Kufry
- Tomek_B
- stary Seveniarz
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 sie 2011, 21:06
- Motocykl: Seveny już nie ma, jest boGSer
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Kufry
jeżdżę, jeździmy z kuframi Hepco&Becker Junior40.Roso-Nero też takie ma.
Obejżyj w galerii zdjęcia z Kruszwicy, widać tam sevenkę Mariusza ( z sakwami) i moją z kuframi ( rej. CG ).
Ooo, Yarecki też ma zalozone sakwy.
Obejżyj w galerii zdjęcia z Kruszwicy, widać tam sevenkę Mariusza ( z sakwami) i moją z kuframi ( rej. CG ).
Ooo, Yarecki też ma zalozone sakwy.
- szataniszcze
- Zimne to i owo ;)
- Posty: 1393
- Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
- Motocykl: cebula 230 kilo radości
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Kufry
ja śmigam z kuframi krausera w dobie szaleństwa H&B to dobra alternatywa cenowa z reszta H&B to chyba wcześniej był krauser.
Ja mam zestaw K2, 2 x po 40 litrów
tylko do nich są dosyć duże stelaże z kierunkami, nie wiem czy to minus czy plus, ale mi sie podobają i ochroniły mi tylną częśc motocykla w czasie upadku na rondzie
Ja mam zestaw K2, 2 x po 40 litrów
tylko do nich są dosyć duże stelaże z kierunkami, nie wiem czy to minus czy plus, ale mi sie podobają i ochroniły mi tylną częśc motocykla w czasie upadku na rondzie
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6185
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kufry
Hepco - dobra firma, dobra jakosc, dosc wysokie ceny.
Jak chcesz taniej to szukaj Givi albo Kappa, tez daja rade.
Ja przerobilem kufry Kappa, Givi, H&B i jakies tam Louisowe, ktorych nazwy nie pamietam, bo chce o nich zapomniec (jakies popluczyny po kufrach Shad bodaj;) ) i powiem szczerze, ze z tych trzech firm, ktore wymienilem kolejnosc jakosci i trwalosci moim zdaniem jest taka:
1. H&B
2. Givi i Kappa
.
.
.tu dluga przerwa
i tutaj te wszystkie Shady i inne Awiny itepe, itede.
Nie wiem jak jest z kuframi Krauser, bo nie macalem.
Teraz mam takie stare, ale wielkie Giviaki:
Mialem takie Hepciaki:
I takie Kappy:
Wybor i sakiewka naleza do siebie.
Aha - Givi i Kappa mocowane sa na takie same stelaże, H&B to inne mocowanie. Stelaże pod Givi/Kappe mozna kupic taniej np. firmy Five Stars. Do Hepco na ogol sa drozsze (no chyba, ze jakas uzywke okazyjna upolujesz - wiadomo ).
Jak chcesz taniej to szukaj Givi albo Kappa, tez daja rade.
Ja przerobilem kufry Kappa, Givi, H&B i jakies tam Louisowe, ktorych nazwy nie pamietam, bo chce o nich zapomniec (jakies popluczyny po kufrach Shad bodaj;) ) i powiem szczerze, ze z tych trzech firm, ktore wymienilem kolejnosc jakosci i trwalosci moim zdaniem jest taka:
1. H&B
2. Givi i Kappa
.
.
.tu dluga przerwa
i tutaj te wszystkie Shady i inne Awiny itepe, itede.
Nie wiem jak jest z kuframi Krauser, bo nie macalem.
Teraz mam takie stare, ale wielkie Giviaki:
Mialem takie Hepciaki:
I takie Kappy:
Wybor i sakiewka naleza do siebie.
Aha - Givi i Kappa mocowane sa na takie same stelaże, H&B to inne mocowanie. Stelaże pod Givi/Kappe mozna kupic taniej np. firmy Five Stars. Do Hepco na ogol sa drozsze (no chyba, ze jakas uzywke okazyjna upolujesz - wiadomo ).
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- krzysiek_m
- stary Seveniarz
- Posty: 448
- Rejestracja: 23 sty 2011, 18:58
- Motocykl: XRV750 / CRF 1000
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Kufry
Jak jeździłem sam to woziłem worek/plecak na siedzeniu pasażera / bagażniku.
To jest prawdziwy lans i styl.
Jak we 2 to niestety bez kufrów lipa...
Ja tam ze 30tyś i ze 3 gleby z Givi zrobiłem, więc chyba wypada mi polecić .
To jest prawdziwy lans i styl.
Jak we 2 to niestety bez kufrów lipa...
Ja tam ze 30tyś i ze 3 gleby z Givi zrobiłem, więc chyba wypada mi polecić .
- KLOSZ
- Mr. Kamizelka
- Posty: 6185
- Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
- Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kufry
Hepco & Becker, dedykowane do sevenki. Gdzies tu w okolicy na forum, calkiem niedawno byla o nich mowa (co, gdzie, jak i za ile - poszperaj, a znajdziesz )
HINT: dział Ogłoszenia
HINT: dział Ogłoszenia
Zdrowko
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
KLOSZ ☺
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
⌘ "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
⌘ "To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™ ⌘
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS
- watson
- stary Seveniarz
- Posty: 556
- Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
- Motocykl: SF, DL1000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Kufry
Też mam Hepki, juniory.
Warto polować na allegro - myślę, że zrobiłem na nich interes życia.
Generalnie, za cały zestaw (boczne plus centralny) i ramę zapłaciłem mniej, niż normalnie kosztuje sam (nowy) stelaż.
Ale wymaga to trochę cierpliwości.
Jedyne co było nie tak, to urwany zaczep na jednym z bocznych. Dokupienie tego elementu od oficjalnego dystrybutora walnęło nieco po kieszeni.
Kufry są wiekowe, bo z lat 80' (roczniki produkcji wytopione w plastiku), trochę przeszły, ale solidne niemożebnie.
Znanym problemem przy starych Hepcach jest brak kluczyków. Sudhaus od bardzo dawna nie robi tych zamków i kluczy, więc trzeba kombinować. Poświęciłem temu zagadnieniu trochę czasu, i rozgryzłem temat, jakby co - priv.
Warto polować na allegro - myślę, że zrobiłem na nich interes życia.
Generalnie, za cały zestaw (boczne plus centralny) i ramę zapłaciłem mniej, niż normalnie kosztuje sam (nowy) stelaż.
Ale wymaga to trochę cierpliwości.
Jedyne co było nie tak, to urwany zaczep na jednym z bocznych. Dokupienie tego elementu od oficjalnego dystrybutora walnęło nieco po kieszeni.
Kufry są wiekowe, bo z lat 80' (roczniki produkcji wytopione w plastiku), trochę przeszły, ale solidne niemożebnie.
Znanym problemem przy starych Hepcach jest brak kluczyków. Sudhaus od bardzo dawna nie robi tych zamków i kluczy, więc trzeba kombinować. Poświęciłem temu zagadnieniu trochę czasu, i rozgryzłem temat, jakby co - priv.
- Piotril
- Junior
- Posty: 36
- Rejestracja: 22 maja 2012, 12:41
- Motocykl: HONDA CB SEVEN FIFTY
- Lokalizacja: Pieńsk
Re: Kufry
Witaj "watson",też mam kufry HEPCO & BECKER i niestety kluczyki do nich posiadam ale zamki się obracają wokół własnej osi. Są takie jak na tej aukcji.
http://moto.allegro.pl/kufry-hepco-beck ... 70292.html
Mam prośbę. Jak możesz to zdradź mi tak wielką tajemnicę, jak poradziłeś sobie z zamkami...
Będę zobowiązany...
http://moto.allegro.pl/kufry-hepco-beck ... 70292.html
Mam prośbę. Jak możesz to zdradź mi tak wielką tajemnicę, jak poradziłeś sobie z zamkami...
Będę zobowiązany...
- watson
- stary Seveniarz
- Posty: 556
- Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
- Motocykl: SF, DL1000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Kufry
Dobrze, że się kręcą. Bardzo dobrze!!!
Powinny się kręcić. Generalnie, wkładasz kluczyk - element prostokątny się chowa w zamku, pierdolnik trójkątny blokuje, aby nie weszło głębiej - kręcisz, i w pewnym momencie zamek zamyka się/otwiera.
Jeżeli tak to nie działa, to znaczy że jest problem.
Sprawdź numery na zamkach i kluczyku, czy się zgadzają. powinna być jakaś wartość od 1 do 17.
4kę i 5kę mogę dorobić ze swoich. Każdy inny - na ich podstawie.
Zrób też jakieś porządne zdjęcie kluczyków, zobaczymy w czym rzecz.
Powinny się kręcić. Generalnie, wkładasz kluczyk - element prostokątny się chowa w zamku, pierdolnik trójkątny blokuje, aby nie weszło głębiej - kręcisz, i w pewnym momencie zamek zamyka się/otwiera.
Jeżeli tak to nie działa, to znaczy że jest problem.
Sprawdź numery na zamkach i kluczyku, czy się zgadzają. powinna być jakaś wartość od 1 do 17.
4kę i 5kę mogę dorobić ze swoich. Każdy inny - na ich podstawie.
Zrób też jakieś porządne zdjęcie kluczyków, zobaczymy w czym rzecz.
- watson
- stary Seveniarz
- Posty: 556
- Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
- Motocykl: SF, DL1000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Kufry
Zasada jest taka: te zamki Sudhausa miały jeden i ten sam profil ząbków, między sobą różniły się jedynie profilem bocznym.
Czyli - znajdziesz u ślusarza surowy klucz, który mniej więcej pasuje do zamka, to dotnie ci ząbki bez problemu.
Zdjęcia (słabe) pasujących kluczy są tu: http://www.ridersmotorcycles.co.uk/scri ... &curPage=3
Czyli - znajdziesz u ślusarza surowy klucz, który mniej więcej pasuje do zamka, to dotnie ci ząbki bez problemu.
Zdjęcia (słabe) pasujących kluczy są tu: http://www.ridersmotorcycles.co.uk/scri ... &curPage=3
- zoombie
- Senior
- Posty: 102
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:04
- Motocykl: Honda CB 750 seven fifty
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Kufry
Jeżeli cię interesuje to kuferki do sevenki takie jak klosz ma na zdjęciu TDM (to Transalp - edytowane przez KLOSZ'a ). I Takie jak ja dumnie posiadam :D:D:D:P:P:P:P i który w razie potrzeby możesz jeden jako topcase założyć do tej pizzy :D:D w Bełchatowie mogę załatwić gdzieś tak za 700zł za 2 sztuki jak by cie takowe interesowały. Dobra solidna kontrukcja.
- Piotril
- Junior
- Posty: 36
- Rejestracja: 22 maja 2012, 12:41
- Motocykl: HONDA CB SEVEN FIFTY
- Lokalizacja: Pieńsk
Re: Kufry
Prawy kufer ma dobre zamki, przed chwilą sprawdziłem, ale w drugim kuferku działa tylko jeden zamek od góry, w pozostałych dwóch kluczyk kręci się wokół własnej osi i nie zamyka Na kluczyku jest oznaczenie : SN4 S
Pytanie czy da się rozmontować zamek i złożyć ?
Pytanie czy da się rozmontować zamek i złożyć ?
- watson
- stary Seveniarz
- Posty: 556
- Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
- Motocykl: SF, DL1000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Kufry
No i wszystko jasne.
Problem masz prawdopodobnie w nieco wyrobionych cylinderkach - klucz jest zjechany jak cholera, i wygląda na to, że nie chwyta co bardziej wymęczonych zamków.
Same zamki z tego okresu są niewymienialne, poza tym nawet gdyby nie były zanitowane na stałe (nity można rozwiercić i założyć na nowo), te prastare cylinderki są zbyt małe, żeby w to miejsce wstawić cokolwiek innego (a tamtych przecież nie robią od 20 lat).
Jako że jest to SN4, czyli dokładnie ten sam, który mam w bocznych kufrach, i który z powodzeniem udało mi się dorobić - mogę przy okazji sklonować sztuk parę i podesłać.
Swoją drogą, wyczesane malowanie
No i kufry, patrząc po klamrach, o jakąś dekadę młodsze od moich
EDIT:
Wklejam zdjęcie moich kluczy.
Po lewej - oryginał, pozostałe 3 - po chamsku dorobione przez umiarkowanie trzeźwego ślusarza. Wyraźnie widać, że są jedynie z grubsza podobne.
I działają bez zarzutu! Oznacza to oczywiście, że bezpieczeństwo, jakie dają te zamki, jest raczej psychologiczne.
No ale co ważne - zwróć uwagę na przedni ząbek. Wygląda jakby był w nieco lepszym stanie.
Problem masz prawdopodobnie w nieco wyrobionych cylinderkach - klucz jest zjechany jak cholera, i wygląda na to, że nie chwyta co bardziej wymęczonych zamków.
Same zamki z tego okresu są niewymienialne, poza tym nawet gdyby nie były zanitowane na stałe (nity można rozwiercić i założyć na nowo), te prastare cylinderki są zbyt małe, żeby w to miejsce wstawić cokolwiek innego (a tamtych przecież nie robią od 20 lat).
Jako że jest to SN4, czyli dokładnie ten sam, który mam w bocznych kufrach, i który z powodzeniem udało mi się dorobić - mogę przy okazji sklonować sztuk parę i podesłać.
Swoją drogą, wyczesane malowanie
No i kufry, patrząc po klamrach, o jakąś dekadę młodsze od moich
EDIT:
Wklejam zdjęcie moich kluczy.
Po lewej - oryginał, pozostałe 3 - po chamsku dorobione przez umiarkowanie trzeźwego ślusarza. Wyraźnie widać, że są jedynie z grubsza podobne.
I działają bez zarzutu! Oznacza to oczywiście, że bezpieczeństwo, jakie dają te zamki, jest raczej psychologiczne.
No ale co ważne - zwróć uwagę na przedni ząbek. Wygląda jakby był w nieco lepszym stanie.
- Piotril
- Junior
- Posty: 36
- Rejestracja: 22 maja 2012, 12:41
- Motocykl: HONDA CB SEVEN FIFTY
- Lokalizacja: Pieńsk
Re: Kufry
Patrząc na twoje kluczyki to mój jest wyjechany na max jego możliwości. Nie dziwie się, że nie łapie wszystkich zamków, skoro dużo mu brakuje do oryginału.
Jeśli dasz radę to czy mógłbyś sklonować mi kluczyki, widzę, że robisz to po mistrzowsku
Kuferki fakt, wiekowe są ale dostałem je razem z moto. Więc trochę własnej woli, lakieru i jakoś to wygląda
Jeśli dasz radę to czy mógłbyś sklonować mi kluczyki, widzę, że robisz to po mistrzowsku
Kuferki fakt, wiekowe są ale dostałem je razem z moto. Więc trochę własnej woli, lakieru i jakoś to wygląda
- watson
- stary Seveniarz
- Posty: 556
- Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
- Motocykl: SF, DL1000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Kufry
Wyślij mi adres na PM. Testowo wyślę jeden z dorobionych, jak będzie ok, to dorobię przy okazji klonowania SN5 (mam taki do centralnego).
Kolejne podejście będę robił u innego ślusarza - u tego trwało to dwa tygodnie... I codziennie jak przychodziłem sprawdzać postęp prac, był napruty. A, i zostawiłem mu jeden kufer, aby miał na czym testować... Czułem się mało komfortowo.
Znalazłem inny punkt, troszkę bardziej poważny, pewnie zrobią od ręki. Tylko mam do niego nieco dalej, i cały czas mi nie po drodze.
Kolejne podejście będę robił u innego ślusarza - u tego trwało to dwa tygodnie... I codziennie jak przychodziłem sprawdzać postęp prac, był napruty. A, i zostawiłem mu jeden kufer, aby miał na czym testować... Czułem się mało komfortowo.
Znalazłem inny punkt, troszkę bardziej poważny, pewnie zrobią od ręki. Tylko mam do niego nieco dalej, i cały czas mi nie po drodze.
- boyar
- Senior
- Posty: 101
- Rejestracja: 23 lut 2011, 11:55
- Motocykl: cb 750 SF
- Lokalizacja: Chrośle
Re: Kufry
mysle o kupnie kufra centralnego.
co wiecie, co myslicie, co powiecie
wiem ze to nie givi ale moze to
http://allegro.pl/kufer-k-max-50l-duzy- ... 04944.html
co wiecie, co myslicie, co powiecie
wiem ze to nie givi ale moze to
http://allegro.pl/kufer-k-max-50l-duzy- ... 04944.html
- watson
- stary Seveniarz
- Posty: 556
- Rejestracja: 04 lis 2012, 11:10
- Motocykl: SF, DL1000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Kufry
Klasycznego znaczy mniej obłego i futurystycznego. Do Seveny optymalnym kształtem wydaje się być nieznacznie zaokrąglona kanciastość
Nie wszystkie Givi czy Kappy moim zdaniem się nadadzą, ale z tego co widzę np. ten: http://allegro.pl/givi-kufer-e36nj-e36- ... 65976.html wydaje się dość prosty i mało fikuśny.
Nie wszystkie Givi czy Kappy moim zdaniem się nadadzą, ale z tego co widzę np. ten: http://allegro.pl/givi-kufer-e36nj-e36- ... 65976.html wydaje się dość prosty i mało fikuśny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości