
[/quote]
- jaqbik
- zbokus maximus
- Posty: 866
- Rejestracja: 20 lip 2005, 12:39
- Motocykl: GQO K1200R
- Lokalizacja: Poznań
No to ożywiam stary temat.
Miałem wczoraj trochę czasu i zabrałem się za łańcuch. Po dogłębnym czyszczeniu i myciu okazało się że mam DID'a! Teraz jest czyściutki i nawet dobrze wygląda.
Dzięki wszystkim którzy przekonali mnie do tego.
Specjalne podziękowania dla Yamo i Krissa.
Dzięki
Pozdrawiam
Miałem wczoraj trochę czasu i zabrałem się za łańcuch. Po dogłębnym czyszczeniu i myciu okazało się że mam DID'a! Teraz jest czyściutki i nawet dobrze wygląda.
Dzięki wszystkim którzy przekonali mnie do tego.
Specjalne podziękowania dla Yamo i Krissa.
Dzięki
Pozdrawiam
"Kiedy czuję pęd powietrza
i w kolejny zakręt składam się..."
i w kolejny zakręt składam się..."
-
- Pampers / Chińska SF
- Posty: 503
- Rejestracja: 07 lip 2005, 23:37
- Motocykl: BMW K1200RS
- Lokalizacja: Warszawa-Chomiczówka
- Kontakt:
-
- Pampers / Chińska SF
- Posty: 503
- Rejestracja: 07 lip 2005, 23:37
- Motocykl: BMW K1200RS
- Lokalizacja: Warszawa-Chomiczówka
- Kontakt:
- jaqbik
- zbokus maximus
- Posty: 866
- Rejestracja: 20 lip 2005, 12:39
- Motocykl: GQO K1200R
- Lokalizacja: Poznań
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
- jaqbik
- zbokus maximus
- Posty: 866
- Rejestracja: 20 lip 2005, 12:39
- Motocykl: GQO K1200R
- Lokalizacja: Poznań
Niestety moje próby wymiany zestawu napędowego samodzielnie spełzły na niczym, a dokładniej na braku narzędzi. Moje klucze poddały sie po zdjęciu koła - to był koniec ich możliwości. Niestety wydałem kasę na mechanika, ale przy okazji skontrolował stan łożyskkoła i wachacza. Wszystko ok, gumiś założył mi nówkę używkę Michelina Madacama i dzisiaj po pracy odebrałem sprzęta. zrobiłem 40 km w nocy w deszczu a ciesze się jak głupi z bateryjki. :scigacz: :scigacz: :scigacz:
"Kiedy czuję pęd powietrza
i w kolejny zakręt składam się..."
i w kolejny zakręt składam się..."
-
- Pampers / Chińska SF
- Posty: 503
- Rejestracja: 07 lip 2005, 23:37
- Motocykl: BMW K1200RS
- Lokalizacja: Warszawa-Chomiczówka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości