Klaudio, porada będzie kosztowała
Miałem kiedyś identyczne obajwy w Sevence. Brak paliwa przy jeździe na wysokich obrotach i konieczność "odczekania" po postoju.
Przewód odpowietrzający zbiornik był drożny, filtr w kraniku czysty, membrana w porządku a przyczyną był pizdryk -
zagięty przewód podciśnienia do kranika, dzięki czemu tłumiło się owo podciśnienie, słabiej odciągało membranę i kranik przepuszczał paliwo - ale tylko trochę. Do spokojnej jazdy wystarczało żeby napełnić gaźniki - przy ostrzejszej nie wydawało. Nie pamiętam czy go wymieniłem czy obróciłem żeby nie był zagięty. W każdym razie - ręką odjął.
Wujek dobra rada:
Obejrzyj ten przewód u siebie (zazwyczaj gumowy, od króćców ssących

do kranika

)
Jeśli jest ok, to dla wyeliminowania zbiornika/kranika/podciśnienia zasil gaźniki z zewnętrznej butelki (grawitacyjnie).