Strona 1 z 1

pilna pomoc

: 11 maja 2011, 02:22
autor: zoombie
Witam serdecznie
Nie mogę sie zarejestrować wiec napisze temat tutaj a mianowicie.
Przyszedł czas na wymianę uszczelniaczy ale nie obeszło sie bez niespodzianki. Dokładniej o panewkę w śliniącej sie ladze. Jest dosyć bardzo starta. Zamówione już o Hondy wiec jeszcze w tym tyg będą.A teraz moje pytania odnoście tego problemu.
-Czy ktoś miał już taki problem?
-Jeżeli miał to jak bardzo to oddziałuje na lagę mianowicie panewka starta a co z lagą w środku czy ściera sie tak samo bardzo jak panewka? Niby Powinna być twardsza od panewki ale nie mam do tego pewności a aby to zdiagnozować to ciężka sprawa żeby zajrzeć tak do środka.
Pozdrawiam i liczę na sprawną pomoc :)

Re: pilna pomoc

: 11 maja 2011, 09:28
autor: Wojtas
Aby zdiagnozować zużycie goleni wewnątrz potrzebujesz takiego przyrządu pomiarowego: http://allegro.pl/srednicowka-z-czujnik ... 89940.html.
Taki przyrząd maja zakłady w których szlifuje się cylindry. Wymyj ładnie goleń w benzynie ekstrakcyjnej, inaczej pomiar może być nie dokładny...a pan dokonujący pomiaru niechętny :P
Goleń nie powinna się wytrzeć praktycznie wcale. Panewka jest właśnie po to zrobiona z materiału łatwo ścieralnego, aby nie wycierała się goleń.

Re: pilna pomoc

: 11 maja 2011, 15:13
autor: zoombie
znaczy mi to robi znajomy mechanik który zajmuje sie naprawą motocykli z 15 lat i jest najlepszy w okolicy. Tak pytam bo mówił ze w porządku a ja jednak miałem maleńkie obawy i wolałem zapytać :):)