Przecież my wszyscy tak potrafimy
wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
- Mariusz
 - Dziadek Druid
 - Posty: 907
 - Rejestracja: 16 lut 2011, 19:11
 - Motocykl: CBF 1000
 - Lokalizacja: PZ Pobiedziska
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Na tym filmiku to Ty???
Przecież my wszyscy tak potrafimy
			
									
									
						Przecież my wszyscy tak potrafimy
- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
no dlatego staram się dojść do pewnego poziomu na tym forum i trenuje  
 
ale heble po zmianie przewodów to normalnie żyleta
  polecam wszystkim  
			
									
									ale heble po zmianie przewodów to normalnie żyleta
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- 
				alex62
 - mlody Seveniarz

 - Posty: 196
 - Rejestracja: 10 maja 2012, 12:53
 - Motocykl: CB 750 SevenFifty
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
No popatrz- a Mariusz napisał: "szału nie ma ale czuć różnicę" i "różnica jest - choć bez kosmosu" A Ty jesteś megaentuzjastyczny???? O co chodzi- bo już zgłupiałem 
    Inne oczekiwania?
			
									
									Stary młody motonita
						- KLOSZ
 - Mr. Kamizelka
 - Posty: 6206
 - Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
 - Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Wszystko zalezy od tego w jakim stanie przed wymiana miales gumowe weze. Im byly w gorszym stanie, tym jestes wiekszym entuzjasta 
Ja niezmiennie polecam weze w oplocie, bo daja lepsze dozowanie hamulca i nie puchna przy mocnym hamowaniu.
			
									
									Ja niezmiennie polecam weze w oplocie, bo daja lepsze dozowanie hamulca i nie puchna przy mocnym hamowaniu.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
						KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
klosz ma racje. Ja miałem kable od nowości, czyli od 97 roku. Chopaki na wiśniówce powiedzieli mi że, oplot nie oplot ale żebym raczej zmienił- dziękuje  
 
Powiem ci tak, ostatnio stwierdziłem że będe jeździł tak
 
http://www.youtube.com/watch?v=20XsaHpRQC8
przy testach blokowania tylnego koła musiałem na prawde mocno nacisnąć na pedał tylnego hamulca żeby zapiszczeć i dlatego nie rozumiałem wielu mądrych rad że ,,nie hamuj tyłem bo sie zabijesz... ! tylnego sie nie używa"
 
teraz pedał jest płytszy o jkieś 5-7 centymetrów i jak lekko wcisne to od razu blokuje koło przy ruchu nogą 2-3 centymetry
  czyli jednak musiały się rozdymać tamte kable.(ale mimo wszystko nie uważam że używanie tylnego hamulca jest niebezpieczne przy prostym hamowaniu )
Przy wczorajszych testach z przodem to nawet się troszkę wystraszyłem bo jak za nerwowo wciśniesz klamke to przód też od razu blokuje
  a wcześniej pusiałem aż zacisnąć zęby żeby zblokować koło 
Także o takie to różnice![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)
			
									
									Powiem ci tak, ostatnio stwierdziłem że będe jeździł tak
http://www.youtube.com/watch?v=20XsaHpRQC8
przy testach blokowania tylnego koła musiałem na prawde mocno nacisnąć na pedał tylnego hamulca żeby zapiszczeć i dlatego nie rozumiałem wielu mądrych rad że ,,nie hamuj tyłem bo sie zabijesz... ! tylnego sie nie używa"
teraz pedał jest płytszy o jkieś 5-7 centymetrów i jak lekko wcisne to od razu blokuje koło przy ruchu nogą 2-3 centymetry
Przy wczorajszych testach z przodem to nawet się troszkę wystraszyłem bo jak za nerwowo wciśniesz klamke to przód też od razu blokuje
Także o takie to różnice
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- 
				alex62
 - mlody Seveniarz

 - Posty: 196
 - Rejestracja: 10 maja 2012, 12:53
 - Motocykl: CB 750 SevenFifty
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Szatanie - jakiej dokładnie długości kupiłeś te przewody na przód? Też chcę teraz założyć i odpowiedzieli mi aby podać im długości przewodów i rodzaje końcówek (kąty itd.) Podobnie jak Ty chcę  bez pośrednictwa trójnika na podwójną śrubę przy pompie.
			
									
									Stary młody motonita
						- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
powiem ci że dzwoniłem do wieśniaków z PTM, pytam o kable do cb 750
kolo powiedział ze mają czarny ocynk na magazynie
ja na to że wpadne niebawem
następnego dnia pojechałem z kumplem na trip do Nieporętu i kolo musiał tylko zapakować w kartonik i już
 
a te kąty i końcówki są ważne, bo taki przewód w oplocie zachowuje się mniej więcej jak hhmmmm, o! pręcik od żaluzji - możesz go wyginać ale z ograniczonym polem manewru.
 
Tak samo jest z tymi przewodami, jak te końcówki są średnio ustawione to potem trzeba je przekręcać, a to nie jest takie proste
 a na hama ich nie przykręcisz bo powyginasz przewody  
 
Myślę że będzie nam ciężko wymierzyć i podać profesjonalne dane kątów do skonstruowania takich przewodów
  bo po pierwsze trzeba nam kątów względem przewodu, a po drugie kątów samych końcówek które sie wpierdziela w ten przewód..
a końcówki się różnią na sam przód jest chyba 2albo 3 rodzaje.. z tyłu też jedna dłuższa bardziej wygięta, a druga krótsza mniej wygięta...
a gadałeś z PTM-em? może jakiś burak odebrał co akurat tam zmywał podłogę?
			
									
									kolo powiedział ze mają czarny ocynk na magazynie
ja na to że wpadne niebawem
następnego dnia pojechałem z kumplem na trip do Nieporętu i kolo musiał tylko zapakować w kartonik i już
a te kąty i końcówki są ważne, bo taki przewód w oplocie zachowuje się mniej więcej jak hhmmmm, o! pręcik od żaluzji - możesz go wyginać ale z ograniczonym polem manewru.
Tak samo jest z tymi przewodami, jak te końcówki są średnio ustawione to potem trzeba je przekręcać, a to nie jest takie proste
Myślę że będzie nam ciężko wymierzyć i podać profesjonalne dane kątów do skonstruowania takich przewodów
a końcówki się różnią na sam przód jest chyba 2albo 3 rodzaje.. z tyłu też jedna dłuższa bardziej wygięta, a druga krótsza mniej wygięta...
a gadałeś z PTM-em? może jakiś burak odebrał co akurat tam zmywał podłogę?
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- 
				alex62
 - mlody Seveniarz

 - Posty: 196
 - Rejestracja: 10 maja 2012, 12:53
 - Motocykl: CB 750 SevenFifty
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Ja kontaktowalem się nie z PTM-em, tylko z ta firmą , którą polecił mi kumpel.  przewodystalowe.pl  - która jest dystrybutorem produktów LML Corp.
I oni nie mają katalogów motocykli i ich przewodów.
			
									
									I oni nie mają katalogów motocykli i ich przewodów.
Stary młody motonita
						- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
no to lipton... długość mniej/więcej moge pomierzyć, ale z tymi końcówkami to nie ogarne...
			
									
									SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- 
				alex62
 - mlody Seveniarz

 - Posty: 196
 - Rejestracja: 10 maja 2012, 12:53
 - Motocykl: CB 750 SevenFifty
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
OK- jak będą te dlugości to już dobrze (od  środka oczka do środka oczka) a końcówki zamówię dokładnie takie jak w oryginale .
			
									
									Stary młody motonita
						- Mariusz
 - Dziadek Druid
 - Posty: 907
 - Rejestracja: 16 lut 2011, 19:11
 - Motocykl: CBF 1000
 - Lokalizacja: PZ Pobiedziska
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Po co sobie utrudniać i ryzykować? Kup w PTMie i po kłopocie - wszyscy są zadowoleni!
			
									
									
						- 
				alex62
 - mlody Seveniarz

 - Posty: 196
 - Rejestracja: 10 maja 2012, 12:53
 - Motocykl: CB 750 SevenFifty
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Ale to żadne ryzyko- firma i jej jakość są już wielokrotnie sprawdzone przez moich kumpli. A różnica w cenie b. duża 390 (HEL) a 185 (LML) 
  Nie warto?
			
									
									Stary młody motonita
						- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
dziś nie dam rady, ale jutro powinienem ogarnąć, chociaż ciężko będzie to pomierzyć, ale mniej więcej długość będzie... 
			
									
									SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- 
				alex62
 - mlody Seveniarz

 - Posty: 196
 - Rejestracja: 10 maja 2012, 12:53
 - Motocykl: CB 750 SevenFifty
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
To co ja wczoraj zmierzyłem;  lewy 84 cm , prawy 81 cm. Ciekawe czy to pokryje się z Twoimi pomiarami?   A czy trzeba zamawiać tę podwojną śrubę do pompy- przecież taka sama jest w trójniku, który i tak wypada,  z prawej strony. Mylę się? Oczywiście nie chodzi mi o te 10 zł. czy ileś tam tylko czy to ta sama śruba?
			
									
									Stary młody motonita
						- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
wybacz alex troche daje ciała bo od czwartku siedze w domu na zwolnieniu... znów robiłem laske bez zabezpieczenia i mi sie migdałek zapalił...  
 
a cebula stoi pod pracą, a w obecnej sytuacji nie dobrze będzie jak się tam będe kręcił
 jak trzymałem przewody na przód to różnica długości między nimi była niewielkka - może 2 centymetry...
różniły sie za to końcówkami, ta do lewej tarczybyła bardziej zgięta. Powiem szczeżerze w ogóle te kable to były mega długie w porównaniu z łukami jakie robiły gumowe...
a do tyłu to myślałem że będe musiał zrobić pętle na wahaczu bo tyle było tego przewodu...
Co do śruby to prawdopodobnie masz racje, ale ta śruba z zestawu ma 2 przeloty w poprzek, a ta z trójnika ma tylko jeden
 
Wiesz o czym mówie? jak siedzi końcówa to w poprzek śruby jest zrobiony przelot dla płynu
  a poza tym to chyba nie ma zbyt wielkiej różnicy.
			
									
									a cebula stoi pod pracą, a w obecnej sytuacji nie dobrze będzie jak się tam będe kręcił
różniły sie za to końcówkami, ta do lewej tarczybyła bardziej zgięta. Powiem szczeżerze w ogóle te kable to były mega długie w porównaniu z łukami jakie robiły gumowe...
a do tyłu to myślałem że będe musiał zrobić pętle na wahaczu bo tyle było tego przewodu...
Co do śruby to prawdopodobnie masz racje, ale ta śruba z zestawu ma 2 przeloty w poprzek, a ta z trójnika ma tylko jeden
Wiesz o czym mówie? jak siedzi końcówa to w poprzek śruby jest zrobiony przelot dla płynu
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- 
				alex62
 - mlody Seveniarz

 - Posty: 196
 - Rejestracja: 10 maja 2012, 12:53
 - Motocykl: CB 750 SevenFifty
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Śruba z trójnika ma jeden przelot? przecież od prawej strony dochodzi przewód od pompy i równolegle jest podłączony prawy przewod zaciskowy- więc powinny być 2 przeloty, choć jeszcze nie rozkręcałem.  
A tak a propos- to kuruj się
  i nie stresuj , nic mnie nie goni  
			
									
									A tak a propos- to kuruj się
Stary młody motonita
						- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
mówię o dziurce na śrubie  
  z przodu mamy 3
jedna w pompie i 2 w trójniku. Jak je wykręcisz to na każdej jest przewiercona dziura w poprzek
 
a a śrubie z PTM-u idącej do pompy są 2 odwierty bo idą dwa kale - jeden na drugi![:] :]](./images/smilies/krzywy.gif)
			
									
									jedna w pompie i 2 w trójniku. Jak je wykręcisz to na każdej jest przewiercona dziura w poprzek
a a śrubie z PTM-u idącej do pompy są 2 odwierty bo idą dwa kale - jeden na drugi
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- 
				alex62
 - mlody Seveniarz

 - Posty: 196
 - Rejestracja: 10 maja 2012, 12:53
 - Motocykl: CB 750 SevenFifty
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
No i ja też w końcu fundnąłem sobie stalowy oplocik w hebelkach. Działa pięknie , prawdziwa żyleta, klamka jak "ze stali" 
 
Do tego synchro gaziorków i olej z filterkiem.
			
									
									Do tego synchro gaziorków i olej z filterkiem.
Stary młody motonita
						- KLOSZ
 - Mr. Kamizelka
 - Posty: 6206
 - Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
 - Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Chcialoby sie rzec: a nie mowilem 
			
									
									Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
						KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
pytanie techniczne, bardzo ważne  
 
Po montażu oplotu na uszczelkach przewodów pojawił się nalot - jak by zaśniedziały
  Generalnie nie przejmowałem się tym, ale gdy odstawiłem motocykl na 3 tygodnie to kompletnie straciłem hamulec  
 
Wniosek - nieszczelność i wejście powietrza do układu
 Pomachałem wajchą 50 razy i heble wróciły. 
oczywiście przy montażu nie używałem klucza dynamometrycznego, tylko dokręcałem na wyczucie
 
uszczelki przy pompie - ok
  nie zaśniedziałe, czyli szczelne
ale na zaciskach to porażka
 
I teraz co robić? Na pewno trza wymienić uszczelki...
ale myślicie że za mocno dokręciłem, czy nie dokręciłem?
			
									
									Po montażu oplotu na uszczelkach przewodów pojawił się nalot - jak by zaśniedziały
Wniosek - nieszczelność i wejście powietrza do układu
oczywiście przy montażu nie używałem klucza dynamometrycznego, tylko dokręcałem na wyczucie
uszczelki przy pompie - ok
ale na zaciskach to porażka
I teraz co robić? Na pewno trza wymienić uszczelki...
ale myślicie że za mocno dokręciłem, czy nie dokręciłem?
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- wiesiek3d
 - stary Seveniarz
 - Posty: 1548
 - Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
 - Motocykl: CBF 1000 A
 - Lokalizacja: Łagów
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
A uszczelki ameliniowe 
 czy miedziane ? bo jak miedziane to szybko wymieniaj na ameliniowe.
			
									
									Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000  -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S - CBF 1000 A - TRIUMPH SPRINT GT 1050 
						- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
miedziuchy , a amelinowe lepsiejsze?
			
									
									SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- wiesiek3d
 - stary Seveniarz
 - Posty: 1548
 - Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
 - Motocykl: CBF 1000 A
 - Lokalizacja: Łagów
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Nie lepsze a konieczne, ponieważ zacisk jest aluminiowy i reaguje z miedzią, czyli wymieniaj natychmiast bo wyżre Ci miejsce styku z uszczelką.
			
									
									Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000  -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S - CBF 1000 A - TRIUMPH SPRINT GT 1050 
						- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
no to słuszne co mówisz, ale chyba jeszcze z miesiąc wytrzyma?  
			
									
									SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						- wiesiek3d
 - stary Seveniarz
 - Posty: 1548
 - Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
 - Motocykl: CBF 1000 A
 - Lokalizacja: Łagów
 
Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?
Pewnie tak ,ale na zimę to wymień.
			
									
									Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000  -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S - CBF 1000 A - TRIUMPH SPRINT GT 1050 
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości