Problem z klaksonem
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Problem z klaksonem
Witam,
Po odpaleniu sevenki w ostatnim czasie wyszło że jest problem z klaksonem. Jak wcisne klakson to słychać w obydwu takie pyknięcie ale niestety nie trąbi. Jak go najłatwiej sprawdzić? Chyba obydwa na raz nie siadły.. Maszyna normalnie odpala i światła też świecą. Ma ktoś może jakiś pomysł?
Po odpaleniu sevenki w ostatnim czasie wyszło że jest problem z klaksonem. Jak wcisne klakson to słychać w obydwu takie pyknięcie ale niestety nie trąbi. Jak go najłatwiej sprawdzić? Chyba obydwa na raz nie siadły.. Maszyna normalnie odpala i światła też świecą. Ma ktoś może jakiś pomysł?
- szamanek5
- stary Seveniarz
- Posty: 513
- Rejestracja: 03 gru 2011, 00:56
- Motocykl: RC42 96`
- Lokalizacja: Białystok
Re: Problem z klaksonem
Podłącz "na krótko" klakson do akumulatora.
Urodziłem się po to by jeździć na moto !
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6179
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem z klaksonem
Przeczyśc styki. Wyglada na to, ze za mało prądu dochodzi (czyt. masz gdzies spadek napiecia na polaczeniach, albo Ci przycisk zaśniedział).
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z klaksonem
To pewnie gdzieś przy przycisku skoro obydwa nie działają? Można się do niego jakoś łatwo dobrać czy trzeba rozkręcić cała manetke? Psiknałem go wczoraj specyfikiem do stykow ale nie pomoglo od razu. Zobacze jeszcze dzisiaj.
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6179
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem z klaksonem
Mozesz go spokojnie jakims Kontaktem w sprayu zalac przez jakies otwory, tak zeby sie z niego lalo. Po takim zalaniu ponaciskaj ten przycisk kilkadziesiat razy, ale bez wlaczania zasilani. Potem poczekaj, zeby wyschlo i sprawdz czy cos sie poprawi. Przy okazji sprawdz jeszcze stan polaczen po drodze miedzy przyciskiem, a trąbą (kostka laczaca przelaczniki przy manetce z wiazka, konektory na samych klaksonach itd.)
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z klaksonem
Podpiałem bezpośrednio z aku i piszczą.. Te spinki przy klaksonach wygladaja w porzadku, nie zasniedziale i ładnie zaciśnięte. Natomiast kable biegna bezposrednio do manetki tak ze w miedzyczasie raczej nic się nie dzieje. Zapuscilem jeszcze raz przycisk i czekam...
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z klaksonem
I nic z tego nie wyszło.. Nadal milczy..
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6179
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem z klaksonem
Wpadnij na zlot, to naprawimy
Po wcisnieciu przycisku klaksonu powinien pojawiac Ci sie plus na przewodzie czarno-jasnozielonym. Na drugim przewodzie powinienes miec na stale mase, nawet przy wylaczonej stacyjce. Miernik w dłoń i sprawdzaj czego brakuje.
Kierunkowskazy dzialaja? Bo jesli tak, to znak, ze zasilanie do obwodu dociera, bo sa na tym samym bezpieczniku co trąba. Pozostanie ustalic gdzie ginie plus w drodze do klaksonu. No chyba, ze masa Ci zniknela, to wtedy poszukamy zaginionej masy
Po wcisnieciu przycisku klaksonu powinien pojawiac Ci sie plus na przewodzie czarno-jasnozielonym. Na drugim przewodzie powinienes miec na stale mase, nawet przy wylaczonej stacyjce. Miernik w dłoń i sprawdzaj czego brakuje.
Kierunkowskazy dzialaja? Bo jesli tak, to znak, ze zasilanie do obwodu dociera, bo sa na tym samym bezpieczniku co trąba. Pozostanie ustalic gdzie ginie plus w drodze do klaksonu. No chyba, ze masa Ci zniknela, to wtedy poszukamy zaginionej masy
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z klaksonem
Chyba będę musiał się wziąć za miernik . Kierunki działają więc plus albo masa zaginęła..
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6179
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem z klaksonem
Czyli wystąpił tak zwany zanik prądu z lądu
Zacznij od sprawdzenia minusa, a jesli minus bedzie, to później szukaj plusa po kolei idac od klaksonow. Bo jak sa kierunkim, to plus ginie gdzies na odnodze klaksonowej.
Zacznij od sprawdzenia minusa, a jesli minus bedzie, to później szukaj plusa po kolei idac od klaksonow. Bo jak sa kierunkim, to plus ginie gdzies na odnodze klaksonowej.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 312
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
Re: Problem z klaksonem
Ja tylko dodam, że wbrew pozorom trąbki biorą dość dużo tego prądu. Kiedyś moje sygnałki trąbiły tylko jak silnik był na obrotach. Na postoju oraz z wyłączonym silnikiem robiły tylko ciche tiiiii.... Problemem okazały się przetarte nieco kabelki na połączeniu z konektorami przy samych sygnałach. Zwiększył się tam znacznie opór i zgodnie z prawem Herr Ohma spadł przepływ prądu. Przy 12V spadał za bardzo.
Styk musi być solidny a kable nie przetarte.
Styk musi być solidny a kable nie przetarte.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6179
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem z klaksonem
Ano wlasnie. Dlatego pisalem powyzej o poczyszczeniu wszystkich stykow, bo przy ich zasniedzeniu pojawiaja sie spadki napięć i trabka nie ma sily trąbać
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- Mariusz
- Dziadek Druid
- Posty: 906
- Rejestracja: 16 lut 2011, 19:11
- Motocykl: CBF 1000
- Lokalizacja: PZ Pobiedziska
Re: Problem z klaksonem
Spróbowałbym jeszcze regulacją dźwięku. Taka mała śrubka na krzyżak. Pół obrotu w lewo, pół w prawo i być może pomorze.
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z klaksonem
Popróbowalismy z kumplem i wygląda na to ze prąd na pracującym moto jest w okolicach11V. To chyba nie jest źle. Natomiast inna sprawa jak kolega Mariusz zauważył coś jest z ustawieniem mechanicznym.. Mam tam dwie śrubki, jedna z tyłu z tego co rozumiem służąca do regulacji dźwięku, a druga tak jakby na tej membranie. Jeden udało się ustawić i coś tam piszczy. Ale drugi jak zaczęliśmy kręcić to umarł.. Dzisiaj już nie mam weny.. Moze jeszcze jutro pokrece. Ale generalnie są już chyba przytyrane i pokryte jakimś nalotem. Jest szansa je jakoś zregenerować? Jakieś moczenie w specyfiku czy raczej mogę szukać jakiejś podmianki?
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Problem z klaksonem
Te 11 V to masz na klemach aku przy pracującym silniku? Jeżeli tak, to masz uwalone ładowanie. To by po części tłumaczyło liche klaksony.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 312
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
Re: Problem z klaksonem
Nie rozumiem. Piszesz że po podłączeniu kabla na krótko z aku do klaksonu, ten działa prawidłowo? To po co zabierasz się za śrubki regulacyjne? One najwyraźniej działają. Przynajmniej tak zrozumiałem. Co do napięcia ładowania: mierzyłeś na odpalonym silniku na wolnych obrotach? Na wolnych obrotach SF nie ładuje aku. Musisz mierzyć na wyższych obrotach. Przynajmniej 2 tyś obr/min musi być. Napięcie ładowania powinno wynosić około 14V. 11V to zdecydowanie za mało, ale powtarzam - na wyższych obrotach.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6179
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem z klaksonem
Ja rozumiem, że 11V jest na przewodach do klaksonu. Dopercyzuj co miałes na mysli drogi Autorze wątku.
A jesli na zaciskach klaksonu jest 11V to trzeba przejrzec jeszcze raz polaczenia, bo to za duzy spadek napiecia i wyjasnialoby to dlaczego trąba nie trąbi
Zanim pokrecisz tak srubkami, ze juz klakson nie wyda z siebie zadnego dzwieku popraw polaczenia, zeby ze 12,5V dochodzilo do trąby. Zmierz porownawczo przy pracujacym silniku napiecie, ktore masz na akumulatorze (tylko mierz z 5 minut po odpaleniu, bo po rozruchu napiecie na aku krotkotrwale spada na skutek duzego obciazenia, po czym przez kilka minut wraca do stabilnego poziomu). Po zmierzeniu ile jest na akumulatorze, zmierz jakie masz napiecie na przewodach do trąbek prz przycisnietym przycisku klaksonu i podrzuc nam tu wyniki.
Kolejna rzecz - wez miernik na pomiar małych rezystancji (to to w Ohmach, możliwie najmniejszy zakres, albo miernik w pozycji piszczka do pomiaru przejścia) i zobacz ile jest tych Ohmow miedzy zaciskiem minusa przy trąbkach i klemą minusa na akumulatorze - podaj wynik.
A jesli na zaciskach klaksonu jest 11V to trzeba przejrzec jeszcze raz polaczenia, bo to za duzy spadek napiecia i wyjasnialoby to dlaczego trąba nie trąbi
Zanim pokrecisz tak srubkami, ze juz klakson nie wyda z siebie zadnego dzwieku popraw polaczenia, zeby ze 12,5V dochodzilo do trąby. Zmierz porownawczo przy pracujacym silniku napiecie, ktore masz na akumulatorze (tylko mierz z 5 minut po odpaleniu, bo po rozruchu napiecie na aku krotkotrwale spada na skutek duzego obciazenia, po czym przez kilka minut wraca do stabilnego poziomu). Po zmierzeniu ile jest na akumulatorze, zmierz jakie masz napiecie na przewodach do trąbek prz przycisnietym przycisku klaksonu i podrzuc nam tu wyniki.
Kolejna rzecz - wez miernik na pomiar małych rezystancji (to to w Ohmach, możliwie najmniejszy zakres, albo miernik w pozycji piszczka do pomiaru przejścia) i zobacz ile jest tych Ohmow miedzy zaciskiem minusa przy trąbkach i klemą minusa na akumulatorze - podaj wynik.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 312
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
Re: Problem z klaksonem
Mam dla ciebie proste rozwiązanie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z klaksonem
Sorry, trochę lakonicznie napisałem. Faktycznie działało na krótko, dopóki nie zaczęliśmy grzebać.. Co do napięć to na razie kumpla nie ma a ja się jeszcze nie dorobiłem miernika. Jak coś mi się uda sprawdzić to napiszę.
- sebi_x
- stary Seveniarz
- Posty: 312
- Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
- Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
- Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)
Re: Problem z klaksonem
To obowiązkowo na najbliższe święto spraw sobie prezent i kup miernik. 15 zeta. Bez tego z każdą duperelą będziesz latał do mechanika albo kolegi. A i w domu się przydaje.
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)
Sebi
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z klaksonem
Zdecydowałem się na zakup multimetra. Tak więc:
Na akumulatorze jest 14V
Przy trąbkach na wcisnietym przycisku jest ok. 13.5V.
Ten jeden nadal piszczy. Ale mam wrażenie że ten co nie piszczy to sie grzeje i nadal słychać takie pykanie a próby ustawiania śrubek nic nie dają.
Na akumulatorze jest 14V
Przy trąbkach na wcisnietym przycisku jest ok. 13.5V.
Ten jeden nadal piszczy. Ale mam wrażenie że ten co nie piszczy to sie grzeje i nadal słychać takie pykanie a próby ustawiania śrubek nic nie dają.
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6179
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem z klaksonem
No to masz winnego. Klaksony Ci zapyziały i tyle. Wyjscia sa dwa: rozebrac, wyczyscic, poskladac i miec nadzieje, ze uda sie wyregulowac, tak zeby trąbiły.
Drugie - kupic nowe klaksony i przykrecic w miejsce starych
Drugie - kupic nowe klaksony i przykrecic w miejsce starych
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Problem z klaksonem
Obawiam się że są nierozbieralne
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- orzechszek
- Junior
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 maja 2015, 09:35
- Motocykl: Honda CB 750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z klaksonem
No wlasnie.. widzę tam nity z tyłu. Jakoś bezoperacyjnie można się do nich dobrać? Jak nie to pewnie przynajmniej jednego poszukam.
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6179
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Problem z klaksonem
A to przepraszam, myslalem, ze to wersja rozbieralna byla, a nie mam pod ręką. Skoro tak, to tak.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości