Czołem!
Jako że po ostatnich wydarzeniach stałem się umiarkowanie zadowolonym posiadaczem kubków od Horneta, postanowiłem zreanimować te popękane.
Po glebie, klejone jak się okazało przez Niemca kubki wyglądały tak (niestety, mam tylko to zdjęcie):
Skleiłem żywicą epoksydową, zeszlifowałem, zagruntowałem, pomalowałem.
Wyszło nienajgorzej (choć gdybym posiadał większe zasoby cierpliwości, efekt byłby z pewnością lepszy).
Jutro, jak się wyrobię, wkręce przed pracą, i zobaczymy jak będą się prezentować.
Nierówności które walą obecnie po oczach powinny przestać przykuwać uwagę
Całość przy użyciu tychże dwóch puszek:
Zostało sporo, może w nudne zimowe wieczory przerobię lustrzane hornetowe badziewie na coś w bardziej akceptowalnych barwach.
Naprawa kubków
- watson
- stary Seveniarz
- Posty: 556
- Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
- Motocykl: SF, DL1000
- Lokalizacja: Poznań
-
- stary Seveniarz
- Posty: 500
- Rejestracja: 23 sty 2010, 18:37
- Motocykl: Było SF 750
- Lokalizacja: było CB750
Re: Naprawa kubków
Tyle pracy, to już mogłeś papierem zaszlifować w najbardziej widocznym miejscu, i dopiero zamalowaś.
Wtedy byłoby git na 100%
Wiem co mówię, bo podobnie sobie odmłodziłem kubki na mat czarny - też po szlifie.
Wtedy byłoby git na 100%
Wiem co mówię, bo podobnie sobie odmłodziłem kubki na mat czarny - też po szlifie.
- watson
- stary Seveniarz
- Posty: 556
- Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
- Motocykl: SF, DL1000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Naprawa kubków
Szlifowałem papierem. Ale cierpliwość skończyła się przedwcześnie. Myślałem, że jakoś wyjdzie. I wyszło 'jakoś'.
- marcin_z
- stary Seveniarz
- Posty: 1175
- Rejestracja: 30 sie 2010, 14:24
- Motocykl: XJR1300 ; TT 1200
- Lokalizacja: WPR
Re: Naprawa kubków
Ale miałeś kolejna glebę
Motorynka --> Honda CB750SF --> Yamaha XJR1300 --> Honda Varadero 1000XL --> Triumph tiger 1200
-
- Junior
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 lis 2013, 21:52
- Motocykl: CB750
Re: Naprawa kubków
Witam, nie chcę tworzyć kolejnego wątku, więc podepnę się tutaj.
Zegary- ciężka rzecz do dostania, moje trochę ucierpiały w kontakcie z drogowym rowem byłego posiadacza. Dokładniej to białe wnętrze (całe popękane, skleiłem całość i wygląda nawet solidnie) ale mam gorszy problem, a mianowicie z szybką obrotomierza... Pękła. Udało mi się wyciągnąć bez niszczeń plastikowy pierścień doklejony od spodu oraz całą uszczelkę. Zastanawiam się skąd wziąć pasującą szybkę. Pierwsza myśl-szklarz! Tylko fabryczna jest sferyczna, a więc i ładniej wygląda i jest odporniejsza na urazy. Ktoś przerabiał taki temat, mógłby doradzić? Ewentualnie kupić jakieś porządnie przytyrane zegary np od Horneta i kombinować przełożyć...
Zegary- ciężka rzecz do dostania, moje trochę ucierpiały w kontakcie z drogowym rowem byłego posiadacza. Dokładniej to białe wnętrze (całe popękane, skleiłem całość i wygląda nawet solidnie) ale mam gorszy problem, a mianowicie z szybką obrotomierza... Pękła. Udało mi się wyciągnąć bez niszczeń plastikowy pierścień doklejony od spodu oraz całą uszczelkę. Zastanawiam się skąd wziąć pasującą szybkę. Pierwsza myśl-szklarz! Tylko fabryczna jest sferyczna, a więc i ładniej wygląda i jest odporniejsza na urazy. Ktoś przerabiał taki temat, mógłby doradzić? Ewentualnie kupić jakieś porządnie przytyrane zegary np od Horneta i kombinować przełożyć...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości