wakuometry
-
- stary Seveniarz
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 lut 2005, 19:40
- Lokalizacja: Warszawa
wakuometry
Zainspirowany treścią innego wątku (jak to kolega z igły robi wakuometry)
pomyślałem, że czas zrobić synchronizację gaźników. Czy ktoś z Was posiada takowy sprzęt i chęci aby pomóc mi w synchronizacji gaźników?
Najlepiej z Warszawy lub Trójmiasta (lub po drodze).
Oczywiście flaszkę postawie
ADI
pomyślałem, że czas zrobić synchronizację gaźników. Czy ktoś z Was posiada takowy sprzęt i chęci aby pomóc mi w synchronizacji gaźników?
Najlepiej z Warszawy lub Trójmiasta (lub po drodze).
Oczywiście flaszkę postawie
ADI
-
- Figlarz
- Posty: 74
- Rejestracja: 22 mar 2005, 08:43
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
ave!
W "Giełdzie M..." ogłasza sie Twój ziomek z W-wy handluje wakuometrami za siakieś 260zł , jakby Cie pokorciło i zainwestujesz to daj znaka jak sie sprawują może też uzbroje swój garaż
W "Giełdzie M..." ogłasza sie Twój ziomek z W-wy handluje wakuometrami za siakieś 260zł , jakby Cie pokorciło i zainwestujesz to daj znaka jak sie sprawują może też uzbroje swój garaż
http://www.bikepics.com/members/19770418/
....Get your motor runnin' Head out on the highway................
....Get your motor runnin' Head out on the highway................
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
ADI i tak dobrze że nie napisałeś że robię z g... bat. Nieważne. Poczułem nutkę ironii w Twoich słowach ale się tym wogóle nie przejmuję. Zadam Ci tylko jedno pytanie, jako oblatanemu w temacie synchro gażników, jak to robiono kiedyś kiedy nie były stosowane wakuometry? Jak udzielisz konstruktywnej odpowiedzi na temat, rozwiniesz go i wytłumaczysz to innym forumowiczom, pozwalam Ci, obśmiać mnie na forum do woli.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
-
- stary Seveniarz
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 lut 2005, 19:40
- Lokalizacja: Warszawa
-
- stary Seveniarz
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 lut 2005, 19:40
- Lokalizacja: Warszawa
a tutaj jest link jak przeprowadzić synchronizacje i regulacje http://barakuda.za.pl/regulacja.html
Ja bym tak pięnie nie wytłumaczył
ADI
Ja bym tak pięnie nie wytłumaczył
ADI
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Adi, spoko, nie mam urazy tylko coś mnie tak tknęło że sobie robisz podśmiechujki. Sposób na igłę jast tak stary jak rozwiązania wielogażnikowe. Większość starych motocyklistów stosuje tę metodę z powodzeniem do dziś. Ja też. Sposób jest bardzo prosty. Na wymontowanych gażnikach /oczywiście po regulacjach poziomu paliwa i składu mieszanki wolnych obrotów/ na minimalnym otwarciu przepustnic sprawdzasz cienką igłą wielkość szczeliny. I to wszystko. Owszem wakuometry i inne bajerki, tak, ale dopiero jak się ma o tym pojęcie. Kiedyś synchronizowali mi gaźiorki takim przyrządem że nawet nie wiedziałem że takie są. Komputer z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym, kilometry rurek, trąbki i piszczałki. I g... , silnik nie chodził najlepiej. Zrobiłem regulację po swojemu i było OK. A artykuł niezły tylko jak się dobrze wczytasz to i tak się nie dowiesz co wkręcić a co wykręcić. Tam jest tylko: śrubkę wkręcić, śrubkę wykręcić a autor zapomniał dopisać w odpowiednich miejscach "śruba składu mieszanki wolnych obrotów" "śruba regulacji uchylenia przepustnicy". Ja to wiem, że poszedł na skróty i pisał to dla tych co mają pojęcie i to niezłe, ale założę się że 90% forumowiczów nie zrozumie o co chodzi. A swoją drogą jak ktoś porusza temat kręcenia śrubkami składu mieszanki wolnych obrotów to narobi niezłego zamieszania. Instrukcje większości obecnych motocykli podają: wkręcić do oporu i wykręcić np 2 obroty. Jak ktoś zastosuje się do wskazówek z artykułu to go zima zastanie bo w wielogaźnikowym silniku zobaczyć tak małe zmiany obrotów jest nierealne. A na którym cylindrze, to już lepiej iść do wróżki. Tym bardziej że zdjęcie pokazuje jakiś pojedyńczy wakuometr podłączony gdzieś do gaźnika. Nie neguję tego artykułu ale ma on zastosowanie do zespołu dwóch gaźników ale dla czterech odpada. Chociażby dlatego że nie jest napisane od którego gaźnika zaczynać a nie jest to bez znaczenia. A zupełnie innym tematem są same wakuometry. Ktoś pisał że można za 200zł kupić. Tak, to prawda ale one są w klasie 2,5 te w klasie 1,5 kosztują co najmniej dwa razy tyle.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
- torello
- 1966-2005
- Posty: 519
- Rejestracja: 17 lut 2005, 16:59
- Lokalizacja: Warszawa/Kazimierz Dolny
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości