Strona 1 z 1

Jak oddlawic?

: 02 cze 2005, 08:25
autor: Gezo
Czy ktoś miał do czynienia ze zdławioną wersją, bodajże do 50 KM? Moja została przywieziona ze Szwajcarii. Gażniki sa europejskie czyli chyba "normalne", kręci tylko do 6500 obr. ale nie ma odcięcia zapłonu. Podobno jest możliwość, że jest to sprawa wałka rozrządu.

: 02 cze 2005, 11:26
autor: Zbigu
Z tego co wiem są tylko inne dysze paliwowe i może być założona kryza w gardzielach gażników. Poza tym to ten sam silnik. Zaznaczam że z moich informacji zaszłyszanych i gdzieś tam przeczytanych. Przyczytaj oznaczenie gażników i rzuć na Forum to chłopaki zobaczą u siebie i dadzą info.

: 02 cze 2005, 12:06
autor: Gezo
Tak też zrobię. Zastanawiam się też czy wiecie jak ja się czuję nie mogąc w pełni wykorzystać potencjału tego motorka. Wiem, że SF nie należy do szatanów ale jak do tego odjąć te 20 pare koni to już całkowicie nie ma o czym mówić. Płakać mi sie chcę czasami jak mam coś wyprzedzić albo ruszyć spod świateł. :lol:

: 02 cze 2005, 12:16
autor: Zbigu
Ale spójrz również na dobrą stronę tego faktu. Twoje moto ma zapewne silnik w rewelacyjnym stanie bo raczej na gumę nie udawało się go stawiać a i spalić też ciężko. Wszystkie mechanizmy nie będą wymęczone i to jest duży plus. Jak oddławisz to dopiero zobaczysz jak to będzie hulało.

: 02 cze 2005, 12:20
autor: dofo
z niemieckiego forum wyczytalem, ze podczas dlawienia uzywa sie innych:

1) dysz
2) gardzieli gaznikow (?) (Vergaserstutzen)

: 02 cze 2005, 12:32
autor: Gezo
co prawda to prawda. jak go kupiłem miał 59 tys. Teraz ma ponad 68 tys. I jak zegarek chodzi. W silniku żadna śrubka kluczem nie był dotknięta.
Mam tylko nadzieję, że to rzeczywiście będzie gdzieś w gaźnikach. Bo jak na wałku to ponad 1000 zeta nie moje (z tego co mi powiedział koleś od hondy)

: 02 cze 2005, 12:46
autor: Zbigu
Dofo, dokładniej, nie gardzieli gażników /to praktycznie cały gażnik/ tylko łączników gaźnika z głowicą. Te czarne platikowe, mają po prostu mniejszą średnicę.

: 02 cze 2005, 12:55
autor: dofo
Bardzo mozliwe. Nie mam slownika o tematyce mechanicznej pod reka ;) Wyczytalem tez, ze w tych laczeniach sa wlasnie blaszki, ktore maja mniejszy przeswit, ale podobno same laczenia tez sa inne (o czym niektorzy zapominaja). Te zewnetrzne maja inny rozmiar niz wewnetrzne - moze ktos to sprawdzi?

: 02 cze 2005, 13:29
autor: lesor