Witam
Jeżdżę SF od kilkunastu dni. Przedemną kilka czynności serwisowych. Po lekturze forum zastanawiam się czy warto użyć Engine Clean Motul przed wymianą oleju. Motocykl ma przekręcone 55 tys. km.
I jeszcze jedna ważna sprawa -Honda ma blokadę na gaźnikach 25 KW.
Wiem że odblokowanie to kwestia króćcy gaźnikowych oraz wymiana dysz.
Jak to wygląda z mechanicznego punktu widzenia.
Uprzejmie proszę o opinie.
blokada mocy
- piter-111
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 mar 2007, 15:32
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Możesz rozwinąć temat? pytasz o samą robotę, czy o blokowanie sevenki mechanicznie, czyli np poprzez zmianę wałków rozrządu?Jak to wygląda z mechanicznego punktu widzenia.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- piter-111
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 mar 2007, 15:32
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
W brief mam wpisane nr. dysz które wg opisów na forum ograniczają moc.
Na króćcach mam wybite 25 KW.
Poza tym w Niemczech wg brief był na kilka lat odblokowany.
Słyszałem gdzieś że można wycinać "membrany" w króćcach z gaźnika, co by nie kupować nowych.
Jak to ma się z rzeczywistością, A może ktoś orientuje się jaki jest koszt dysz oraz orygin. króćców.
Na króćcach mam wybite 25 KW.
Poza tym w Niemczech wg brief był na kilka lat odblokowany.
Słyszałem gdzieś że można wycinać "membrany" w króćcach z gaźnika, co by nie kupować nowych.
Jak to ma się z rzeczywistością, A może ktoś orientuje się jaki jest koszt dysz oraz orygin. króćców.
-
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Przesłony w króćcach należy wyciąć, dysze raczej będziesz musiał dokupić w salonie HONDY, chyba że urządza Cię prędkość max. 180km/h bo taką uzyskuje sevenka bez zmian dysz.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- piter-111
- Junior
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 mar 2007, 15:32
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
a jak by tak dysze kupic 103 i 107 to może by sevenka z 4 na gume szła po zmianie filtra powietrza?Patrzyłem dzisiaj w Brief.
Pełna moc (kiedy SF była odblokowana) dysze 105,108; obecnie wg wpisu 25 KW - dysze 108,110.
Rozumiem że można wykorzystać dysze 108
Może jakiś kontakt do Hondy gdzie mogłbym kupić wysyłkowo
żyj i daj żyć innym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości