Paliwo!!

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
Zbigu
Mistrz Parkietów
Posty: 616
Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
Motocykl: CB750LTD
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Zbigu » 25 kwie 2005, 14:35

Bartek, musisz spuścić paliwo do zera! i odkręcić kranik. Mogą być dwie opcje, filtr będzie na kraniku i wyjmiesz go w komplecie albo wyjmiesz kranik a filtr zostanie w zbiorniku/ja tak mam/i trzeba go ostrożnie wyciągnąć. Przy takim rozwiązaniu filtr ma kryzę /poszeżenie/ żeby nie wpadł do zbiornika i trzeba to robić ostrożnie żeby go nie uszkodzić. Ja go w ogóle usunąłem bo były ciągłe problemy z rezerwą, ale założyłem dobry filtr na przewodzie paliwowym. Podczas pobytu w Częstochowie usłyszałem że wszyscy mają problemy z przejściem na rezerwę paliwa a myślałem że tylko u mnie to jest. Widać jak nic, że jest zbyt mała różnica poziomów zbiornika paliwa i gaźników. Zdecydowałem już że zakładam elektryczną pompę paliwa. Jak zrobię testy to podam wyniki.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber

Awatar użytkownika
Matiej
Ujeżdżacz Kopciuszka
Posty: 1476
Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
Kontakt:

Postautor: Matiej » 25 kwie 2005, 14:52

a taki zwykły filtr plastikowy za 5zl zakładany na przewodzie paliwowym... to nie za cieplo mu tam przy silniku będzie? W sensie czy plastik się nie rozpuści? Hę/ :?:
żyj i daj żyć innym

Awatar użytkownika
Matiej
Ujeżdżacz Kopciuszka
Posty: 1476
Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
Kontakt:

Postautor: Matiej » 25 kwie 2005, 14:54

Aha czy to ma być taki zwykły filtr paliwa czy jakiś nie-zwykły czy co? Kurde zielono mi. A w ogóle jak pałowałem za Zbigim rura bomberem to mi CB 6.8 zjadła w jedną osobe. Szybkość poniżej 160 nie schodziła przez 100Km.
żyj i daj żyć innym

Awatar użytkownika
torello
1966-2005
Posty: 519
Rejestracja: 17 lut 2005, 16:59
Lokalizacja: Warszawa/Kazimierz Dolny

Postautor: torello » 25 kwie 2005, 15:17

160 km. no to piknie. To chyba tak szybko bo z Panem Bogiem i opiekunem kierowców św. Krzysztofem u boku ?
Okolice Kazimierza Dolnego nie mają przdemną tajemnic.

Zbigu
Mistrz Parkietów
Posty: 616
Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
Motocykl: CB750LTD
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Zbigu » 25 kwie 2005, 15:28

A jak sobie torello myślisz?, cały czas się modliłem żeby coś nie wyjechało z boku.
A filtr to zwykły samochodowy tylko w wersji mini. Temp. nic mu nie zrobi to 100 stopni C, spokojnie, sprawdziłem, pod warunkiem że nie będzie leżał na głowicy.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber

Awatar użytkownika
Matiej
Ujeżdżacz Kopciuszka
Posty: 1476
Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
Kontakt:

Postautor: Matiej » 25 kwie 2005, 16:01

To sie we 2 modliliśmy
żyj i daj żyć innym


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: oster i 33 gości