Podniesienie mocy w CB750 F2
-
- stary Seveniarz
- Posty: 255
- Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
- Lokalizacja: Warszawa
Podniesienie mocy w CB750 F2
Hejka
mam pytanie (nie znalazłem na forum nic podobnego ale jesli jest to proszę o wskazania)
w jaki sposób mozna podnieść moc Sevenki (nie zakładajac zadnego podtlenku) mechanicznie lub elektronicznie ?
Czy próbowaliście to robić ?
72 kucyki to duzo ale powoli mi brakuje mocy a nie zamienie CeBulki na żaden inny motor bo ten jest najładniejszy na świecie
pozdrówki
ed
mam pytanie (nie znalazłem na forum nic podobnego ale jesli jest to proszę o wskazania)
w jaki sposób mozna podnieść moc Sevenki (nie zakładajac zadnego podtlenku) mechanicznie lub elektronicznie ?
Czy próbowaliście to robić ?
72 kucyki to duzo ale powoli mi brakuje mocy a nie zamienie CeBulki na żaden inny motor bo ten jest najładniejszy na świecie
pozdrówki
ed
e2rd
Gmina RULZ !!!
Gmina RULZ !!!
- iceq
- stary Seveniarz
- Posty: 504
- Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
- Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
- Lokalizacja: Sieradz-Lodz
- Kontakt:
Bez powaznych ingerencji (podtlenek) mozna np.: po pierwsze wymiana wydechu na tuningowy (yoshimura). Do tego powercommander (o ile jest, a jak nie to kombinowanie z modulami zaplonowymi od cbr 600 albo od litrowych cbr) i filtry stozkowe. Wymiana dysz w gaznikach. No i obowiazkowo strojenie pojazdu na hamowni. Pytanie czy warto. Koszt wydechu wraz z kolanami (jak chcesz to porzadnie zrobic) to wydatek ok. 600 jurkow, filtry dysze itd to kolejna kasa. Pamietaj ze przyrost mocy moze byc i napewno bedzie niewspolmierny do wydanej kasy.
Pozdro
Pozdro
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/
http://www.bikepics.com/members/iceq/
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
Zamiast podtlenku można zmienić silnik na 1100 od XXa.
XX z tym silnikiem jechał 300km/h.
A świadkiem był film na youtube.
Można też odwrócić cylinder, wydech pójdzie z tyłu, gaźniki z przodu i wtedy będzie takie naturalne turbodoładowanie. Im szybsza jazda, tym więcej powietrza do gaźników. Trzeba tylko pompę do każdej komory zamiast pływaka wsadzić a olej zmienić na syntetyczny z Formuły 1.
Aż boję się myśleć, co będzie jeśli się odkręci manetkę na maxa.
Zegarowo 240km/h plus z 30% (~75km/h) na doładowaniu, to razem ...?
XX z tym silnikiem jechał 300km/h.
A świadkiem był film na youtube.
Można też odwrócić cylinder, wydech pójdzie z tyłu, gaźniki z przodu i wtedy będzie takie naturalne turbodoładowanie. Im szybsza jazda, tym więcej powietrza do gaźników. Trzeba tylko pompę do każdej komory zamiast pływaka wsadzić a olej zmienić na syntetyczny z Formuły 1.
Aż boję się myśleć, co będzie jeśli się odkręci manetkę na maxa.
Zegarowo 240km/h plus z 30% (~75km/h) na doładowaniu, to razem ...?
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
- ZibiFire
- stary Seveniarz
- Posty: 864
- Rejestracja: 04 sty 2006, 21:54
- Motocykl: ex RC 42 '94
- Lokalizacja: Warszawa "koło"
Można dać skrzynie od Dukata, Koła od Suzuki, Hamulce od Dżamahy, a wydechy od Piaggio - dopiero będzie dopalaczZamiast podtlenku można zmienić silnik na 1100 od XXa.
XX z tym silnikiem jechał 300km/h.
.......Bez sensu lepiej kupic sobie drugi motocykl - rasowy ścigacz nawet trochę wiekowy, bo CB 750 jest stworzona do codziennych przejażdżek i delektowania się jazdą a nie zamykania winkli i palenia gumy )))
To ja ZibiFire - jeździec drugiej klasy
....Always Look On The Bright Side Of Live.........
- PeterS
- Seveniarz
- Posty: 215
- Rejestracja: 03 paź 2005, 14:21
- Motocykl: SF Evolution ];)
- Lokalizacja: Kraków
...ogień z dupyZegarowo 240km/h plus z 30% (~75km/h) na doładowaniu, to razem ...?
Wg mnie nie ma co agrotjuningować SF - przeważnie odbędzie się to kosztem legendarnej trwałości tego moto, z resztą jego uroda polega na sporym momencie obrotowym juz od niskich obrotach, po tuningu będzie miała większą moc przy wysokich obrotach, więc i pewnie moment ulegnie przesunięciu do góry. A chyba nie o to chodzi w tym pędzidle ...
-
- stary Seveniarz
- Posty: 255
- Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
- Lokalizacja: Warszawa
ogólnie dzięki za podpowiedzi
nie chodzi mi co prawda o wywalenie połowy gratów od oryginału a jedynie o poprawe "wkręcania się na obroty"
z poprzeczka kosztową do 500 jero
filtry, świece itp
A co do ............
"PeterS Wg mnie nie ma co agrotjuningować SF - przeważnie odbędzie się to kosztem legendarnej trwałości tego moto, z resztą jego uroda polega na sporym momencie obrotowym juz od niskich obrotach, po tuningu będzie miała większą moc przy wysokich obrotach, więc i pewnie moment ulegnie przesunięciu do góry. A chyba nie o to chodzi w tym pędzidle ..."
to motor powinien wygladać jak oryginał tylko "duszyczke trzeba mu podrasować"
See yaaaaaaaa
nie chodzi mi co prawda o wywalenie połowy gratów od oryginału a jedynie o poprawe "wkręcania się na obroty"
z poprzeczka kosztową do 500 jero
filtry, świece itp
A co do ............
"PeterS Wg mnie nie ma co agrotjuningować SF - przeważnie odbędzie się to kosztem legendarnej trwałości tego moto, z resztą jego uroda polega na sporym momencie obrotowym juz od niskich obrotach, po tuningu będzie miała większą moc przy wysokich obrotach, więc i pewnie moment ulegnie przesunięciu do góry. A chyba nie o to chodzi w tym pędzidle ..."
to motor powinien wygladać jak oryginał tylko "duszyczke trzeba mu podrasować"
See yaaaaaaaa
e2rd
Gmina RULZ !!!
Gmina RULZ !!!
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
- iceq
- stary Seveniarz
- Posty: 504
- Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
- Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
- Lokalizacja: Sieradz-Lodz
- Kontakt:
albo na x4 hehehehehehhe
Taaa, teraz sie beda chwalic................
Taaa, teraz sie beda chwalic................
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/
http://www.bikepics.com/members/iceq/
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
- iceq
- stary Seveniarz
- Posty: 504
- Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
- Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
- Lokalizacja: Sieradz-Lodz
- Kontakt:
xx, x4, x11, vtx, cbx - to honda, nie wiem czy jeszcze jakies modele sa z x w nazwie.
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/
http://www.bikepics.com/members/iceq/
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
- iceq
- stary Seveniarz
- Posty: 504
- Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
- Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
- Lokalizacja: Sieradz-Lodz
- Kontakt:
wamp, extasy itd.....................?? Tez czasem ogladam. CZASEM
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/
http://www.bikepics.com/members/iceq/
-
- stary Seveniarz
- Posty: 255
- Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
- Lokalizacja: Warszawa
- davidson
- Wampir
- Posty: 570
- Rejestracja: 10 gru 2006, 10:42
- Motocykl: EX sevenfifty:) XJR 1300
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
-
- stary Seveniarz
- Posty: 255
- Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
- Lokalizacja: Warszawa
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości