jak zdemontować końcówki kierownicy...

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
Awatar użytkownika
sebi_x
stary Seveniarz
Posty: 310
Rejestracja: 10 lut 2005, 08:12
Motocykl: '92 SF+'12 CBF1000
Lokalizacja: okolice Gdyni (Połchowo)

Postautor: sebi_x » 24 maja 2005, 09:43

A czy ktoś wie z czego są zrobione te oryginalne? Ostatnio zgubiłem jeden, kupiłem pręt aluminiowy żeby dorobić od razu dwa - jeden ciężarek jest cięższy niż aluminiowy materiał na dwa! Odłożyłem więc aluminium na "przydasię" i toczę z nierdzewki . A co!!
"...gdybym chciał się tam po prostu dostać, pojechałbym pociągiem..."

"Zawsze warto – żeby kiedyś nie mieć kaca
– zrobić coś, co się być może nie opłaca" (J.Kofta)

Sebi

Zbigu
Mistrz Parkietów
Posty: 616
Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
Motocykl: CB750LTD
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Zbigu » 24 maja 2005, 14:48

I bardzo dobrze że z nierdzewki. Ale te oryginalne to jakieś ścierwo bo jest chyba cięższe od zwykłego żelastwa. Jakiś stop. Kumpel jeden zgubił to dorabiał dwa żeby zachować taką samą wagę.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości