Strona 2 z 2

: 25 kwie 2005, 14:35
autor: Zbigu
Bartek, musisz spuścić paliwo do zera! i odkręcić kranik. Mogą być dwie opcje, filtr będzie na kraniku i wyjmiesz go w komplecie albo wyjmiesz kranik a filtr zostanie w zbiorniku/ja tak mam/i trzeba go ostrożnie wyciągnąć. Przy takim rozwiązaniu filtr ma kryzę /poszeżenie/ żeby nie wpadł do zbiornika i trzeba to robić ostrożnie żeby go nie uszkodzić. Ja go w ogóle usunąłem bo były ciągłe problemy z rezerwą, ale założyłem dobry filtr na przewodzie paliwowym. Podczas pobytu w Częstochowie usłyszałem że wszyscy mają problemy z przejściem na rezerwę paliwa a myślałem że tylko u mnie to jest. Widać jak nic, że jest zbyt mała różnica poziomów zbiornika paliwa i gaźników. Zdecydowałem już że zakładam elektryczną pompę paliwa. Jak zrobię testy to podam wyniki.

: 25 kwie 2005, 14:52
autor: Matiej
a taki zwykły filtr plastikowy za 5zl zakładany na przewodzie paliwowym... to nie za cieplo mu tam przy silniku będzie? W sensie czy plastik się nie rozpuści? Hę/ :?:

: 25 kwie 2005, 14:54
autor: Matiej
Aha czy to ma być taki zwykły filtr paliwa czy jakiś nie-zwykły czy co? Kurde zielono mi. A w ogóle jak pałowałem za Zbigim rura bomberem to mi CB 6.8 zjadła w jedną osobe. Szybkość poniżej 160 nie schodziła przez 100Km.

: 25 kwie 2005, 15:17
autor: torello
160 km. no to piknie. To chyba tak szybko bo z Panem Bogiem i opiekunem kierowców św. Krzysztofem u boku ?

: 25 kwie 2005, 15:28
autor: Zbigu
A jak sobie torello myślisz?, cały czas się modliłem żeby coś nie wyjechało z boku.
A filtr to zwykły samochodowy tylko w wersji mini. Temp. nic mu nie zrobi to 100 stopni C, spokojnie, sprawdziłem, pod warunkiem że nie będzie leżał na głowicy.

: 25 kwie 2005, 16:01
autor: Matiej
To sie we 2 modliliśmy