I pytanie drugie mozecie mi napisać przy jakich obrotach zmieniacie biegi na wyzszy? i przy ilu kmh ,tak mniej wiecej np do 35 kmh -pierwszy bieg obrotów 4500 itp bo nie wiem czy dobrze zmieniam , bo jak jade w kasku do dobrze nie słysze ale jak pogazuje na podwórku tak powyzej 5000 to wydaje mi sie że za mocno " wyje"
Problem z kierunkowskazami
- pysio102
- Seveniarz

- Posty: 201
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:45
- Motocykl: Honda Cb 750 Seven Fifty,Mz ts
Problem z kierunkowskazami
Witam, mam zapytanko odnośnie kierunkowskazów: otóż po kilku jazdach (moich pierwszych po kupnie) siadły mi kierunkowskazy tzn pewnego dnia wzucilem kierunek lampka kontrolna kierunkowskazów lekko zamigotała i kierunkowskazy siadły,Teraz nie ma ani kierunkow ani kontrolki reszta działa normalnie.Po właczeniu kierunku w prawo albo w lewo jest tylko jedno cyknięcie w przerywaczu i nic sie nie dzieje, połaczenia sprawdzilem i wszystko jest ok (jedynie nie wiem jak sprawdzić te od kontrolki i czy np spalona zarówka w kontrolce moze spowodować awerie kierunków.Przerywacz rozebrałem i nic w nim nie ma niepokojącego wszystko sie trzyma zadnych przepalen itp. Miał ktoś podobną awarie?
I pytanie drugie mozecie mi napisać przy jakich obrotach zmieniacie biegi na wyzszy? i przy ilu kmh ,tak mniej wiecej np do 35 kmh -pierwszy bieg obrotów 4500 itp bo nie wiem czy dobrze zmieniam , bo jak jade w kasku do dobrze nie słysze ale jak pogazuje na podwórku tak powyzej 5000 to wydaje mi sie że za mocno " wyje"

I pytanie drugie mozecie mi napisać przy jakich obrotach zmieniacie biegi na wyzszy? i przy ilu kmh ,tak mniej wiecej np do 35 kmh -pierwszy bieg obrotów 4500 itp bo nie wiem czy dobrze zmieniam , bo jak jade w kasku do dobrze nie słysze ale jak pogazuje na podwórku tak powyzej 5000 to wydaje mi sie że za mocno " wyje"
- alman156
- Junior

- Posty: 45
- Rejestracja: 08 mar 2012, 18:28
- Motocykl: CB 750SF,VFR 800FI
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Problem z kierunkowskazami
Jedynka służy do ruszania,następne biegi optymalnie przy 4000,ekstremalnie ok.7000 do 9000.Zauważ jednak,że to nie szlifierka.
-
TOMI
- stary Seveniarz
- Posty: 500
- Rejestracja: 23 sty 2010, 18:37
- Motocykl: Było SF 750
- Lokalizacja: było CB750
Re: Problem z kierunkowskazami
Ten kask to musi być przynajmniej nojka Schuberth że tak słabo słychać.
Już przy 3000 tyś. możesz smiało zmieniać bo silnik doskonale sobie poradzi
- Hyde
- stary Seveniarz
- Posty: 1017
- Rejestracja: 19 sty 2012, 17:07
- Motocykl: Honda Seven Fifty (2001)
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Problem z kierunkowskazami
Dokładnie ;-]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten kask to musi być przynajmniej nojka Schuberth że tak słabo słychać.
Już przy 3000 tyś. możesz smiało zmieniać bo silnik doskonale sobie poradzi
- pysio102
- Seveniarz

- Posty: 201
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:45
- Motocykl: Honda Cb 750 Seven Fifty,Mz ts
Re: Problem z kierunkowskazami
dzięki za odpowiedż, tak mi sie wydawało ze za późno zmieniam , a kask mam sharka vision R
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Problem z kierunkowskazami
ja tak jeżdżę do 5 tys obrotów, ale zazwyczaj bliżej 4500. Spalanie małe, a i dynamika jest, bo na niższych obrotach to ciężko ją zerwać do ataku 
tez nie przesadzajcie z zaniskimi bo zamulicie ten japoński wysoko obrotowy silnik
tez nie przesadzajcie z zaniskimi bo zamulicie ten japoński wysoko obrotowy silnik
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości