Spróbuje Twojej metody, może jest równie skuteczna jak moja? wtedy nie będzie problemu.No nie zgodziłbym się ale nie polemizuje bo wyjde na forumowego zadymiacza i mnie
Nie obawiaj się polemiki, za to tu nie banują...przynajmniej na razie
Spróbuje Twojej metody, może jest równie skuteczna jak moja? wtedy nie będzie problemu.No nie zgodziłbym się ale nie polemizuje bo wyjde na forumowego zadymiacza i mnie
Coś zatem jest nie tak z tymi Twoimi gaźnikami. Choć najważniejszy jest fakt, że masz ustawione równe wartości podciśnień na wszystkich króćcach ssąsychHaha na spoko...ja przerabiam tylko u mnie Ty masz większe doświadczenie....ja własnie tak próbowałem robic niby parami ale nic nie wychodziło dobrze bo np 1 i2 mialy inne ustawienia jak 3 i 4 a krecąc śrubka środkowa regulowałem tylko nr 3. Wiec poustawiałem wszystkie po koleji do gaźnika nr 2 i wg mnie jest gitara...na wakuometrach wszystkie wskazówki równo, tak samo reaguje na gaz i cały czas się zgrywają....
Faktycznie, mój błąd - 2 bez regulacji. Regulujemy 1 do 2.
Ale chciałem tylko zaznaczyć że śrubka środkowa służy do reg. par gaźników (1 i 2 do 3 i 4), a nie 3 lub 4 gaźnika do 2 stałego.
A ja tu nie widzę nic innego niż przypisanie śrubkom numerówNie zgodze się ale niech tam...ja robie swoje...jak srubka pośrodku która reguluje TYLKO przepustnice w 3cim gaźniku może parowac gaźniki 1 i 2 z 3 i 4 ... Ale ja tam się nieznam...Pisze wyraźnie w serwisówce że ustawiamy pod 2 gaźnik...śrubkami oznaczone Nr 1 gaźnik nr 1 nr 3 gaźnik nr 3 i nr 4 gaźnik nr 4 i nic o żadnych parach ani w manualu z SF ani w z NH? Jakbym tego nie robił to bym się nie wykłócał, ale przerabiałem temat osobiście...przecież kręcąc środkową śrubką regulujemy TYLKO przepustnice w gaźniku nr 3...zegar to ewidentnie pokazuje!!! Mam rozebrać i film nagrać?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości