Czolem!
Jak w temacie. Stwierdzilem brak blokady kierownicy w swojej stacyjce.
Przy probie przekrecenia kluczyka do pozycji zamykajacej odczuwalny jest silny opor i zadna sila nie da sie kierownicy zablokowac.
Macal to nawet wlasciciel innej Sevenki i stwierdzil, ze blokady nie ma .
Wiec pytam.
Czy to awaria stacyjki? Mozliwe jest, ze sie zapieklo tam cos np. od nieuzytkowania blokady? Wiem, ze w GSie znajomego cos takiego sie stalo...
Czy jesli to jest takie zapieczenie moge sprobowac zastosowac WD40 do ratowania stacyjki? Nie zniszcze w ten sposob stykow, czy czegos w srodku?
Z gory thnx za pomoc .
Pozdrawiam
brak blokady w stacyjce
-
- Senior
- Posty: 143
- Rejestracja: 26 wrz 2005, 10:11
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
brak blokady w stacyjce
Honda CBF 1000A '06
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
-
- Pampers / Chińska SF
- Posty: 503
- Rejestracja: 07 lip 2005, 23:37
- Motocykl: BMW K1200RS
- Lokalizacja: Warszawa-Chomiczówka
- Kontakt:
Re: brak blokady w stacyjce
jak dla mnie WD 40 to moge uzywac tylko do odkrecania zapieczonych gwintów... do innych rzeczy mało sie nadaje bo dośc dobrze wypłukuje wszystkie smarujace specyfiki i sięga gdzie wzrok nie siega... dla tego bym nie polecał do zamków. choc nawet jesli to pamietaj pozniej o porządnym nasmarowaniu czesci jakąś oliwką lub smarem.
niewiem jak w Waszych wersjach CB ale w mojej widać czy w stacyjce jest dzyndzel czy nie... z tego co pamietam choć dawno nie zagladałem... jesli masz takową pozycje w stacyjce i klucz chce choc trochę sie w jej strone przekrecic to moim zdaniem albo masz cos zepsute w stacyjce albo po prostu ktos na siłe probował zamknac majac kierownice nie w tej pozycji i sie moze jakies małe zapadki zacieły/powyginały lub sie cos w zamku uszkodziło... jesli chodzi o mechanike w takich blokadach to jest dość prosta w dziłaniu i nie ma za bardzo co się tam zapiec( moze zapiaszczyć lub zardzewieć choć wątpliwa sprawa) moze predzej zamek i w nim cos sie moze zepsuć
takie jest moje zdanie
Zapytaj Chaka Norisa on napewno będzie znać odpowiedź...
on zna wszystkie motocykle na świecie...
i jest taki męski ze jego włosy na klacie mają włosy na klacie...
[/url]
niewiem jak w Waszych wersjach CB ale w mojej widać czy w stacyjce jest dzyndzel czy nie... z tego co pamietam choć dawno nie zagladałem... jesli masz takową pozycje w stacyjce i klucz chce choc trochę sie w jej strone przekrecic to moim zdaniem albo masz cos zepsute w stacyjce albo po prostu ktos na siłe probował zamknac majac kierownice nie w tej pozycji i sie moze jakies małe zapadki zacieły/powyginały lub sie cos w zamku uszkodziło... jesli chodzi o mechanike w takich blokadach to jest dość prosta w dziłaniu i nie ma za bardzo co się tam zapiec( moze zapiaszczyć lub zardzewieć choć wątpliwa sprawa) moze predzej zamek i w nim cos sie moze zepsuć
takie jest moje zdanie
Zapytaj Chaka Norisa on napewno będzie znać odpowiedź...
on zna wszystkie motocykle na świecie...
i jest taki męski ze jego włosy na klacie mają włosy na klacie...
[/url]
-
- Frywolna Anetka
- Posty: 800
- Rejestracja: 11 mar 2005, 16:26
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Pampers / Chińska SF
- Posty: 503
- Rejestracja: 07 lip 2005, 23:37
- Motocykl: BMW K1200RS
- Lokalizacja: Warszawa-Chomiczówka
- Kontakt:
-
- Pampers / Chińska SF
- Posty: 503
- Rejestracja: 07 lip 2005, 23:37
- Motocykl: BMW K1200RS
- Lokalizacja: Warszawa-Chomiczówka
- Kontakt:
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Senior
- Posty: 143
- Rejestracja: 26 wrz 2005, 10:11
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Czolem!
Nie, nic jeszcze tam nie grzebalem...
Mam troche daleko do garazu i w srodku jest zimno jak na dworze.
Mam kilka rzeczy do zrobienia (majstruje oliwiarke, chce wymienic olej w amorach, wyczyscic przelacznik swiatel i sprobowac cos ze stacyjka zrobic) to zrobie to wszystko hurtem, jak bedzie cieplej...
Pozdrawiam
Nie, nic jeszcze tam nie grzebalem...
Mam troche daleko do garazu i w srodku jest zimno jak na dworze.
Mam kilka rzeczy do zrobienia (majstruje oliwiarke, chce wymienic olej w amorach, wyczyscic przelacznik swiatel i sprobowac cos ze stacyjka zrobic) to zrobie to wszystko hurtem, jak bedzie cieplej...
Pozdrawiam
Honda CBF 1000A '06
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
-
- Senior
- Posty: 143
- Rejestracja: 26 wrz 2005, 10:11
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Czolem!
Sorka, ze post za postem .
Bylem dzis przy moto i sprawdzalem dokladniej co moze byc nie tak ze stacyjka. No i qrde okazuje sie, ze blokada jest! "Jezyczek" sie wysuwa przy przekrecaniu kluczyka w pozycje blokady, ale po prostu nie trafia w otworki w ramie . Wyglada na to, ze stacyjka jest "za nisko".
I co teraz ?
Pozdrawiam
Sorka, ze post za postem .
Bylem dzis przy moto i sprawdzalem dokladniej co moze byc nie tak ze stacyjka. No i qrde okazuje sie, ze blokada jest! "Jezyczek" sie wysuwa przy przekrecaniu kluczyka w pozycje blokady, ale po prostu nie trafia w otworki w ramie . Wyglada na to, ze stacyjka jest "za nisko".
I co teraz ?
Pozdrawiam
Honda CBF 1000A '06
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
-
- stary Seveniarz
- Posty: 369
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:10
- Motocykl: SV 650 '2002
- Lokalizacja: Łódź
to coś słaby języczek jak nie trafia w otworkiCzolem!
Sorka, ze post za postem .
Bylem dzis przy moto i sprawdzalem dokladniej co moze byc nie tak ze stacyjka. No i qrde okazuje sie, ze blokada jest! "Jezyczek" sie wysuwa przy przekrecaniu kluczyka w pozycje blokady, ale po prostu nie trafia w otworki w ramie . Wyglada na to, ze stacyjka jest "za nisko".
I co teraz ?
Pozdrawiam
skoro stacyjka jest "za nisko". t o niech sie troche na piętach uniesie wtedy języczek powinien trafić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: oster i 194 gości