Strona 2 z 2

: 09 maja 2006, 15:46
autor: chojrak
no ale jak zmienisz poziom paliwa w tej komorze jak nie ma regulacji plywakami( one sa plastikowe) a jak na moje oko i kupla :) to tem zaworek jest ok :) przynajmniej niczym sie nie rozni od innych :] , a iglicy nie da sie przestwic

ps. jak zdejmujecie gazniki??? odkrecacie cala ta puszke gdzie jest filtr czy wyciagacie po prostu z tych gum, bo ja nie odkrecalem puszki i troche czasu mi zajelo zamontowanie tych gaznikow bo ciezko te gumy bylo zalozyc :]

: 10 maja 2006, 10:58
autor: Wojtas
no ale jak zmienisz poziom paliwa w tej komorze jak nie ma regulacji plywakami
Zaleznie od rocznika były zarówno z regulowanym poziomem, jak i niereg. :wink: jesteś pewien w 100% że masz nie regulowane?
a jak na moje oko i kupla Smile to tem zaworek jest ok
Panocku, "na oko, to chłop w szpitalu umarł" :wink: :P , trzeba faktycznie sprawdzić czy trzyma paliwo.
jak zdejmujecie gazniki???
Ja to robię ten sposób, że odkręcam śrubki mocujące puszkę filtra do ramy, i wycofuję ją do tyłu-trochę pomaga w demontażu/montażu gaźników.

Mam jeszcze jedną rzecz na którą mało kto zwraca uwagę-a mianowicie kranik paliwa w SF jest podciśnieniowy, być może membrana w nim jest dzurawa, i dodatkowo paliwo jest przez nią zasysane do koletora ssącego ZAZWYCZAJ 2 cylindra(od lewej patrząc strony). Może króciec podciśnienia do sterowania kranikiem jest u Ciebie właśnie wkręcony w ten cylinder na którym masz notorycznie zakopconą świecę? :roll:
Jeśli masz czym/gdzie zmierz kompresję na wszystkich cylindrach.

: 10 maja 2006, 13:05
autor: chojrak
zakopcona swieca to lewa na skraju, wczoraj jescze przejrzalem ssannie(jest ok) bo nie wiem czemu ale ostatnio to przeoczylem

: 14 maja 2006, 14:54
autor: Zbigu
Proponuję na zamontowanych gaźnikach sprawdzić poziom paliwa w komorach pływakowych przy pomocy rurki założonej od dołu i na zasadzie naczyń połączonych. Przy pływakach nieregulowanych w zasadzie nie można nic więcej zrobić. Proponuję natomiast sprawdzić przy tzw okazji, nadajnik impulsów a w zasadzie część wirująca. W instrukcji jest podana szczelina jaka powinna być między czujnikiem a tą wirującą rozetką. Również sprawdzić czy zapłon jest we właściwym momencie. Nie przywiązywałem do tego wagi, bo to przecież nieregulowane jest, do momentu kiedy nie ruszyłem rozetki bo musiałem się dostać głębiej. Minimalna zmiana położenia rozetki powoduje takie jaja że się nawet nie spodziewałem. Silnik praktycznie chodził jak ten z WSK.

: 16 maja 2006, 19:28
autor: chojrak
no poziom paliwa jest ok, a ten zaplon to nie wiem :( sprawdzilem tez ciesnienie w cylindrach i wyszlo 11 kPa, wiec na tym garze jest takie samo jak na innych wiec rozbiore gazniki jescze raz :]

: 19 maja 2006, 20:29
autor: Wojtas
Proponuję natomiast sprawdzić przy tzw okazji, nadajnik impulsów a w zasadzie część wirująca. W instrukcji jest podana szczelina jaka powinna być między czujnikiem a tą wirującą rozetką. Również sprawdzić czy zapłon jest we właściwym momencie. Nie przywiązywałem do tego wagi, bo to przecież nieregulowane jest, do momentu kiedy nie ruszyłem rozetki bo musiałem się dostać głębiej.
Zbigu, wszystko cacy, tylko czy nie byłoby objawem zmiany tej szczeliny, oraz złego punktu zapłonu to, że silnik pracowałby źle? i czy nie byłyby 2 swiece zakopcone? a nie 1. SF ma przecież 2 cewki dwuiskrowe, a kol. chojrak ma problem z zakopcaniem 1 świecy, oraz dużym spalaniem.

: 19 cze 2006, 22:47
autor: chojrak
i caaaaaaaaaaaaaaaly czas mam, juz nawet oddalem do serwisu i tez nie wiedza co jest przyczyna :(

: 19 cze 2006, 22:52
autor: Matiej
doktor dizmar pomoże

: 20 cze 2006, 11:01
autor: chojrak
z dizmara to ja kupilem ten motocykl

: 20 cze 2006, 11:26
autor: Matiej
a to widocznie ktoś inny tą metode zastosował :lol:

: 20 cze 2006, 15:21
autor: e2rd
ja po zakupie zrobiłem liste do napraw :
- olej w lagach
- płyn hamulcowy
- dokrecenie główki ramy
- olej i filtr
- filtr powietrza
- czyszczenie gaźników

po zakupie palił 6/7 litrów na 100 nawet 7,5 na mocnym gazie
teraz (bez zmiany świec) spala bak (ok20 litrów) na 360 km
warto wydać pare złotych na nowe części
apropo jakie proponujecie świece - firma ?
pozdro
e2rd :twisted:

: 20 cze 2006, 15:26
autor: Matiej
Firma moja proponuje NGK

: 20 cze 2006, 16:21
autor: e2rd
Firma moja proponuje NGK
ale do XJ-ta czy do SF-ki ?
po zamianie sprzetu trudno zgadnąć
e2rd :twisted:

: 20 cze 2006, 16:38
autor: Matiej
hehehe a co za różnica. NGK, CHampion czy cokolwiek

: 20 cze 2006, 16:46
autor: e2rd
hehehe a co za różnica. NGK, CHampion czy cokolwiek
kuna w skuterach jest spora różnica czy zakładasz boscha czy ngk czy chińską swieciuszkie
myślałem że w motocyklach jest podobnie ?
ale jak nie to nie :P

: 20 cze 2006, 17:08
autor: Matiej
Ja się nie znam. Ale moge Ci poradzić co wyczytałem
Zündkerze 1: NGK DPR8EA-9
Zündkerze 2: CHAMPION RA2HC
chyba wynika z tego ze te dwa modele są rekomendowane

: 20 cze 2006, 18:13
autor: krzysiek
wszystko jest dobre oprócz Bosh'a

: 20 cze 2006, 18:17
autor: lesor
wszystko jest dobre oprócz Bosh'a
tego co nie lubi Hopkoli?

: 20 cze 2006, 18:21
autor: e2rd
to nie prawda że nielubi Hopkoli :zygi: widziałem w telewizji :afro:
lubi :?

: 21 cze 2006, 12:46
autor: skomo
eeee tam jeden z drugim, nie kłóćta się tylko idźta do kościoła , tam siostra zakrystianka za parę złotych na tacę może ci dać świece

buhahabuhaha

: 21 cze 2006, 12:51
autor: lesor
to koreańskie SF jeżdżą na świecach z wosku? :lol:
:lol: :lol:
- wszystko po krakowsku :rock: