Cześć, mam pytanie - wg informacji znalezionych tutaj moja sevenka wyszła z fabryki jako wersja 25Wk - potwierdza to VIN (RC426100186) i informacja z tego tematu: https://www.seven-fifty.info/viewtopic. ... 572#p67570, jak również wytłoczone info na króćcach wychodzących z gaźnika (VE66L[P]IIt). Natomiast w dowodzie rejestracyjnym widnieje 54kW, a w tłumaczeniu niemieckiego dowodu rejestracyjnego które dostałem od poprzedniego właściciela jest:
1. Rodzaj pojazdu i nadwozia: [motocykl lekki, bez ograniczenia mocy -/-]
...
7. Moc kW przy min: K54/8500.
Jak to najłatwiej zweryfikować? Odkręcić gaźniki i sprawdzić czy nie ma kryz? Szukać oznaczeń na dyszach?
Sevenka 95 - weryfikacja czy odblokowana
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6185
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Sevenka 95 - weryfikacja czy odblokowana
Najprościej sprawdzić doloty do gaźników. Jak nie są przydławione, to można zakładać, że wersja odblokowana.
Innym sposobem jest sprawdzenie jak się zbiera. Wyraźnie czuć różnicę między 25, a 54 kW. Grzebanie w gaźnikach zostawiłbym do jakiegoś serwisu połącznego z ich czyszczeniem, wtedy mozna i dysze poczytać.
Innym sposobem jest sprawdzenie jak się zbiera. Wyraźnie czuć różnicę między 25, a 54 kW. Grzebanie w gaźnikach zostawiłbym do jakiegoś serwisu połącznego z ich czyszczeniem, wtedy mozna i dysze poczytać.
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- bogd74
- stary Seveniarz
- Posty: 1348
- Rejestracja: 07 sie 2017, 15:41
- Motocykl: Honda CB 750 NH RC38 i SF RC42
- Lokalizacja: Rybnik/Wodzisław Śląski
Re: Sevenka 95 - weryfikacja czy odblokowana
Kryzy możesz mieć usunięte, naprawdę potężnie czuć różnicę, szczególnie pod górki, no i prędkość
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 sie 2024, 14:23
Re: Sevenka 95 - weryfikacja czy odblokowana
To mam temat do ogarnięcia w przerwie zimowej Co do prędkości wydaje mi się że ładnie się zbiera, ale to moje subiektywne odczucia
- carlos74
- stary Seveniarz
- Posty: 509
- Rejestracja: 23 mar 2017, 11:42
- Motocykl: 93`CB750 F2
- Lokalizacja: GdziesZaOdra
Re: Sevenka 95 - weryfikacja czy odblokowana
Siema,To mam temat do ogarnięcia w przerwie zimowej Co do prędkości wydaje mi się że ładnie się zbiera, ale to moje subiektywne odczucia
tak jak klosz napisal wyzej, najproszte sprawdzenie to doloty gaznikow.
Ze wzgledu na uprawnienia jak i ubezpieczenie byly w DE dlawione. Jazda na 25kw a 54kw to kosmos, tak jak Bogdan napisal, czuc od razu. Autostrada lub ekspresowka i jak sie do prawie 200 rozkula napewno nie jest zdlawiona .
Kombinacji jest duzo, zwlaszcza przy oddlawianiu, tzn trzeba zmienic dysze, usunac kryzy w dolotach wyciagnac i nie zapominac o filtrze powietrza, duzy/maly otwor(https://www.seven-fifty.info/viewtopic. ... rza#p63797).
Pozdro
carlos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości