: 10 maja 2005, 17:13
heheh słupki slupkami. Ale ja jestm wzrokowcem i organoleptykiem heheeh. Musze coś zobaczyći sam odkręcić czy uciąc zeby zrozumieć i naumić się. A słupki to mi Pani Beata liczy hehe
www.seven-fifty.info to nie forum, to stan umysłu...
https://seven-fifty.info/
Toma, przy okazji studiowania kupy dokumentacji SF CB dla dofo przejżałem sobie sposoby de/montażu łożysk główki ramy zalecane przez Hondę. I tak Hoda Common Service str. 18-18 zaleca stosowanie jakiś wydymanych ściągaczy do wyjmowania bieżni łożyska. Ale do zdjęcia wewnętrzenj bieżni ze sztycy sterów zaleca......przecinak! Możesz ją sobie ze stronki ściągnąć i zobaczyć. Czyli nie gadałem głupot o zastosowaniu terapi młotkowej. Również instrukcja do mojej CB, Reparatur Anleitung 5023 Honda CB900 "Bol d'or" FA,FZ wyjaśnia żeby wyjmować bieżnie przy pomocy przyrządów ale młotem ale zdejmowania bieżni ze sterów nie pokazuje jak robić, bo pewnie też młotem i przcinakiem i byłby obciach. Chyba miałem jednak rację z tym młotem.Myśle ze nie bedziemy wybebeszać tematu zwiazanego z serwisami ....bo szkoda nerwów , sama obecność w tym dziale doskonale nakresla nasz stosunek . Co do wszelakich ściagaczy i innego oprzyrządowania niekoniecznie trzeba odrazu starać sie o kredyt w banku odrobine chęci zaprzyjażniony zakład ślusarski i gotowe .
Pewnie coś źle Spisałeś, więc powiem, bez urazy, że do dupy są takie rady, bo:ave!
udalo mi sie zdobyć łożyska zgodnie z obietnica podaje symbole :
32006AX
32005JS
CX i Nachi
Skoro tak,w moim moto zainstalowane sa podane przeze mnie łożyska pasują idealnie bez żadnych przeróbek , własnie wróciłem z wakacyjnej podróży przejechałem prawie 4tys. i wszystko jest ok