Czolem!
Moj problem jest nastepujacy:
Wlaczam swiatla dlugie (drogowe). Wszystko cacy. Przelaczam spowrotem na swiatla krotkie (mijania) i... ciemnosc. Widze ciemnosc. Ciemnosc widze.
I tak zaleznie od widzimisie motocykla przez 0,5 - 3 sek. Potem wracaja swiatla mijania.
Co to moze byc?
Wczoraj pierwszy raz testowalem to na zgaszonym silniku, nie podczas jazdy i slychac cos jakby cykanie przekaznika, w momencie, gdy wracaja swiatla mijania.
Czy swiatla przelaczaja sie poprzez przekaznik i to on ma dosc? Czy moze po prostu mam zasyfione styki w przelaczniku swiatel? Albo cos jeszcze jest winne?
Pozdrowki
ruletka przy przelaczaniu swiatel :)
-
- Senior
- Posty: 143
- Rejestracja: 26 wrz 2005, 10:11
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
ruletka przy przelaczaniu swiatel :)
Honda CBF 1000A '06
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
Wdowiec po Hondzie CB Seven Fifty '95
Liczy się yno jazda!
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
-
- Figlarz
- Posty: 74
- Rejestracja: 22 mar 2005, 08:43
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
ave!
zasniedziełe styki lub poprostu syf w przełaczniku ..... przerabiałem to po zaszłorocznmy Elefancie , co ciekawe ten problem dotknał róznież stacyjke - bardzo sie zdziwiłem będąc w Chorwacji na górze Św.Jura gdy po przkreceniu stacyjki moto nie błysneło kontrolkami , a jedynym narzedziem jakie posiadałem był noż.........
zasniedziełe styki lub poprostu syf w przełaczniku ..... przerabiałem to po zaszłorocznmy Elefancie , co ciekawe ten problem dotknał róznież stacyjke - bardzo sie zdziwiłem będąc w Chorwacji na górze Św.Jura gdy po przkreceniu stacyjki moto nie błysneło kontrolkami , a jedynym narzedziem jakie posiadałem był noż.........
http://www.bikepics.com/members/19770418/
....Get your motor runnin' Head out on the highway................
....Get your motor runnin' Head out on the highway................
-
- Radziecka SF
- Posty: 200
- Rejestracja: 16 lip 2005, 17:37
- Lokalizacja: Niedzbórz
I co pochlastałeś sie pewnieave!
zasniedziełe styki lub poprostu syf w przełaczniku ..... przerabiałem to po zaszłorocznmy Elefancie , co ciekawe ten problem dotknał róznież stacyjke - bardzo sie zdziwiłem będąc w Chorwacji na górze Św.Jura gdy po przkreceniu stacyjki moto nie błysneło kontrolkami , a jedynym narzedziem jakie posiadałem był noż.........
-
- Figlarz
- Posty: 74
- Rejestracja: 22 mar 2005, 08:43
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
hieieh troche było nie halo jeśli znasz tę okolice sprawdziłem głowny bez. potem reszte , a że było git , wyjałem kose rozkreciłem lampe i spiałem na krótko - i tak zostało przez cały wakacyjny wyjazd z małą modyfikacją już na polu namiotowym w postaci "stacyjki" zrobionej z bezpiecznika - poniewaz nóz i tasma ilolacyjna + bezpieczniki to cały zestaw serwisowy jaki miałem
http://www.bikepics.com/members/19770418/
....Get your motor runnin' Head out on the highway................
....Get your motor runnin' Head out on the highway................
- jang
- Junior
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 sty 2020, 15:02
- Motocykl: Honda CB750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: ruletka przy przelaczaniu swiatel :)
Wiem, że temat jest stary ale właśnie zabieram się za czyszczenie styków włącznika świateł i zatrzymał mnie drobiazg.
Chciałbym zdjąć przycisk z przełącznika. Od spodu przycisku jest kwadratowy otwór z jakimś białym plastikiem wewnątrz.
Czy należy go najpierw wyjąć? Od góry przycisku jest niby mały, biały punkcik wielkości szpilki.
Czy to jest właśnie drugi koniec tej zawleczki i trzeba ją wyciągnąć?
Wolę wcześniej zapytać zanim w ruch pójdzie "młotek i imadło".
Chciałbym zdjąć przycisk z przełącznika. Od spodu przycisku jest kwadratowy otwór z jakimś białym plastikiem wewnątrz.
Czy należy go najpierw wyjąć? Od góry przycisku jest niby mały, biały punkcik wielkości szpilki.
Czy to jest właśnie drugi koniec tej zawleczki i trzeba ją wyciągnąć?
Wolę wcześniej zapytać zanim w ruch pójdzie "młotek i imadło".
- jang
- Junior
- Posty: 12
- Rejestracja: 02 sty 2020, 15:02
- Motocykl: Honda CB750 Seven-Fifty
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: ruletka przy przelaczaniu swiatel :)
Przycisk przełącznika jest po prostu wciskany. Na zdjęciu zaznaczyłem lokalizację ząbka blokującego wyjęcie.
Próbowałem ten ząbek małym wkrętakiem wcisnąć i wyjąć przycisk jednak nic to nie dało. Jedynie stopniowe podważanie z lewej i prawej strony
pozwoliło w końcu wyjąć element (uwaga na sprężynkę i kulkę, które znajdują się w górnej części przycisku).
Potem zrobiłem tak:
- odkręcenie śrubki od góry
- odkręcenie i wyjęcie docisku przewodów elektrycznych - lepsze manewrowanie
- skręcenie regulacji linki gazu i zdjęcie linek z mocowań - może to nie jest konieczne, ja zdjąłem żeby mieć swobodny dostęp
- zdjęcie całego zestawu przełączników z kierownicy - lepszy dostęp
- wyjęcie przełącznika z gniazda - delikatnie do góry, potem w tył
- ostrożne rozebranie tylnej ścianki (uwaga na dwie małe sprężynki i dwa łączniki elektryczne)
- wymycie elementów w benzynie żeby rozpuścić stary, twardy już smar, który uniemożliwia swobodny docisk styków elektrycznych
to samo dotyczy tylnej ścianki przełącznika i gniazda
- wymycie elementów w benzynie ekstrakcyjnej żeby odtłuścić powierzchnie
to samo dotyczy tylnej ścianki przełącznika i gniazda
- nasmarowanie plastikowych elementów ruchomych smarem silikonowym
- w otwory sprężynek odrobinę smaru, ja dałem też silikonowy ale może powinien być inny
nie smarowałem smarem styków elektrycznych
- styki elektryczne w tylnej ściance prysnąłem "kontaktem"
- złożenie samego przełącznika bez całej reszty i bez wciśnięcia przycisku (po co rozbierać jeszcze raz jakby coś nie działało)
- sprawdzenie czy działa
- zmontowanie reszty
Próbowałem ten ząbek małym wkrętakiem wcisnąć i wyjąć przycisk jednak nic to nie dało. Jedynie stopniowe podważanie z lewej i prawej strony
pozwoliło w końcu wyjąć element (uwaga na sprężynkę i kulkę, które znajdują się w górnej części przycisku).
Potem zrobiłem tak:
- odkręcenie śrubki od góry
- odkręcenie i wyjęcie docisku przewodów elektrycznych - lepsze manewrowanie
- skręcenie regulacji linki gazu i zdjęcie linek z mocowań - może to nie jest konieczne, ja zdjąłem żeby mieć swobodny dostęp
- zdjęcie całego zestawu przełączników z kierownicy - lepszy dostęp
- wyjęcie przełącznika z gniazda - delikatnie do góry, potem w tył
- ostrożne rozebranie tylnej ścianki (uwaga na dwie małe sprężynki i dwa łączniki elektryczne)
- wymycie elementów w benzynie żeby rozpuścić stary, twardy już smar, który uniemożliwia swobodny docisk styków elektrycznych
to samo dotyczy tylnej ścianki przełącznika i gniazda
- wymycie elementów w benzynie ekstrakcyjnej żeby odtłuścić powierzchnie
to samo dotyczy tylnej ścianki przełącznika i gniazda
- nasmarowanie plastikowych elementów ruchomych smarem silikonowym
- w otwory sprężynek odrobinę smaru, ja dałem też silikonowy ale może powinien być inny
nie smarowałem smarem styków elektrycznych
- styki elektryczne w tylnej ściance prysnąłem "kontaktem"
- złożenie samego przełącznika bez całej reszty i bez wciśnięcia przycisku (po co rozbierać jeszcze raz jakby coś nie działało)
- sprawdzenie czy działa
- zmontowanie reszty
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bogd74
- stary Seveniarz
- Posty: 1345
- Rejestracja: 07 sie 2017, 15:41
- Motocykl: Honda CB 750 NH RC38 i SF RC42
- Lokalizacja: Rybnik/Wodzisław Śląski
- carlos74
- stary Seveniarz
- Posty: 507
- Rejestracja: 23 mar 2017, 11:42
- Motocykl: 93`CB750 F2
- Lokalizacja: GdziesZaOdra
Re: ruletka przy przelaczaniu swiatel :)
Super, jak u mnie sie tak bedzie dzialo to zaraz wiem gdzie szukac i co zrobic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości