Cieżko pali
-
- Junior
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 cze 2006, 11:00
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
Cieżko pali
Witam
Mam lekki problem z zapaleniem zimnego motocykla ,jak i po godzinnym postoju ,a mianowicie mój poprzedni motocykl (Honda cb 500 ) zapalal na ssaniu bez najmniejszej ingerencji czy manewru manetką gazu, a w tym ze motocyklu jest inaczej tzn.musze za każdym razem manewrować manetką gazu inaczej nie ma szans zeby zapalił
I teraz pytanie do was czy dzieje sie wam tak samo lub ,w czym morze być problem
W miom odczuciu sa to swiece ,albo gazniki
Co wy o tym sadzicie
Dodam ze motocykl zawsze odpale ,ale musze troche pokrecic rozrusznikiem jak i manetką gazu a w poprzedniku tego nie bylo ,ale tam byly tylko dwa garnki
Czekam na rady ,sugestie
Z gory wszystkim dzięki za jakiekolwiek informacje
Mam lekki problem z zapaleniem zimnego motocykla ,jak i po godzinnym postoju ,a mianowicie mój poprzedni motocykl (Honda cb 500 ) zapalal na ssaniu bez najmniejszej ingerencji czy manewru manetką gazu, a w tym ze motocyklu jest inaczej tzn.musze za każdym razem manewrować manetką gazu inaczej nie ma szans zeby zapalił
I teraz pytanie do was czy dzieje sie wam tak samo lub ,w czym morze być problem
W miom odczuciu sa to swiece ,albo gazniki
Co wy o tym sadzicie
Dodam ze motocykl zawsze odpale ,ale musze troche pokrecic rozrusznikiem jak i manetką gazu a w poprzedniku tego nie bylo ,ale tam byly tylko dwa garnki
Czekam na rady ,sugestie
Z gory wszystkim dzięki za jakiekolwiek informacje
-
- stary Seveniarz
- Posty: 255
- Rejestracja: 09 cze 2006, 22:25
- Lokalizacja: Warszawa
już o tym była gdzieś mowa
poszukaj na forum
a ogólnie miałem taki sam problem
kupiłem cb i zimna paliła na dotyk bez ssania
jak dawałem ssanie to kręciłem 5 sek zanim zapalił
po wymianie filtra, oleju, regulacji gażników etc... zimna bez ssania pali a na ssaniu trzeba dać gazu manetka
innym słowy cholera wie
pozdro
poszukaj na forum
a ogólnie miałem taki sam problem
kupiłem cb i zimna paliła na dotyk bez ssania
jak dawałem ssanie to kręciłem 5 sek zanim zapalił
po wymianie filtra, oleju, regulacji gażników etc... zimna bez ssania pali a na ssaniu trzeba dać gazu manetka
innym słowy cholera wie
pozdro
e2rd
Gmina RULZ !!!
Gmina RULZ !!!
-
- stary Seveniarz
- Posty: 369
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:10
- Motocykl: SV 650 '2002
- Lokalizacja: Łódź
-
- Beniamin
- Posty: 63
- Rejestracja: 12 maja 2005, 23:40
- Lokalizacja: Krasnystaw
-
- Beniamin
- Posty: 62
- Rejestracja: 19 sie 2005, 14:22
- Lokalizacja: Stobno
-
- Senior
- Posty: 143
- Rejestracja: 26 wrz 2005, 10:11
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Czolem!
I moja Sevenka tak odpala. Jak dam tylko ssanie i zakrece rozrusznikiem, to moto chwyta i natychmiast gasnie . A jak dam impuls manetka gazu przy uruchamianiu, to nie gasnie .
Ja sie tam tym nie przejmuje . Po prostu - ten typ tak ma .
Pozdro
PS
Ech, czlowiek to jednak dziwne bydle. Lubi sie martwic. Jak posiada rozpadajaca sie WSK, to sie martwi, jak to zrobic, zeby w ogole to pojechalo. A jak ma w 100% bezawaryjna Honde dzialajaca jak szwajcarski zegarek, to doszukuje sie najmniejszych glupot, zeby tez mogl sie pomartwic .
I moja Sevenka tak odpala. Jak dam tylko ssanie i zakrece rozrusznikiem, to moto chwyta i natychmiast gasnie . A jak dam impuls manetka gazu przy uruchamianiu, to nie gasnie .
Ja sie tam tym nie przejmuje . Po prostu - ten typ tak ma .
Pozdro
PS
Ech, czlowiek to jednak dziwne bydle. Lubi sie martwic. Jak posiada rozpadajaca sie WSK, to sie martwi, jak to zrobic, zeby w ogole to pojechalo. A jak ma w 100% bezawaryjna Honde dzialajaca jak szwajcarski zegarek, to doszukuje sie najmniejszych glupot, zeby tez mogl sie pomartwic .
Honda CBF 1000A '06
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 189
- Rejestracja: 05 lut 2006, 19:49
- Motocykl: cb 1300
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
-
- Senior
- Posty: 143
- Rejestracja: 26 wrz 2005, 10:11
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Czolem!
A ile Wam sprzety pala ? Bo moze to kwestia skladu mieszanki - jak jest bogata . W sensie jak bogatsza (wiecej pali) to lepiej zapala . Mnie pali moto okolo 5 - 5,5l/100km, a ostatnio zszedlem na 4,25l/100km .
Enylej. Mnie odpala moto jak odpala i nie mam zamiaru sie tym przejmowac . Jak nie bedzie chciala w ogole odpalac - bede sie niepokoil .
Pozdrawiam
PS
A bez ssania nie probowalem.
A ile Wam sprzety pala ? Bo moze to kwestia skladu mieszanki - jak jest bogata . W sensie jak bogatsza (wiecej pali) to lepiej zapala . Mnie pali moto okolo 5 - 5,5l/100km, a ostatnio zszedlem na 4,25l/100km .
Enylej. Mnie odpala moto jak odpala i nie mam zamiaru sie tym przejmowac . Jak nie bedzie chciala w ogole odpalac - bede sie niepokoil .
Pozdrawiam
PS
A bez ssania nie probowalem.
Honda CBF 1000A '06
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 189
- Rejestracja: 05 lut 2006, 19:49
- Motocykl: cb 1300
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 181
- Rejestracja: 09 lut 2005, 23:30
- Lokalizacja: Czersk/Posen
O, bo to jest jedyne sluszne zuzycie paliwa. W miescie pali raczej kolo 8 Jedyne wyjscie, by zweryfikowac te dane-to puscic tych, ktorym motocykle pala tak malo by nadazyli za tymi,ktorym pala duzo Wtedy by wszystko bylo wiadomowez zbyhu nie sciemniaj jakie 4,25l/100 co ty odpychales sie nogami czy jak ???? mi tam minimum 6,5 pali
Na przyklad-mojemu ojcu auto pali 4,5-5 litrow/100 km. Mi pali kolo 7
-
- Beniamin
- Posty: 62
- Rejestracja: 19 sie 2005, 14:22
- Lokalizacja: Stobno
Hołk
Dzisiaj zrobiłem test z tym odpalaniem. Wyciągnąłem filtr powietrza, zaciągnąłem ssanie do połowy (lepiej mi tak odpala) i silnik bez żadnego bujania i kręcenia manetką gazu płynnie wszedł na obroty. Z tego wynik a że filtr brudny ,a tu guzik. Filtr ma około 5 tys km i jest czysty. Co o tym myślicie? CZyżby filtr przepuszczał za mało powietrza?
Dzisiaj zrobiłem test z tym odpalaniem. Wyciągnąłem filtr powietrza, zaciągnąłem ssanie do połowy (lepiej mi tak odpala) i silnik bez żadnego bujania i kręcenia manetką gazu płynnie wszedł na obroty. Z tego wynik a że filtr brudny ,a tu guzik. Filtr ma około 5 tys km i jest czysty. Co o tym myślicie? CZyżby filtr przepuszczał za mało powietrza?
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
Raczej nie, ale jest to jeden z czynnikow ograniczajacych silnik. Potem jest lepiej bo np. olej sie rozgrzeje i stawia mniejszy opor podzespolom.Czyżby filtr przepuszczał za mało powietrza?
Zastrzegam, ze jestem amator mechaniczny i prosze mych wypowiedzi nie brac za wyrocznie. Pisze to jako wniski zdrowego rozsadku.
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
Ja wam powiem tak. Moja kondonowana sevenka jak była zimna na ssaniu bez grama gazu odpalała a każde danie gazu kończyło sie dławieniem lub gaśnięciem (na ssaniu) dop się nie nagrzała. Jak była ciepła to z kolei na ssaniu nie było mowy zeby odpaliła natomiast bez ssania odpalała na dotyk bez dodawania gazu. Zastrzegam sobie ze jak ją kupiłem w 2000 roku to, do 2006 nigdy gaźniki nie były ani czyszczone, synchronizowane ani nic. Czasami mi ją zalewało jak i nie chciała odpalić.. dopioero po kręceniu dłuższym. Ale to podobno była awaria jakies membrany czy czegoś.. ale nikt tego nie zweryfikował bo ją sprzedałem i działa tak nadal. Zalewanie występowało raz na 200km i żyłem z tym bez problemu. Spalanie miałem od 5.5 do 6.5. Znakiem tego nie bylem katem ani za bardzo lajtowo nie śmigałem. Do tego ok 0.5 litra oleju na 1000 brała. Natomiast XJ-ta czy jest zimna czy ciepła to zawsze musze minimalnie dotknąc gazu zeby zagadała. Inaczej bez gazu musze ciut dłużej rozrusznikiem przykręcić. Nawet jak jest ciepła to chętniej odpala z min dodadaniem gazu. Bez gazu też zapali ale nie zawsze. Tutaj musze ciut dłużej pokręcić rozrusznikiem a sevenka od razu zapalła. Ale musze sprawdzić filtr powietrza czy nie syf (przejechane na nim jest 4tys ale zmieniany był 2 lata temu. Tak samo świece. Ale się tym nie przejmuje daje ciupke gazu odpalam i jade. Czasami nie daje gazu i tez odpalam i jazda. z XJ-ta jak z kobietą. Trzeba trafiać hehe
żyj i daj żyć innym
-
- chyyyyci...
- Posty: 179
- Rejestracja: 30 maja 2006, 12:59
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- skomo
- 1959-2008
- Posty: 332
- Rejestracja: 03 kwie 2006, 09:36
- Lokalizacja: Warszawa - Stara Miłosna
-
- chyyyyci...
- Posty: 179
- Rejestracja: 30 maja 2006, 12:59
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: oster i 207 gości