Zabierak - jak się do niego dobrać?

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
Hahacz
Beniamin
Beniamin
Posty: 70
Rejestracja: 05 lis 2006, 16:19
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Zabierak - jak się do niego dobrać?

Postautor: Hahacz » 25 mar 2008, 17:44

Proszę Państwa!! Znaczy tego... mam w Sevence luz na tylnym kole - podejrzewam łożyska, już mam zakupione itp, zabieram sie za wymianę iiii... odkrywam luz na zębatce tzn na zabieraku dokładnie, w Afryce aż takiego luzu to nie mam w tym miejscu no i chciałbym się tam dobrać... Jak tam się dostać? Trzeba zębatkę odkręcać?

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6176
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Postautor: KLOSZ » 25 mar 2008, 17:55

Zabierak.... hmm znaczy sie masz na mysli polaczenie zebatki z felga, to elastyczne z takimi gumami? O ile pamietam to po zrzuceniu kola to sie toto daje po prostu wyciagnac razem z zebatka, ale niech ktos zweryfikuje moja pamiec, bo zawodna jest...., za duzo masla zjadam... ;-)

Zdrowko
KLOSZ
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)

Awatar użytkownika
Wrak
Senior
Senior
Posty: 108
Rejestracja: 26 sie 2007, 09:54
Motocykl: Honda CB 750 SF i VFR 800 VTEC
Lokalizacja: Kielce

Postautor: Wrak » 25 mar 2008, 18:50

Z regóły przy wielu motongach a przynajmniej przy tych co znam ten element jest poprostu wciskany i bez problemu powinno sie to wyciągnąc.No chyba ze sevenka jest jakims ewenementem w przyrodzie w co wątpie bardzo.Jest to częśc która się zużywa podczas eksploatacji takze trza wymienic.Pozdro
Hito wa mikake ni yoranu mono.

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6176
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Postautor: KLOSZ » 25 mar 2008, 18:52

No to Wrak potwierdza moja dzurawa pamiec. Wymiana gum powinna zalatwic sprawe jak sadze...

Zdrowko
KLOSZ
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)

Awatar użytkownika
iceq
stary Seveniarz
Posty: 504
Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
Lokalizacja: Sieradz-Lodz
Kontakt:

Postautor: iceq » 25 mar 2008, 19:32

1. Zdejmuszesz koło
2. Zsuwasz zębatkę z felgi
3. Zakładasz nabyte wcześniej (dość drogie nie remontowalne) elementy gumowe 5 albo 6 par (sprzęgło - tak sie to zwie fachowo)
4. Zakładasz nowe (ciężko się zakłada ale jak potem miło)
5. Moto nie szarpie przy ruszaniu i biegi ładnie wchodzą

iceq
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/

Hahacz
Beniamin
Beniamin
Posty: 70
Rejestracja: 05 lis 2006, 16:19
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Postautor: Hahacz » 25 mar 2008, 20:30

Dzięki za odp, ile komplecik gumek zabieraka może +- kosztować w Hondzie?

Awatar użytkownika
iceq
stary Seveniarz
Posty: 504
Rejestracja: 30 maja 2006, 16:56
Motocykl: CB1300 VFR1200F k1200gt JUNAK
Lokalizacja: Sieradz-Lodz
Kontakt:

Postautor: iceq » 25 mar 2008, 20:49

Weź środki na uspokojenie i zadzwoń. Nie pamiętam ale dość drogie.
Możesz też zajrzeć na http://www.olekmotocykle.pl jeżeli nie bezie na www to zadzwoń i zapytaj. Tam chyba najtaniej
iceq
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły ....
http://www.bikepics.com/members/iceq/

Wojtas
Nekromanta
Posty: 1031
Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
Lokalizacja: Tarnów

Postautor: Wojtas » 26 mar 2008, 07:27

Gdy już dowiesz się ile kosztują te gumy, i powali cię ona na kolana, można tymczasowo poprawić sytuację przyklejając kawałki twardej cienkiej gumy do już istniejących kawałków. Ważne aby przykleić po stronie NIE współpracującej z zabierakiem felgi.
Pamiętaj aby przykleić po tej samej stronie każdego klocka amortyzatora gumowego, inaczej będzie Ci ciężko wcisnąć zabierak w felgę.
Wiem że może to i "partyzantka" i "sztuka" jest, ale w jednym z moich motocykli to poskutkowało.
Jakiego kleju użyć, o to zapytaj dobrego wulkanizatora.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości