Strona 1 z 2

"Do not open"?

: 10 kwie 2005, 13:16
autor: dofo
Interesuje mnie co się kryje pod nakrętką na której widnieje napis "Do not open" :twisted: Ostatnimi resztkami mojej silnej (dotąd) woli powstrzymuje się by tego nie odkręcić i tam nie zajrzeć :P

Re: "Do not open"?

: 10 kwie 2005, 15:24
autor: torello
Zbigu co tam jest bo mnie tez kilka razy korciło ?

: 10 kwie 2005, 16:04
autor: ADI
Odkręć - siedzi tam DŻIN i jak to otworzysz to spełni Twoje 3 życzenia :D
...tylko ciężko się z nim dogadać, bo mówi tylko po japońsku...

: 10 kwie 2005, 16:08
autor: ADI
a poważnie to podłącza się tam przyrząd do mierzenia ciśnienia oleju
(str. 4-6 w książce serwisowej - czytajcie ją czasem jest tam wiele ciekawych informacji)

ADI

: 10 kwie 2005, 16:08
autor: zajc
Nikt do konca nie wie co to jest -na pewno mozna tam sobie oleju dolac ;) Ja to odkrecalem podczas zmiany zebatki zdawczej i motocykl jezdzi dalej :P

: 10 kwie 2005, 21:22
autor: lesor
a poważnie to podłącza się tam przyrząd do mierzenia ciśnienia oleju
(str. 4-6 w książce serwisowej - czytajcie ją czasem jest tam wiele ciekawych informacji)

ADI
Mylisz się, to nie ta dziura. Ta o którą pytamy jest po LEWEJ stronie motocykla.
W instrukcji obsługi też nic o tym nie ma.

: 10 kwie 2005, 21:31
autor: bartekbubula
dokładnie. do pomiaru cisnienia jest umieszczona nizej, z innej strony, odkrecana na imbus i jest metalowa a ta jest pod kontem i plastikowa. ale do czego to nie mam pojecia.

: 10 kwie 2005, 22:03
autor: ADI
no to nie wiem panowie :idea:
Jak nie olej i nie dżin to co :?:

: 10 kwie 2005, 22:19
autor: torello
no to nie wiem panowie :idea:
Jak nie olej i nie dżin to co :?:
Czekać na Zbiga on to wyjasni.

: 12 kwie 2005, 01:27
autor: Zbigu
Kurde chłopy puszczacie mnie w maliny. Nie wiem o czym mówicie. Po lewej stronie jest takie coś i to dobrze mówi ADI do pomiaru ciśnienia oleju zaraz za pompą oleju. A ten z prawej to może być zawór redukcyjny ciśnienia oleju. Musi taki być bo wydatek pompy oleju w tym silniku jest tak duży, że rozdymałoby silnik. Ja taki mam ale bezposrednio w pokrywie wkładu filtra oleju, a SF ma zwykłą puszkę i ten zawór gdzieś musi być. Dajcie jeden dzień to popatrzę w papiery.

: 12 kwie 2005, 09:14
autor: torello
Mówiłm, Zbigu wpadnie i wyjasni.

: 12 kwie 2005, 14:14
autor: ADI
to dlaczego "DO NOT OPEN" ?

ADI

: 12 kwie 2005, 14:27
autor: Aneta
A czy to czasem nie jest jakaś pozostałość po CBX? One miały chyba wlewik oleju z drugiej strony.....
Jak Do not open, to Do not open......ciekawość to pierwszy stopień do piekła :lol:

: 12 kwie 2005, 16:17
autor: Zbigu
Anetka dobrze mówi, jak Do not open to tak ma być. Jeżeli to jest to co myślę to lepiej nie ruszać bo tam może być regulacja /może, nie musi/ ale jest to bardzo ważny element z punktu prawidłowej pracy silnika. A czy pozostałość po CBX to raczej wątpię bo jest inny odlew korpusu silnika. Ale może to być również technologiczny otwór po wierceniu kanałów olejowych, potem zaślepiony. Podobne są w gaźnikach zabijane kołeczkami. Dajcie chwilę czasu to coś dziś popatrzę.

: 12 kwie 2005, 20:52
autor: bartekbubula
Anetka dobrze mówi, jak Do not open to tak ma być. .
Ja Zbigu nic niechce mówic ale widze ze jestes bardzo podatny na zdanie kobiety :wink:
hihihihihi
a Ty wiesz jak sie to nazywa hehehehe

;) ;)

: 12 kwie 2005, 21:54
autor: TomeG
Ja znowu slyszalem ze CBX mial po drugiej stronie sprzeglo hydraulicne i dlatego nie mozna bylo tam umiescic wlewu oleju bo ten mechanizma tam miejsce zajmowal i dlatego wlew bylo po drugiej stronie tam gdzie u nas jest "dno". Tak mi mowil poprzedni wlasciciel ze nawet moge sobie go przerobic na sprezeglo hydrauliczne. Mysle ze to jest prawda ale to moje skromne zdanie:)
A nie mam mojej serwisowki bo zostala w garazu ale jak bede to zescanuje i pokaze wam co tam pisza japonscy inzynierowie:)

: 12 kwie 2005, 22:47
autor: torello
Anetka dobrze mówi, jak Do not open to tak ma być. .
Ja Zbigu nic niechce mówic ale widze ze jestes bardzo podatny na zdanie kobiety :wink:
hihihihihi
a Ty wiesz jak sie to nazywa hehehehe
takiego faceta nazywa sie "gentelmenem" :D

: 12 kwie 2005, 23:10
autor: Aneta

takiego faceta nazywa sie "gentelmenem" :D
Naszczęście takie unikaty jeszcze się zdarzają!!! :D

: 13 kwie 2005, 02:16
autor: Zbigu
Dziękuję Ci pięknie Anetko za obronę. Zmartwiłem się jednak jak właśnie w którymś z postów przeczytałem : jak leżymy z mężem..... I nic z tego. A zobacz dofo z lesorem sobie pokazują.
Wracam z wycieczek. TomeG ale o ile mi się zdaje to CBX miał nieco inny blok silnika. Sprostuj proszę jeżeli sie mylę.

: 13 kwie 2005, 08:41
autor: Aneta
Dziękuję Ci pięknie Anetko za obronę. Zmartwiłem się jednak jak właśnie w którymś z postów przeczytałem : jak leżymy z mężem..... I nic z tego. A zobacz dofo z lesorem sobie pokazują.
Zbigu.....po prostu więzi emocjonalne się zacieśniają :lol: :lol:

: 13 kwie 2005, 08:46
autor: torello
O widze tu nieźle zgrany team :wink:
Zbigu rośnie po takich komplementach :wink:

: 13 kwie 2005, 09:10
autor: oster
kiedys odkręciłem ten korek po lewej stronie /nie zauważylem ostrzeżenia/ motocykl stał na stopce był pochylony. Wycieklo troche oleju.natychmiast zakrecilem i uzupelnilem poziom.Narazie ok.

: 13 kwie 2005, 13:12
autor: Zbigu
Studiowałem długo papierologię i muszę przyznać że poległem. Ciśnienie oleju sprawdza się po prawej stronie a ta lewa dziura jak nic pasuje mi do regulatora cisnienia oleju. Dlaczego? Jest w pobliżu pompy oleju i czujnika ciśnienia oleju. Jednak w pobliżu jest też mechanizm zmiany biegów i napęd alternatora. Jestem głupi, przyznaję, i jak ktoś wyrazi zgodę to bym chętnie to obejrzał. Ale jak oster pisze że odkręcił i wyleciało trochę oleju to by potwierdzało moją teorię. W innym wypadku jakim cudem poleciałby olej.

Anetko, ale ten mąż. Pewnie jeszcze duży chłopiec i może dać po aparycji.

: 13 kwie 2005, 17:15
autor: Aneta

Anetko, ale ten mąż. Pewnie jeszcze duży chłopiec i może dać po aparycji.
ale o co chosi???? :?
Jaki mąż? Po czyjej aparycji? I za co? :lol:

: 13 kwie 2005, 17:56
autor: Zbigu
No Twój, i to po buzi za posty.