Strona 2 z 3

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 06 gru 2010, 21:05
autor: Roberto
A jak dadzą w czymś innym grzebać to przecież się nie będzie odmawiać.

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 07 gru 2010, 08:43
autor: KLOSZ
Ale nie dadzą :P ;-) :3msie:

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 07 gru 2010, 08:48
autor: Roberto
około 3 nad ranem może dasz się przekonac :flacha:

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 07 gru 2010, 08:52
autor: LuTo
w czymś innym grzebać
i znowu zeszło na :sex_anal:

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 09 gru 2010, 12:01
autor: jedrek19741
Witam Wszystkich odwiedzających. Po rozebraniu gaźników wiem, że dysze główne są bardzo małe i -czyli do wymiamy oraz iglice w gaźnikach też)
Pytanie.....
Czy ktoś z Was ma lub miał do czynienia z zestawem do gaźników DynoJet... i co o tym mi powiecie.

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 09 gru 2010, 12:13
autor: Wojtas
iglice w gaźnikach też
A skąd taki wniosek? chyba że są w jakikolwiek zużyte/uszkodzone to rozumiem.

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 09 gru 2010, 12:26
autor: jedrek19741
Wynika to ze specyfikacji tego egzemplarza. Honda twierdzi że są inne dysze główne , iglice oraz łączniki za gaźnikami. Części w serwisie to koszmarny koszt..... bez łączników prawie 800 zł. zaś zestaw DynoJet to mniej jak połowa kosztów...

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 09 gru 2010, 13:35
autor: KLOSZ
Oooo DynoJet :) Rosso-nero, Pan do Ciebie... :)
Przemek ma chyba kiepskie doswiadczenia z zestawem Dyno do sevenki.

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 09 gru 2010, 16:33
autor: Wojtas
TEORETYCZNIE: iglice nie powinny się aż tak różnić (chyba że długością ewentualnie kątem stożka iglicy), ponieważ średnice dysz głównych w wersji zdławionej do niezblokowanej nie różnią się w zakresie diesiątek mm, a jedynie setnych...jak nie tyś. mm :roll: więc może obeszłoby się bez wymiany iglic.
Nie pamiętam czy w SF, ale w niektórych gaźnikach jest możliwość regulacji położenia iglicy przepustnicy. Być może wystarczyłoby unieść/obniżyć iglicę po wymianie dysz.
Jest jeszcze opcja wymiany całych używanych gaźników na takie od wersji niezblokowanej-pewnie byłyby tańsze niż zestaw dysz i iglic z serwisu Hondy.
Dyno jet'y to nie tylko inne dysze i iglice, ale i inne swiece, inny filtr pow.,inny poziom paliwa w kom. pływakowej, utrudniona synchronizacja- dlatego są takie problemy z opanowaniem tego tematu.

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 09 gru 2010, 17:28
autor: jedrek19741
Teoretycznie tak jest. chodzi właśnie o długość tych iglic. Dysze powinny być 2x110 oraz 2x112 a u mnie są 2x106 i 2x108 dlatego też iglice są inne. Nie są regulowane- przynajmniej w moim przypadku. A skąd pewność że gaźniki używane są sprawne i nie blokowane? POZDRAWIAM

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 09 gru 2010, 17:46
autor: Wojtas
Gaźniki używane mogą byc i nie sprawne(wtedy i cena jest adekwatna), Tobie potrzebne są tylko określone ich części.
Poproś sprzedającego o dobre zdjęcia dysz wkręconych w gaźniki od strony komór pływakowych-na dyszach masz wycechowane nr dysz.
Można poszukać oferty sprzedaży w miejscowościach(lub bliskiej okolicy) w których mieszkają forumowicze, i poprosić o organoleptyczne sprawdzenie oferowanych gaźników.
Poszukaj na EBAY.DE, tam jest oferowany towar ze 100% zgodnością stanu faktycznego.

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 10 gru 2010, 08:21
autor: marcin_z
Zakupiłem niedawno moto... Honde CB 750 z 1995 roku motocykl z niemiec.. Problemem jest to, że jest zablokowana- ma aktualnie 34KM.
kurcza chłopie ale masz niefart :cry: jak kupowałeś to wiedziałeś ze jest zamulona przykręcona?

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 10 gru 2010, 18:18
autor: rosso-nero
Oooo DynoJet :)
Przemek ma chyba kiepskie doswiadczenia z zestawem Dyno do sevenki.
Dynojety krzywdy nie robią, tylko niewprawni :mlotek: :wsciekly: etc.

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 12 gru 2010, 11:39
autor: jedrek19741
Zakupiłem niedawno moto... Honde CB 750 z 1995 roku motocykl z niemiec.. Problemem jest to, że jest zablokowana- ma aktualnie 34KM.
kurcza chłopie ale masz niefart :cry: jak kupowałeś to wiedziałeś ze jest zamulona przykręcona?


Wiesz.... gdybym został w jakiś sposób poinformowany lub ktoś by mnie wcześniej ostrzegł że tak może być, to raczej z zakupów były by nici. Ale prócz blokowania stan tej kozy jest naprawdę super. Kupiłem króćce oraz gaźniki kompletne, ze zdjęć dysz wynika że są odblokowane. Jest nadzieja...
P.S to moja pierwsza Honda i praca jej silnika mnie urzekła 8)

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 13 gru 2010, 11:32
autor: marcin_z
ale za to na przyszły sezon maszynka bedzie hulac :moto:

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 13 gru 2010, 11:41
autor: jedrek19741
Cześć. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;) jak to tylko gaźniki i zmiana w pracy będzie taka jak tu koledzy piszą, to już się nie moge doczekać. Jeszcze parę dodatków jej dodam min. szybę przednią np.puig i czekam na sezon 8) 8) 8)

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 29 gru 2010, 13:44
autor: Cycu
Chlopaki w oryginale jak sevenka jest zdlawiona to ma mniejsze dysze, ale iglica nie pracuje w dyszy. Po wymianie dysz na inne iglice zostaja te same.

Dla ciekawostki. Moja sevenka byla zdlawiona do 25kW, odblokowanie polegalo na wyjeciu blaszanych zwerzek znajdujacych sie pomiedzy kroccami ssacymi a gaznikami.Czas jaki mi to zajelo to nie cala godzina z czyszczeniem i zerowy koszt, ale nie byla zdlawiona seryjnie :)

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 29 gru 2010, 19:47
autor: Wojtas
iglica nie pracuje w dyszy
Faktycznie nie pracuje, ale dłuższa iglica powoduje zmniejszenie przekroju rurki emulsyjnej w której to ta iglica pracuje. Powoduje to zmniejszenie ilości paliwa przez tą rurkę przepływającego.
Dlaczego w Twoim egzemplarzu obeszło się bez wymiany iglic-nie wiem, ale założyciel tematu został poinformowany przez serwis o konieczności wymiany również iglic. Być może gdyby wymienił same dysze i usunął kryzy sevenka byłaby odblokowana :roll:

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 30 gru 2010, 11:28
autor: Cycu
A no w moim egzemlarzu nie trzeba bylo wymieniac iglic a nawet dysz, bo moto bylo zdlawione przez jakas firme a nie fabrycznie.

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 30 gru 2010, 16:03
autor: jedrek19741
Wojtas.... Dzięki za wytłumaczenie mnie(i prawidłowego postępowania przy tej przypadłości motocykla). a wystarczy poczytać cały post...

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 13 lut 2011, 07:37
autor: datos
Czy orientujecie sie jakie dysze powinny być w nie zablokowanej CeBuli? ja mam 105 i 108 a w serwisie koles mi podał 110 i 112 , myslicie ze rozmiar tych dysz ma tak duze znaczenie i ewentualnie gdzie można kupić dysze w rozsądnej cenie ?

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 15 mar 2011, 20:24
autor: datos
podłączam sie pod pytanie kolegi, chetnie sie dowiem

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 20 cze 2017, 12:53
autor: Blachu
Witam
Chciałbym odświeżyć temat
Mam podobny problem co kolega z tego posta:
Tylko On dawno nie był aktywny na forum a Ty Lesor mu doradzałeś, wiec może wiesz jak zakończyła się jego sprawo z odblokowaniem mocy w zdławionym motorku.
Kolejna sprawa to może jest ktoś z Łodzi lub bliskiej okolicy, kto mógłby luknąć na mój sprzęt i coś doradzić.
Dodam, że jestem w rozpaczy bo wcześniej nic o tym nie wiedziałem i może żyłbym dalej w przekonaniu ze wszystko jest OK. Jednak zacząłem robić się coraz odważniejszy na moto i okazało się że na 5 biegu 160km/h i 7 tyś obrotów to koniec możliwości mojego sprzętu. :cry:
Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc
pozdrawiam
Paweł

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 20 cze 2017, 13:58
autor: KLOSZ
A dobrałeś się do kryz w dolotach do gaźników? O ile pamiętam, to całe odblokowanie polegało tylko na wycięciu przegród w dolotach.

EDIT: przejrzyj wątek jeszcze raz, bo nareperowałem linki do wątków i jedną istotną dla sprawy fotkę w poście Lesora :)

Re: Jak odblokować Honde CB750 seven fifty?

: 21 cze 2017, 10:12
autor: Blachu
Tak zaglądałem do kryz i nic tam nie ma w dolotach.
Wiem jednak, że mam gaźnik od słabszej wersji VE66L.
W dowodzie mam wbite niby 54kW ale nie chce mi się w to wierzyć bo moto zamula na 4 i 5 biegu. Może już to ktoś oddławiał ale nie wszystko może zrobił albo mam jakiś inny problem.
Znalazłem gaźniki z mocniejszej wersji ale nie wiem czy je brać czy najpierw do mechanika niech zobaczy jakie dysze są w moim.
Może wiecie jakiegoś speca z Łodzi co się zna na takich sprawach a nie, że nie coś tam słyszał.
Może ktoś z Łodzi ma chwilę żeby się spotkać i przejechać się moim moto żeby porównać. Może jestem po prostu przewrażliwiony że jest coś nie tak.