Generalnie przód
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Nic Ci nie pomoże zmiana oleju. Prawdopodobnie wyluzowały się pierścienie ślizgowe rury. Podobną sytuację miał Matiej, gdzie nowe pierścienie były już luźne. Wystarczy 3-4 setki niedokładności obróbki rur i d*, luz już będzie się tylko powiększał. U Matieja zrobiłem sztuczkę z podlutowaniem w pirścieniach filii miedzianej ale to zmniejsza luz średnicowy, ale nie mam pojęcia co zrobić z luzem poosiowym pierścienia. Dopiero rozebranie i dokładne oględziny mogą coś powiedzieć.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
-
- Beniamin
- Posty: 52
- Rejestracja: 21 wrz 2005, 14:19
- Lokalizacja: Porąbka k/Bielska Białej
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Znaczy się że mniej lepki olej przechodzi na luzach lepiej i nie porusza czegoś co jest rozklekotane. Ale cykanie mówisz jest, czyli złagodziłeś jedynie skutki ale przyczyny zostały. Powinieneś i tak to rozebrać bo przy luzach coś będzie dalej się wyrabiało ale znacznie szybciej niż normalnie. Matiej sam ręcznie sprawdzał stopień wyrobienia slider-ów i potem to już się nie da z tym nic zrobić.No i tu Cię Zbigu muszę zaskoczyć - pomogło. Przestało już stukać na każdym dołku i najwyżej na "porządnej" dziurze słychać delikatne cykanie, które już raczej mogę zaliczyć do normalnych odgłosów jego pracy.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Oczywiście że latać póki się da, od roboty jest zima coś o tym wiem. Ale zimą rozbierz lagi i b.dokładnie je sprawdż. Nie będzie uszczelniaczy, oleju, spręzyni wtedy dopiero badaj luzy. Jeżeli są, od razu je wyłapiesz. Jedna uwaga, do rozebrania lag jest niezbędny b.dobrj jakości klucz ampulowy/sześciokąt/ chyba 8mm. Słabym kluczem uszkodzisz śruby i będzie problem.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
Matiej, a powiedz mi kolego, czy pierścienie ślizgowe (slajdery), no te rurecki to do lag zamontowałeś jak pisał Zbigu nowe czy zostawiłeś stare? Jeśli nowe to czy były oryginalne czy z larsona?
Olsen, wypowiedz się, o ile pamiętam zmieniałeś lagi i slajdery.
Olsen, wypowiedz się, o ile pamiętam zmieniałeś lagi i slajdery.
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o pierścienie, któe są między sliderami i rurami zwanymi lagami kupilem w hondzie plaza. Kosztowały niewiele. Ale okazało sie ze założenie nowych nic nie daje. Widocznie rury, które kiedyś kupilem w jakimś sklepie nie trzymały wymiaru albo slidery sie wyslizgały albo co. nie wiem. Tak czy siak na stare Zbigu de masterro nalutował warstwe cycy i potrem delitaknie papierkiem opierdolił. Dało to tyle ze przez 5tys nie było nic słuchać a potem znowu zaczeło pukać jak u Olsena. Nowe fabryczne pierścienie dodałem do sevenki jak ją sprzedałem.
żyj i daj żyć innym
-
- Senior
- Posty: 147
- Rejestracja: 17 maja 2005, 11:47
- Lokalizacja: Gdańsk
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości