Strona 1 z 1

Nowy - stary zbiornik. Uszkodzenie - jak naprawić?

: 21 gru 2015, 21:12
autor: sikoku78
Serwus.
Za całe cztery dychy zakupiłem klamor ze zdjęcia. Korozja na załamaniu już była zaawansowana... Oczyszczone, odtłuszczone, zabezpieczone do naprawy właściwej. Wgniota - jak widać... Jak, gdzie naprawiać? Próbować samemu? Koledzy mili - doradźcie coś...

Re: Nowy - stary zbiornik. Uszkodzenie - jak naprawić?

: 23 gru 2015, 00:04
autor: Wojtas
Wystarczy wyczyścić wgłębienie z farby(aby można było spawać), zaopatrzyć się w młotek bezwładnościowy tzw. puller i do dzieła. Prościej to migomatem przyspawać kawałek pręta z koluchem (takim żeby się dłoń w nim zmieściła) fi 6mm i ciągnąć za jego drugi koniec. Prawdopodobnie trzeba będzie przyspawać kilka razy w różnych miejscach tego wgłębienia. na pewno nie wyprowadzisz tego zagłębienia na tzw. zero, ale i tak będzie to szpachlowane i malowane.
Wyższa szkołą jazdy, to klepanie tego od środka za pomocą metalowej kuli na wygiętym pręcie. To mógłby już zrobić blacharz starej szkoły...pasjonata, ale takich już teraz jak na lekarstwo.

Re: Nowy - stary zbiornik. Uszkodzenie - jak naprawić?

: 09 sty 2016, 05:56
autor: sikoku78
Serwus.
Zbiornik wyciągnięty - wyszło naprawdę dobrze, szpachlówka chyba nie będzie konieczna. Robota wykonana super klamorami f-my carbon carbody - miracle system (zgrzewarka plazmowa ze strong pullerem). 150 złociszy i teraz malowanie. Ile lakman zażyczy sobie? Myślę, że z 4 stówki lekko...Chyba ni ma lekko położyć R101...

Re: Nowy - stary zbiornik. Uszkodzenie - jak naprawić?

: 14 sty 2016, 10:50
autor: Hyde
No naprawdę dzieło bardzo dobra robota ;-].

Re: Nowy - stary zbiornik. Uszkodzenie - jak naprawić?

: 29 sty 2016, 13:25
autor: Wojtek_K
za lakierowanie calego moto , za wszystkie plastiki + zbiornik (10 szt.) zapłaciłem 1000,-