I pytanie drugie mozecie mi napisać przy jakich obrotach zmieniacie biegi na wyzszy? i przy ilu kmh ,tak mniej wiecej np do 35 kmh -pierwszy bieg obrotów 4500 itp bo nie wiem czy dobrze zmieniam , bo jak jade w kasku do dobrze nie słysze ale jak pogazuje na podwórku tak powyzej 5000 to wydaje mi sie że za mocno " wyje"
Problem z kierunkowskazami
- pysio102
 - Seveniarz

 - Posty: 201
 - Rejestracja: 25 lis 2012, 19:45
 - Motocykl: Honda Cb 750 Seven Fifty,Mz ts
 
Problem z kierunkowskazami
Witam, mam zapytanko odnośnie kierunkowskazów: otóż  po kilku jazdach (moich pierwszych po kupnie) siadły mi kierunkowskazy tzn pewnego dnia wzucilem kierunek lampka kontrolna kierunkowskazów lekko zamigotała i kierunkowskazy siadły,Teraz nie ma ani kierunkow ani kontrolki reszta działa normalnie.Po właczeniu kierunku w prawo albo w lewo jest tylko jedno cyknięcie w przerywaczu i nic sie nie dzieje, połaczenia sprawdzilem i wszystko jest ok (jedynie nie wiem jak sprawdzić te od kontrolki i czy np spalona zarówka w kontrolce moze spowodować awerie kierunków.Przerywacz rozebrałem i nic w nim nie ma niepokojącego wszystko sie trzyma zadnych przepalen itp. Miał ktoś podobną awarie?
I pytanie drugie mozecie mi napisać przy jakich obrotach zmieniacie biegi na wyzszy? i przy ilu kmh ,tak mniej wiecej np do 35 kmh -pierwszy bieg obrotów 4500 itp bo nie wiem czy dobrze zmieniam , bo jak jade w kasku do dobrze nie słysze ale jak pogazuje na podwórku tak powyzej 5000 to wydaje mi sie że za mocno " wyje"
  
			
									
									
						I pytanie drugie mozecie mi napisać przy jakich obrotach zmieniacie biegi na wyzszy? i przy ilu kmh ,tak mniej wiecej np do 35 kmh -pierwszy bieg obrotów 4500 itp bo nie wiem czy dobrze zmieniam , bo jak jade w kasku do dobrze nie słysze ale jak pogazuje na podwórku tak powyzej 5000 to wydaje mi sie że za mocno " wyje"
- alman156
 - Junior

 - Posty: 45
 - Rejestracja: 08 mar 2012, 18:28
 - Motocykl: CB 750SF,VFR 800FI
 - Lokalizacja: Bełchatów
 
Re: Problem z kierunkowskazami
Jedynka służy do ruszania,następne biegi optymalnie przy 4000,ekstremalnie ok.7000 do 9000.Zauważ jednak,że to nie szlifierka.
			
									
									
						- 
				TOMI
 - stary Seveniarz
 - Posty: 500
 - Rejestracja: 23 sty 2010, 18:37
 - Motocykl: Było SF 750
 - Lokalizacja: było CB750
 
Re: Problem z kierunkowskazami
Ten kask to musi być przynajmniej nojka Schuberth że tak słabo słychać.
Już przy 3000 tyś. możesz smiało zmieniać bo silnik doskonale sobie poradzi
- Hyde
 - stary Seveniarz
 - Posty: 1017
 - Rejestracja: 19 sty 2012, 17:07
 - Motocykl: Honda Seven Fifty (2001)
 - Lokalizacja: Mikołów
 
Re: Problem z kierunkowskazami
Dokładnie ;-]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten kask to musi być przynajmniej nojka Schuberth że tak słabo słychać.
Już przy 3000 tyś. możesz smiało zmieniać bo silnik doskonale sobie poradzi
- pysio102
 - Seveniarz

 - Posty: 201
 - Rejestracja: 25 lis 2012, 19:45
 - Motocykl: Honda Cb 750 Seven Fifty,Mz ts
 
Re: Problem z kierunkowskazami
dzięki za odpowiedż, tak mi sie wydawało ze za późno zmieniam , a kask mam sharka  vision R
			
									
									
						- szataniszcze
 - Zimne to i owo ;)
 - Posty: 1393
 - Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
 - Motocykl: cebula 230 kilo radości
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: Problem z kierunkowskazami
ja tak jeżdżę do 5 tys obrotów, ale zazwyczaj bliżej 4500. Spalanie małe, a i dynamika jest, bo na niższych obrotach to ciężko ją zerwać do ataku  
tez nie przesadzajcie z zaniskimi bo zamulicie ten japoński wysoko obrotowy silnik
			
									
									tez nie przesadzajcie z zaniskimi bo zamulicie ten japoński wysoko obrotowy silnik
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: oster i 16 gości