Brak ładowania w sevence
-
- Beniamin
- Posty: 60
- Rejestracja: 19 maja 2007, 09:51
- Lokalizacja: Choszczno
Brak ładowania w sevence
Witam nie dawno kupiłem CBke z rozładowanym akumulatorem i okazało się, że nie mam ładowania. Sprzęt stoi w garażu, a ja mogę pojeździć maksymalnie godzine bo zaraz rozładowuje się akumulator. Co to może być? Sprawdzałem całą elektrykę i nie ma nigdzie zwarć ani nic, dobrze myślę, że może to być regulator napięcia albo alternator?
-
- Senior
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 21:27
- Lokalizacja: Tarnów
czesc. raczej regulator napiecia, alternator jest rzecza ktora sie zadko w motocyklach psuje zwlaszcza w hondach natomiast regulator to standart, wez do akumlatora przystaw mulitmetr ustawiony na voltomierz na napiecie stale czyli DC na zakresie ustaw 20 i sobie zmierz jakie masz napiecie ladowania na swiatlach i bez swiatel, powinno byc 13,8-14.2v
jesli naladujesz aku sprawdz czy na postoju ma 12.4-12.6v a tak pozatym jesli okaze sie ze to regulator to nie kupuj orginalnego hondowskiego na allegro za 250zl............. tylko idz do sklepu z czesciami samochodowymi i niech ci da elektroniczny od jakiegos fiata niczym sie z wygladu nie rozni a przynajmniej sie nie psuja:) a cena to 30zl wiec jest roznica...
jesli naladujesz aku sprawdz czy na postoju ma 12.4-12.6v a tak pozatym jesli okaze sie ze to regulator to nie kupuj orginalnego hondowskiego na allegro za 250zl............. tylko idz do sklepu z czesciami samochodowymi i niech ci da elektroniczny od jakiegos fiata niczym sie z wygladu nie rozni a przynajmniej sie nie psuja:) a cena to 30zl wiec jest roznica...
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
-
- Beniamin
- Posty: 60
- Rejestracja: 19 maja 2007, 09:51
- Lokalizacja: Choszczno
-
- Senior
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 21:27
- Lokalizacja: Tarnów
Czesc, nie mam tak zrobione u siebie, nie wiem o jakich kostkach mowa bo z regulatora wychodza chyba 3 przewody (wiec nie widze potrzeby kostek ew. jak jest to sobie polaczysz-dorobisz), w tym jeden to masa chyba Ci sie pomylilo z modulem, albo ja jestem niedoswiadczony bo w sevence tego nie robilem i regulatora nie ogladalem. Wiem jedno do motocykla samochodu czy nawet motorowki, jesli instalacja ma 12v to pasuje kazdy regulator elektroniczny samochodowy bo napiecie jest to samo, z tym fiatem to tak powiedzialem, rownoczesnie moze byc od forda alfy czy nawet merca. Do fiatow sa najtansze-moze tez byc elektroniczny od MZ, poprostu wezmiesz swoj i pojdziesz do sklepu i dobierzesz taki zeby z wygladu pasowal (rozstaw srob mocujacych) i byl najtanszy (30zl-35zl takie sa ceny regulatorow, a taki hodowski z allegro za 250zl sie niczym nie rozni poza tym ze jest taki sam z wygladu jak orginal) zeby nie bylo, ze nie robilem w MZ wsadzilem od fiata 126p.
Co do napiecia na aku bez obciazenia jest zbyt male- sprawne naladowane aku musi miec ponad 12v.
dofo-obiecuje poraz kolejny poprawe
Co do napiecia na aku bez obciazenia jest zbyt male- sprawne naladowane aku musi miec ponad 12v.
dofo-obiecuje poraz kolejny poprawe
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
Stąd wniosek, że ten akumulator trzeba wymienić. Od tego zacząć.Jak naładuje akumulator to bez włączonych świateł ma 11.36 V, a na włączonych ledwo 11V.
Poza tym, już wcześniej napisano co sprawdzić.
Kompletna wiedza na temat pomiarów jest w serwisówce Honda Common ... na stronie w Download.
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
-
- Beniamin
- Posty: 60
- Rejestracja: 19 maja 2007, 09:51
- Lokalizacja: Choszczno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości