Siema więc tak:
generalnie wczoraj udało mi się zdemontować lagi (dla nie czytających wszystkich postów na forów: moto po wypadku uderzenie w samochód skręcający w lewo + przewrócenie się moto na lewą stronę), koło przednie. Odkręciłem kolektory wydechowy i tłumiki. I tak właśnie zobaczyłem że u mnie jest fabryczny układ wydechowy czyli kolektory 4w2 + 2 rury wydechowe stanowią jeden nierozkręcalny element. Czyli muszę uciąć kolektory wydechowe żeby je naprawić - dobrze myślę? Moje wydechy nie są w złym stanie, mają małe wgniotki i chyba narazie nowych nie będę kupował. Muszę się skupić na kolektorach, które 2 są mega pogięte, jeden trochę i 1 jest w pełni ok. Plan jest taki że u ucinam kolektory na spawie. Potem do kolektorów wlewam wodę i do zamrażarki. woda - lód powinnien naprostować wgięcia. jak sie nię uda to daje to jakiegoś tłumikarza albo blacharza na rzeżbe czyli albo klepanko albo wycinanie i wstawianie fragmentów. Jak już kolektory będą gotowe to dla poprawienia efekty wizualnego który pewno ucierpi po powyższej rzeźbie albo będzie odnowienie chromu, albo lakier termiczny czarny/srebrny albo bandaże + lakier. Wydechy zostaną przyspawane stare puki co. Może w przyszłości będę się zastanawiał nad innymi wydechami, narazie zależy mi żeby maszynkę postawić na koła.
edited:
haha koleś wystawił sf na części na allegro :
http://allegro.pl/honda-cb-750-seven-fi ... 71834.html
ale lekko przygina z cenami moim zdaniem,
w sumie jak podliczyć wszystko co sprzedaje to wychodzi prawie 10 000 pln! za to można mieć w extra stanie sf! a bądź co bądź jego części są w różnym stanie. np. 450 zł za tylni amor to moim zdaniem przesada, 200-250 max można dać za używkę która jeździła po drogach ponad 15 lat. za kolektory chce 450, a jeden ma wgniotke, do tego chromy do odnowienia, hm dużo. no napisałem mu maila z propozycją zobaczymy co powie.