[kupię] - cb750 czarną!

spacemarine
Posty: 3
Rejestracja: 07 kwie 2017, 20:23
Motocykl: w trakcie poszukiwań
Lokalizacja: Warszawa

[kupię] - cb750 czarną!

Postautor: spacemarine » 08 kwie 2017, 13:42

Witam wszystkich!

Pragnę (z każdym kolejnym słonecznym dniem coraz bardziej) nabyć wreszcie wymarzony pierwszy motocykl. Niestety jestem kompletnym laikiem i nie mam bladego pojęcia na co zwracać uwagę przy przeglądaniu ogłoszeń, oglądaniu i ewentualnym zakupie.

W poszukiwaniach właściwie kieruję się tylko trzema podstawowymi założeniami co do motocykla:

1. chciałbym by był w możliwie najlepszym stanie do jazdy teraz już, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek napraw, wymian na samym początku. Im nowszy i mniejszy przebieg to chyba najlepiej ale w sumie nie wiem. Po prostu nie znam się kompletnie, prawo jazdy zrobiłem w zeszłym roku i chciałbym ten sezon przejeździć sobie na bardzo spokojnie ucząc się jazdy i motocykla.

2. musi być czarny 8)

3. cały budżet jaki mam na tę inwestycję to ok. 9 tys. zł, w tym kask i transport.

Czy Waszym zdaniem te założenia są realne? W takim przedziale cenowym znajdę coś co przejeździ bezawaryjnie ten i w perspektywie kolejny sezon? Jak siadając na motocyklu de facto pierwszy raz od egzaminu mogę wychwycić ewentualne wady? Na co zwracać uwagę szczególnie?

Na razie moją uwagę przykuły te trzy oferty:

http://allegro.pl/honda-cb750-sevenfift ... 17993.html
https://www.olx.pl/oferta/honda-cb750-C ... 579e9bf9ee
https://www.olx.pl/oferta/cb-750-sevenf ... a;promoted

Będę wdzięczny za jakiekolwiek, nawet najbardziej oczywiste komentarze i sugestie :)

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6173
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [kupię] - cb750 czarną!

Postautor: KLOSZ » 08 kwie 2017, 15:50