Czy temat światełka się zakończył? Jak chwaliłem się w innym poscie, odświeżam mojego rumaka. Zastanawiałem się nad wkładem reflektora bo lustro lekko matowe jest. Wymiana na nowsze, albo akcesoryjne, to sporo kasy jak na mnie. I oto doszedłem do takich wniosków którymi chcę się podzielić:
1.Średnice wkładów reflektorów okrągłych są normalizowane
2. Honda SF ma wkład o średnicy 178mm tak jak VW golf I, Trabant, IFA, Żuk, MZ i inne takie
3. Mocowanie wkładu do wewnętrznej ramki w SF odbywa się za pomocą trzech sprężynek. Wszelkie uszy na wkładzie tylko przeszkadzają Przynajmniej u mnie.
4. Uszy na wkładzie można odciąć np dremelkiem
Ergo:
Dowolny wkład. np taki:
http://sklep.wesem.pl/3/6633/Elementy_o ... rter#14177 powinien pasować. Cena 37 zł.
akcesoryjny wkład od Golfa I z gładką szybą też powinien pasować:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2098950306 . Cena 60zł za 2 szt .
Trzeba tylko mieć sprawną ramkę lampy.
Teorię mam zamiar sprawdzić niebawem. Powinno zadziałać. Sam pamiętam że w mojej Jawie TS350 (ależ to była maszyna!!) założyłem wkład od Trabanta. I były halogenowe na H4!!! Wtedy była to jedyna Jawa z reflektorem H4 w okolicy.
Uprzedzam wątpliwości - strumień światła reflektora samochodowego rozkłada się prawidłowo również dla motocykla. Trzeba tylko dobrze pod ścianą poćwiczyć żeby uzyskać prawidłowy poziom strumienia.
Jeśli w przypadku SF tez to zadziała, to za małe pieniądze mamy dobre światło.