Podniesienie mocy w CB750 F2

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
e2rd
stary Seveniarz
Posty: 255
Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Podniesienie mocy w CB750 F2

Postautor: e2rd » 02 sty 2007, 18:06

Hejka
mam pytanie (nie znalazłem na forum nic podobnego ale jesli jest to proszę o wskazania)
w jaki sposób mozna podnieść moc Sevenki (nie zakładajac zadnego podtlenku) mechanicznie lub elektronicznie ?
Czy próbowaliście to robić ?
72 kucyki to duzo ale powoli mi brakuje mocy a nie zamienie CeBulki na żaden inny motor bo ten jest najładniejszy na świecie
pozdrówki
ed
e2rd :twisted:
Gmina RULZ !!!

Awatar użytkownika
iceq
stary Seveniarz
Posty: 504
Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
Lokalizacja: Sieradz-Lodz
Kontakt:

Postautor: iceq » 02 sty 2007, 23:29

Bez powaznych ingerencji (podtlenek) mozna np.: po pierwsze wymiana wydechu na tuningowy (yoshimura). Do tego powercommander (o ile jest, a jak nie to kombinowanie z modulami zaplonowymi od cbr 600 albo od litrowych cbr) i filtry stozkowe. Wymiana dysz w gaznikach. No i obowiazkowo strojenie pojazdu na hamowni. Pytanie czy warto. Koszt wydechu wraz z kolanami (jak chcesz to porzadnie zrobic) to wydatek ok. 600 jurkow, filtry dysze itd to kolejna kasa. Pamietaj ze przyrost mocy moze byc i napewno bedzie niewspolmierny do wydanej kasy.
Pozdro
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/

Gorg
Beniamin
Beniamin
Posty: 63
Rejestracja: 12 maja 2005, 23:40
Lokalizacja: Krasnystaw

Postautor: Gorg » 02 sty 2007, 23:55

Ktoś też kiedyś wspominał o zmianie głowicy na tą z CBXa, ale podobno zaczyna się wtedy często coś sypać.

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Postautor: lesor » 03 sty 2007, 00:05

Zamiast podtlenku można zmienić silnik na 1100 od XXa.
XX z tym silnikiem jechał 300km/h.
A świadkiem był film na youtube. :P

Można też odwrócić cylinder, wydech pójdzie z tyłu, gaźniki z przodu i wtedy będzie takie naturalne turbodoładowanie. Im szybsza jazda, tym więcej powietrza do gaźników. Trzeba tylko pompę do każdej komory zamiast pływaka wsadzić a olej zmienić na syntetyczny z Formuły 1.
Aż boję się myśleć, co będzie jeśli się odkręci manetkę na maxa.
Zegarowo 240km/h plus z 30% (~75km/h) na doładowaniu, to razem ...?
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Awatar użytkownika
ZibiFire
stary Seveniarz
Posty: 864
Rejestracja: 04 sty 2006, 21:54
Motocykl: ex RC 42 '94
Lokalizacja: Warszawa "koło"

Postautor: ZibiFire » 03 sty 2007, 07:02

Zamiast podtlenku można zmienić silnik na 1100 od XXa.
XX z tym silnikiem jechał 300km/h.
Można dać skrzynie od Dukata, Koła od Suzuki, Hamulce od Dżamahy, a wydechy od Piaggio - dopiero będzie dopalacz
.......Bez sensu lepiej kupic sobie drugi motocykl - rasowy ścigacz nawet trochę wiekowy, bo CB 750 jest stworzona do codziennych przejażdżek i delektowania się jazdą a nie zamykania winkli i palenia gumy :-))))

To ja ZibiFire - jeździec drugiej klasy 8)
....Always Look On The Bright Side Of Live.........

Awatar użytkownika
PeterS
Seveniarz
Seveniarz
Posty: 215
Rejestracja: 03 paź 2005, 14:21
Motocykl: SF Evolution ];)
Lokalizacja: Kraków

Postautor: PeterS » 03 sty 2007, 10:10

Zegarowo 240km/h plus z 30% (~75km/h) na doładowaniu, to razem ...?
...ogień z dupy :dupa: :D
Wg mnie nie ma co agrotjuningować SF - przeważnie odbędzie się to kosztem legendarnej trwałości tego moto, z resztą jego uroda polega na sporym momencie obrotowym juz od niskich obrotach, po tuningu będzie miała większą moc przy wysokich obrotach, więc i pewnie moment ulegnie przesunięciu do góry. A chyba nie o to chodzi w tym pędzidle ...

e2rd
stary Seveniarz
Posty: 255
Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: e2rd » 03 sty 2007, 10:39

ogólnie dzięki za podpowiedzi :idea:
nie chodzi mi co prawda o wywalenie połowy gratów od oryginału a jedynie o poprawe "wkręcania się na obroty" :wink:
z poprzeczka kosztową do 500 jero
filtry, świece itp

A co do ............
"PeterS Wg mnie nie ma co agrotjuningować SF - przeważnie odbędzie się to kosztem legendarnej trwałości tego moto, z resztą jego uroda polega na sporym momencie obrotowym juz od niskich obrotach, po tuningu będzie miała większą moc przy wysokich obrotach, więc i pewnie moment ulegnie przesunięciu do góry. A chyba nie o to chodzi w tym pędzidle ..."
to motor powinien wygladać jak oryginał tylko "duszyczke trzeba mu podrasować"
See yaaaaaaaa :twisted:
e2rd :twisted:
Gmina RULZ !!!

Awatar użytkownika
El Kriss
stary Seveniarz
Posty: 1038
Rejestracja: 26 mar 2005, 10:51
Motocykl: cb 750 i jakis inny
Lokalizacja: Łodz

Postautor: El Kriss » 03 sty 2007, 18:13

zamienić na xjr ?
Kilometry szos, tony piachu, jadę więc żyję.

Awatar użytkownika
Matiej
Ujeżdżacz Kopciuszka
Posty: 1476
Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
Kontakt:

Postautor: Matiej » 04 sty 2007, 09:32

albo XJ :P buhehehe
żyj i daj żyć innym

Awatar użytkownika
iceq
stary Seveniarz
Posty: 504
Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
Lokalizacja: Sieradz-Lodz
Kontakt:

Postautor: iceq » 04 sty 2007, 20:25

albo na x4 :P hehehehehehhe
Taaa, teraz sie beda chwalic................ :P
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/

Awatar użytkownika
Matiej
Ujeżdżacz Kopciuszka
Posty: 1476
Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
Kontakt:

Postautor: Matiej » 04 sty 2007, 21:47

Nie ważne co. Ważne zeby miało "X" w nazwie! :) hehe
żyj i daj żyć innym

Awatar użytkownika
iceq
stary Seveniarz
Posty: 504
Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
Lokalizacja: Sieradz-Lodz
Kontakt:

Postautor: iceq » 05 sty 2007, 07:09

xx, x4, x11, vtx, cbx - to honda, nie wiem czy jeszcze jakies modele sa z x w nazwie. :P :D
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/

Awatar użytkownika
dofo
powsinoga
Posty: 1849
Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
Motocykl: SevenFifty '92
Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
Kontakt:

Postautor: dofo » 05 sty 2007, 10:30

Ja widzialem ostatnio w kiosku profesjonalne poradniki o xxx. :mrgreen:

Awatar użytkownika
iceq
stary Seveniarz
Posty: 504
Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
Lokalizacja: Sieradz-Lodz
Kontakt:

Postautor: iceq » 05 sty 2007, 11:40

wamp, extasy itd.....................?? :P :P :D :D Tez czasem ogladam. CZASEM
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/

e2rd
stary Seveniarz
Posty: 255
Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: e2rd » 05 sty 2007, 18:04

no dobra x4 jest ładne
xjr też
ale ceny z kosmosu ( no chyba ze xjr 1200 gdzieś z polski ale troche sie boje)
ja dalej chce CB750 tylko mocniejszy
dosiadałem cb1000 bigone i wszystko fajnie tylko pojedyńczy wydech - lipa !
:twisted:
e2rd :twisted:
Gmina RULZ !!!

Awatar użytkownika
davidson
Wampir
Posty: 570
Rejestracja: 10 gru 2006, 10:42
Motocykl: EX sevenfifty:) XJR 1300
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Postautor: davidson » 06 sty 2007, 00:50

dosiadałem cb1000 bigone i wszystko fajnie tylko pojedyńczy wydech - lipa !
to załóż do cb 1000 wydech od cb 750 :D bedzie prawie jak sevenka, a jakie jebnięcie hehe :P
生まれた野生する
Obrazek

e2rd
stary Seveniarz
Posty: 255
Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: e2rd » 08 sty 2007, 10:48

dosiadałem cb1000 bigone i wszystko fajnie tylko pojedyńczy wydech - lipa !
to załóż do cb 1000 wydech od cb 750 :D bedzie prawie jak sevenka, a jakie jebnięcie hehe :P
też tak myslałem ale taki myk niestety sie nie uda
pozostaje zbierać zielone i szukać x4 lub xjr-a
e2rd :twisted:
Gmina RULZ !!!

Awatar użytkownika
dofo
powsinoga
Posty: 1849
Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
Motocykl: SevenFifty '92
Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
Kontakt:

Postautor: dofo » 08 sty 2007, 16:43



Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości