To opaskami czarnymi nie dało się złapać
Jak zwiększyć chłodzenie silnika
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1548
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
Gdzieś Ty takie tjuningow druciska znalazł
To opaskami czarnymi nie dało się złapać
To opaskami czarnymi nie dało się złapać
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S - CBF 1000 A - TRIUMPH SPRINT GT 1050 
-
TOMI
- stary Seveniarz
- Posty: 500
- Rejestracja: 23 sty 2010, 18:37
- Motocykl: Było SF 750
- Lokalizacja: było CB750
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
A jak kolega Szatan rozwiąże temat wody w tym wiatraku ?
Bo może być tylko błysk i czarny pysk

Bo może być tylko błysk i czarny pysk
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
myślałem o tym , ale to klasyczny motocykl i muszą być w nim stosowane klasyczne rozwiązaniaTo opaskami czarnymi nie dało się złapać
a nie siakieś tretytki
wiatrak jest na pund, a nie na wodeA jak kolega Szatan rozwiąże temat wody w tym wiatraku ?![]()
myśle że musiało by zacinać pod ostrym kątem żeby coś tam naleciało, a nawet jak naleci to temperatura chłodnicy sprawi że odparuje
wczoraj testowałem na treningu GP. Zazwyczaj w trakce treningów musze stawać 3-4 razy bo temp dochodzi do 130 stopni. Wczoraj jeździłem po placyku non stop i temp podeszła mi tylko raz pod 120. Czyli bardzo ładna temperatura robocza 100-110 stopni
tyle że to jeszcze nie koniec testów, ponieważ wczoraj troszkę wiało i było w miarę chłodno
Wczoraj także zastanowiło mnie czy nie lepiej jak by wiatrak ciągnął z chłodnicy, bo teraz w nią dmucha. Analizowałem system na wielu autach i w większości wiatraki ciągną wewnątrz komory silnika. W ładzie niwie na ten przykład wiatraki są przed chłodnicą za grilem (ślicznie korodują
a czerwone zaczyna się chyba przy 130....
Nie wiem czy próbować przekładać ten wiatrak? co myślicie?
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6206
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
Ja mysle, ze kup od Ostera CB1300... dane masz w ogloszeniach 
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- marcin_z
- stary Seveniarz
- Posty: 1177
- Rejestracja: 30 sie 2010, 14:24
- Motocykl: XJR1300 ; TT 1200
- Lokalizacja: WPR
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
Az sie boje pomyslec co on z nia zrobi widzac ja SF potraktowal.Ja mysle, ze kup od Ostera CB1300... dane masz w ogloszeniach
Jemu przy takich wynalazkach to tylko MZ
Motorynka --> Honda CB750SF --> Yamaha XJR1300 --> Honda Varadero 1000XL --> Triumph tiger 1200
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
potraktował, nie potraktował!
i tak w moim motocyklu jest więcej części z innych motocykli niż z oryginału, więc czemu nie usprawnić pewnych rzeczy
i tak w moim motocyklu jest więcej części z innych motocykli niż z oryginału, więc czemu nie usprawnić pewnych rzeczy
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- wiesiek3d
- stary Seveniarz
- Posty: 1548
- Rejestracja: 04 lip 2010, 21:35
- Motocykl: CBF 1000 A
- Lokalizacja: Łagów
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
Szatan nie rób wsi z motocykla.
Honda to precyzyjny sprzęt więc i poprawki powinny być starannie zrobione, a wentylator to nie głupia sprawa.
Honda to precyzyjny sprzęt więc i poprawki powinny być starannie zrobione, a wentylator to nie głupia sprawa.
Romet Pegaz - CZ 350 - ETZ 250 - GS 500 - CB 750 SF - VFR 800 FI - GSXR 1000 - CBF 600 SA - VFR 800 FI - CB 600 HORNET S - ST 1100 - FZS 1000 -BMW K1200 GT - ZRX 1200 S - CBF 1000 A - TRIUMPH SPRINT GT 1050 
-
Wojtas
- Nekromanta
- Posty: 1031
- Rejestracja: 11 maja 2005, 15:51
- Motocykl: YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
Ten wiatrak nie wytrzyma dłuższego kontaktu z wodą, to pewne, poszukaj wentylatora od motocykla chłodzonego cieczą-jest orginalnie przystosowany do jazdy w deszczu. Wiatrak dałbym za chłodnicą, ze względów estetycznych i jest w sumie bez znaczenia czy jest za, czy przed nią. Japońskie SF używane w szkołach jazdy mają takie wentylatory orginalnie montowane, ale również przy okazji większą chłodnicę.
"Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, najbardziej ostatnie trzydzieści dni"
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
Ex: Panonia->Junak 1->Junak 2->CZ350->Ural650->Yamaha XJ600N->Honda NH750->Yamaha XJ650->Honda XL600LM->Honda CB750SF->Honda VFR800FI->Yamaha FJ1200->Yamaha XV1700 Road Star-> GL 1500
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Jak zwiększyć chłodzenie silnika
za chłodnicą jest troszkę komplikacji
jest to najmniejszy wiatrak jaki znalazłem do ATV, moturów itd...
żeby go włożyć za chłodnice to trzeba zrobić dystans na jej mocowaniu ((zrobiłem , testowałem )
z dystansem chłodnica ,,kładzie sie" do asfaltu- czyli powietrze przez ni nie będzie przelatywać tylko uderzać w żeberka
wentylator powinien być mocowany tak jak teraz, a gdy będzie tak z jej tyłu to dmucha w chłodnice pod wiatr zgodnie z kierunkiem jazdy
jak obrócisz wentylator żeby cignął to uderza skrzydełkami w chłodnice- wniosek!
musi być montowany tak jak jest
czyli już wiemy że jedyny sensowny montaż to taki jak jest - oczywiście jeśli mamy tylko do dyspozycji ten akurat wiatrak
od razu wyprzedzę pytanie i powiem że wiatrak kręci sie w jednym kierunku
nie ma możliwości kręcenia nim lewa/prawa zmieniając bieguny
reasumujac powiem wam jedno
jak kupie sobie wylaszczoną cb 1300 to bede sie bawił w szczegóły
mój aktualny motocykl ma lampe, lusterka, kierunki, gmole, układ wydechowy, kierownice, manetki, sety, klamki nie akcesoryjne
nie przywiązuje zatem wagi do szczegółów bo nie ma po co
maszyna jest dopracowana technicznie do perfekcji i to mnie najbardziej interesuje 
jest to najmniejszy wiatrak jaki znalazłem do ATV, moturów itd...
żeby go włożyć za chłodnice to trzeba zrobić dystans na jej mocowaniu ((zrobiłem , testowałem )
z dystansem chłodnica ,,kładzie sie" do asfaltu- czyli powietrze przez ni nie będzie przelatywać tylko uderzać w żeberka
wentylator powinien być mocowany tak jak teraz, a gdy będzie tak z jej tyłu to dmucha w chłodnice pod wiatr zgodnie z kierunkiem jazdy
jak obrócisz wentylator żeby cignął to uderza skrzydełkami w chłodnice- wniosek!
czyli już wiemy że jedyny sensowny montaż to taki jak jest - oczywiście jeśli mamy tylko do dyspozycji ten akurat wiatrak
od razu wyprzedzę pytanie i powiem że wiatrak kręci sie w jednym kierunku
reasumujac powiem wam jedno
jak kupie sobie wylaszczoną cb 1300 to bede sie bawił w szczegóły
mój aktualny motocykl ma lampe, lusterka, kierunki, gmole, układ wydechowy, kierownice, manetki, sety, klamki nie akcesoryjne
nie przywiązuje zatem wagi do szczegółów bo nie ma po co
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości