Banalne pytanie... Gdzie jest śruba regulacji położenia przepustnic? - nie moge się jej doszukać. Chodzi mi o minimalne podwyższenie obrotów. W tej chwili na jałowym trzyma mi w granicach 900 i przy zapalaniu trzeba leciutko dodać gazu.
Pozdrawiam
Regulacja obrotów
-
- Junior
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 paź 2007, 12:42
- Lokalizacja: Wielkopolska
- tomal
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 13 lis 2007, 21:33
- Motocykl: CB 750 SevenFifty
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Regulacja obrotów
Czesc,
pod gaźnikami na środku masz takie czarne, plastikowe pokretlo. Ciezko tam wepchnac lape, ale sie da. Pamietaj ze na zimnym wolne obroty zawsze beda nizsze niz na rozgrzanym.
pozdro
pod gaźnikami na środku masz takie czarne, plastikowe pokretlo. Ciezko tam wepchnac lape, ale sie da. Pamietaj ze na zimnym wolne obroty zawsze beda nizsze niz na rozgrzanym.
pozdro
Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi. [Albert Einstein]
-
- Seveniarz
- Posty: 203
- Rejestracja: 13 maja 2007, 18:51
- Motocykl: CeBeTa 750'92
- Lokalizacja: Brwinów
Re: Regulacja obrotów
Moja maszyna zawsze lepiej zapala z dodaniem gazu niż bez. i na zimno i na ciepło.
Słońce świeci, droga równa, Marian toczy kulki z gówna
- Stefan
- Seveniarz
- Posty: 205
- Rejestracja: 27 paź 2007, 19:15
- Motocykl: Honda cb 750 F 2 Seven Fifty
- Lokalizacja: Racibórz
Re: Regulacja obrotów
U mnie też tak trzeba robić, z dodaniem gazu, potem po rozgrzaniu silnika obroty spadają do wymaganych 1100/1200. Śruba pokrętła obrotów jest łatwo dostępna chyba , że nasza grabka ma tzw. słuszne rozmiary.Hej..
-
- Junior
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 paź 2007, 12:42
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Regulacja obrotów
Dzięki za podpowiedź. Podkręciłem delikatnie, trzyma 1100 obrotów i zapala znów bez dodawania gazu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości