Pilot screw initial opening ?

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie

- Czy jeździłbyś w skórzanej pilotce i goglach z łamanymi szybkami, gdyby było to dozwolone przepisami?

Tak, niezły lansik, lepszy niż melonik. :)
8
62%
Nie, onuc także nie używam.
5
38%
 
Liczba głosów: 13

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Pilot screw initial opening ?

Postautor: lesor » 21 mar 2007, 13:45

Zachęcony postem o dyszach zaglądnąłem do service manuala i znalazłem tam taki parametr:
Pilot screw initial opening
moja, szwajcarska Sevenka ma mieć 2 i 3/4
austriackie 2 i 1/4
a wszelkie inne 2 [turns out].

od czego ta śróbka? (jest na str. 5-8 manuala)
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Awatar użytkownika
jaqbik
zbokus maximus
Posty: 866
Rejestracja: 20 lip 2005, 12:39
Motocykl: GQO K1200R
Lokalizacja: Poznań

Postautor: jaqbik » 21 mar 2007, 14:33

Sam jesteś śróbka :P
"Kiedy czuję pęd powietrza
i w kolejny zakręt składam się..."

Awatar użytkownika
oster
Nocny Jastrząb
Posty: 1804
Rejestracja: 18 lut 2005, 17:10
Motocykl: ex NH,XJR,CB1300,Hornet,XJR,HH
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: oster » 21 mar 2007, 16:14

ale o co chodzi....... :P :sciana: :oops:
"miłość wszystko zwycięży, szczególnie miłość do pieniędzy"

Awatar użytkownika
dofo
powsinoga
Posty: 1849
Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
Motocykl: SevenFifty '92
Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
Kontakt:

Postautor: dofo » 21 mar 2007, 16:22

Nic - lesor nas wszystkich wkreca. A ja mu na to - screw you! :mrgreen: :lol:

Wojtas
Nekromanta
Posty: 1031
Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
Lokalizacja: Tarnów

Postautor: Wojtas » 21 mar 2007, 16:45

To jest śrubka od składu mieszanki na biegu jałowym silnika.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Postautor: lesor » 21 mar 2007, 19:11

Nic - lesor nas wszystkich wkreca. A ja mu na to - screw you! :mrgreen: :lol:
:siekierka: i cały misterny plan wpi....

Wracając do...
wkręta :lol: , jak rozumiem trzeba wkręcić i potem odkręcić wymaganą liczbę obrotów?
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Awatar użytkownika
dofo
powsinoga
Posty: 1849
Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
Motocykl: SevenFifty '92
Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
Kontakt:

Postautor: dofo » 22 mar 2007, 01:07

rozumiem trzeba wkręcić i potem odkręcić wymaganą liczbę obrotów?
A tam nie napisali przypadkiem, ze nie trzeba sie scisle tego obracania trzymac, tylko pokrecic tak, zeby na jalowym, obroty silnika oscylowaly w okolicach 1100? Nie wiem czy mi sie cos pokrecilo, ale tak cos mi sie kojarzy.

Wojtas
Nekromanta
Posty: 1031
Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
Lokalizacja: Tarnów

Postautor: Wojtas » 22 mar 2007, 07:53

jak rozumiem trzeba wkręcić i potem odkręcić wymaganą liczbę obrotów?
Dobrze rozumujesz.
nie trzeba sie scisle tego obracania trzymac, tylko pokrecic tak, zeby na jalowym, obroty silnika oscylowaly w okolicach 1100?
Nie, do tego służy pokrętło znajdujące się między gaźnikami-od dołu.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500

Awatar użytkownika
dofo
powsinoga
Posty: 1849
Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
Motocykl: SevenFifty '92
Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
Kontakt:

Postautor: dofo » 22 mar 2007, 09:50

To gdzie ta magiczna srubeczka sie znajduje? Bo widocznie nie zrozumialem o czym mowimy :)

Awatar użytkownika
lesor
(ex SF)
Posty: 1999
Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
Motocykl: [ex] SF94 + SF93
Lokalizacja: archiwum

Postautor: lesor » 22 mar 2007, 10:23

To gdzie ta magiczna srubeczka sie znajduje?
:mlotek:
od czego ta śróbka? (jest na str. 5-8 manuala)
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie

Hazell
mlody Seveniarz
mlody Seveniarz
Posty: 175
Rejestracja: 24 sie 2006, 12:38
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Postautor: Hazell » 22 mar 2007, 10:27

Obydwaj macie racje - najpierw trzeba wkrecic do konca i wykrecic wymagana ilosc obrotow a nastepnie regulowac nia i srubka od obrotow wg zamieszczonej w manualu procedury tak aby obroty oscylowaly w okolicach 1100 :)
H.A.Z.E.L.L.
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform

Wojtas
Nekromanta
Posty: 1031
Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
Lokalizacja: Tarnów

Postautor: Wojtas » 22 mar 2007, 10:49

Jako że nie mogę sciągnąć manuala do SF (chyba coś z serwerem na którym ona jest),nie mogę przeczytać tej procedury, ale śrubkę składu mieszanki ustawiamy(wykręcamy o daną ilość obrotów) raz, i potem już tego ustawienia nie zmieniamy, a obroty biegu jałowego faktycznie ustawiamy pokrętłem znajdującym sie między gaźnikiem 2 a 3, od spodu.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500

Hazell
mlody Seveniarz
mlody Seveniarz
Posty: 175
Rejestracja: 24 sie 2006, 12:38
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Postautor: Hazell » 22 mar 2007, 11:19

Zmieniamy zmieniamy :P
Nie zmieniać mozemy w fabrycznie nowym silniku co najwyzej.
Obrazek
H.A.Z.E.L.L.
Hydraulic Artificial Zealous Exploration and Learning Lifeform

Wojtas
Nekromanta
Posty: 1031
Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
Lokalizacja: Tarnów

Postautor: Wojtas » 22 mar 2007, 11:34

Masz rację :rock: :flacha: , dotychczas nie spotkałem sie z takim sposobem doregulowywana tych śrubek.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości