badz ze wzgledow wizualnych - owiniecie tasma rozwiazanie dorazne - docelowo zostanie stozek od srodka "stlumiony". Ogolnie rzecz biorac przebudowa czy to na cafete czy na scramblera czy na cokolwiek innego to generalnie rzecz biorac zachcianka wlasciciela...Jak z reszta posiadanie motocykla
Wiec mnostwo przerobek, które robią wlasciciele jednosladów służą głównie dawaniu frajdy....czy to z osiągów czy z wyglądu czy z komfortu użytkowania.. Dodatkowo każdy ma inny priorytety. I dla każdego jego priorytety to te najważniejsze
U mnie chodziło o wizualny efekt i możliwie jak najmniejszą utratę osiągów. Z uwagi na fakt że moto nie ma grama owiewki, ma obniżony przód, to przekroczenie prędkości 120-130 km/h to i tak abstrakcja
Tak naprawdę niekończąca się dyskusja
Jak to mawiał mój tata: jeden lubi śledzia a drugi jak mu nogi śmierdzą