Panowie, jako że wciąż borykam się z upiornym pobrzękiwaniem ślę do Was zapytanie w sprawie budowy wydechu. Ostatecznie wyeliminowałem źródło ze strony silnika i łańcucha alternatora - uderzenie gumowym młotkiem w rury kolektora generuje charakterystyczne dla problemu "pobrzękiwanie"...
Jako,że wydech otwierał mi mg motosport z Siemianowic i spawał pourywane przegrody, nurtuje mnie pytanie co jeszcze może być przyczyną hałasu?
Nie sądzę, ale czy rury kolektora wydechowego są zdublowane? Czy ich konstrukcja to tzw. "rura w rurze?" Świetny stan chromu mógłby to tłumaczyć, ale raczej wątpię... Mocowania kompletne, przedmuchów brak...
Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.
Dzięki. Jaca
Rury kolektora, wydech.
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 163
- Rejestracja: 23 cze 2012, 16:18
- Motocykl: Cb 750 Seven Fifty
- Lokalizacja: Tychy
- carlos74
- stary Seveniarz
- Posty: 510
- Rejestracja: 23 mar 2017, 11:42
- Motocykl: 93`CB750 F2
- Lokalizacja: GdziesZaOdra
Re: Rury kolektora, wydech.
Siema sikoku78,Panowie, jako że wciąż borykam się z upiornym pobrzękiwaniem ślę do Was zapytanie w sprawie budowy wydechu. Ostatecznie wyeliminowałem źródło ze strony silnika i łańcucha alternatora - uderzenie gumowym młotkiem w rury kolektora generuje charakterystyczne dla problemu "pobrzękiwanie"...
Jako,że wydech otwierał mi mg motosport z Siemianowic i spawał pourywane przegrody, nurtuje mnie pytanie co jeszcze może być przyczyną hałasu?
Nie sądzę, ale czy rury kolektora wydechowego są zdublowane? Czy ich konstrukcja to tzw. "rura w rurze?" Świetny stan chromu mógłby to tłumaczyć, ale raczej wątpię... Mocowania kompletne, przedmuchów brak...
Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.
Dzięki. Jaca
podobno jest to rura z dwoma sciankami(dwuwarstwowa), dlatego nie ma w sevenkach tych "kolorowych teczy", w cb1100 od 2013 w europie a wczesniej byla juz w USA, Japonii i Australii jest kolektor wydechu podobno "jednowarstwowy" i sporo ludzi narzeka na "brazowy odcien plus plamy" w wersji cb 1100ex chyba od 2015 jest zamontowany podobno "dwuwarstwowy" i problem zniknal. Choc tez mozliwa jest zmiana materialu z ktorego jest ten kolektor zbudowany. CB1100 ma z nierdzewki i do tego jednowarstwowy wiec zmiana odcienia w czasie eksploatowania jest calkiem oczywista. CB 1100EX nie ma juz takich problemow i mozliwa przyczyna tego jest zmiana materialu lub budowy kolektora.
Goscie ktorzy zamienili SF na CB1100 dziwia sie i dyskutuja juz od dawna dlaczego w starej SF tego nie bylo a w motocyklu z 2013 sie takie cos robi .
Troche mnie ponioslo choc nie pytales o zabarwienie kolektora
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 163
- Rejestracja: 23 cze 2012, 16:18
- Motocykl: Cb 750 Seven Fifty
- Lokalizacja: Tychy
Re: Rury kolektora, wydech.
Czyli jednak... Cholera, jak sobie z tym poradzić? Gdzieś ewidentnie puścił spaw i rury uderzają o siebie...
Dzięki piękne
Dzięki piękne
- bogd74
- stary Seveniarz
- Posty: 1350
- Rejestracja: 07 sie 2017, 15:41
- Motocykl: Honda CB 750 NH RC38 i SF RC42
- Lokalizacja: Rybnik/Wodzisław Śląski
Re: Rury kolektora, wydech.
Wg mnie nie ma takiej opcji...Czyli jednak... Cholera, jak sobie z tym poradzić? Gdzieś ewidentnie puścił spaw i rury uderzają o siebie...
Dzięki piękne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości