"Do not open"?
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
"Do not open"?
Interesuje mnie co się kryje pod nakrętką na której widnieje napis "Do not open" Ostatnimi resztkami mojej silnej (dotąd) woli powstrzymuje się by tego nie odkręcić i tam nie zajrzeć
- torello
- 1966-2005
- Posty: 519
- Rejestracja: 17 lut 2005, 16:59
- Lokalizacja: Warszawa/Kazimierz Dolny
Re: "Do not open"?
Zbigu co tam jest bo mnie tez kilka razy korciło ?
Okolice Kazimierza Dolnego nie mają przdemną tajemnic.
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
Mylisz się, to nie ta dziura. Ta o którą pytamy jest po LEWEJ stronie motocykla.a poważnie to podłącza się tam przyrząd do mierzenia ciśnienia oleju
(str. 4-6 w książce serwisowej - czytajcie ją czasem jest tam wiele ciekawych informacji)
ADI
W instrukcji obsługi też nic o tym nie ma.
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
-
- (ex SF)
- Posty: 169
- Rejestracja: 10 lut 2005, 15:24
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Kurde chłopy puszczacie mnie w maliny. Nie wiem o czym mówicie. Po lewej stronie jest takie coś i to dobrze mówi ADI do pomiaru ciśnienia oleju zaraz za pompą oleju. A ten z prawej to może być zawór redukcyjny ciśnienia oleju. Musi taki być bo wydatek pompy oleju w tym silniku jest tak duży, że rozdymałoby silnik. Ja taki mam ale bezposrednio w pokrywie wkładu filtra oleju, a SF ma zwykłą puszkę i ten zawór gdzieś musi być. Dajcie jeden dzień to popatrzę w papiery.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Anetka dobrze mówi, jak Do not open to tak ma być. Jeżeli to jest to co myślę to lepiej nie ruszać bo tam może być regulacja /może, nie musi/ ale jest to bardzo ważny element z punktu prawidłowej pracy silnika. A czy pozostałość po CBX to raczej wątpię bo jest inny odlew korpusu silnika. Ale może to być również technologiczny otwór po wierceniu kanałów olejowych, potem zaślepiony. Podobne są w gaźnikach zabijane kołeczkami. Dajcie chwilę czasu to coś dziś popatrzę.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
-
- (ex SF)
- Posty: 169
- Rejestracja: 10 lut 2005, 15:24
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- (ex SF)
- Posty: 135
- Rejestracja: 11 lut 2005, 17:05
- Motocykl: CB 1300
- Lokalizacja: Świdnica
Ja znowu slyszalem ze CBX mial po drugiej stronie sprzeglo hydraulicne i dlatego nie mozna bylo tam umiescic wlewu oleju bo ten mechanizma tam miejsce zajmowal i dlatego wlew bylo po drugiej stronie tam gdzie u nas jest "dno". Tak mi mowil poprzedni wlasciciel ze nawet moge sobie go przerobic na sprezeglo hydrauliczne. Mysle ze to jest prawda ale to moje skromne zdanie:)
A nie mam mojej serwisowki bo zostala w garazu ale jak bede to zescanuje i pokaze wam co tam pisza japonscy inzynierowie:)
A nie mam mojej serwisowki bo zostala w garazu ale jak bede to zescanuje i pokaze wam co tam pisza japonscy inzynierowie:)
TomeG
- torello
- 1966-2005
- Posty: 519
- Rejestracja: 17 lut 2005, 16:59
- Lokalizacja: Warszawa/Kazimierz Dolny
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Dziękuję Ci pięknie Anetko za obronę. Zmartwiłem się jednak jak właśnie w którymś z postów przeczytałem : jak leżymy z mężem..... I nic z tego. A zobacz dofo z lesorem sobie pokazują.
Wracam z wycieczek. TomeG ale o ile mi się zdaje to CBX miał nieco inny blok silnika. Sprostuj proszę jeżeli sie mylę.
Wracam z wycieczek. TomeG ale o ile mi się zdaje to CBX miał nieco inny blok silnika. Sprostuj proszę jeżeli sie mylę.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
-
- Frywolna Anetka
- Posty: 800
- Rejestracja: 11 mar 2005, 16:26
- Lokalizacja: Gdańsk
- oster
- Nocny Jastrząb
- Posty: 1804
- Rejestracja: 18 lut 2005, 17:10
- Motocykl: ex NH,XJR,CB1300,Hornet,XJR,HH
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Mistrz Parkietów
- Posty: 616
- Rejestracja: 13 mar 2005, 16:50
- Motocykl: CB750LTD
- Lokalizacja: Warszawa
Studiowałem długo papierologię i muszę przyznać że poległem. Ciśnienie oleju sprawdza się po prawej stronie a ta lewa dziura jak nic pasuje mi do regulatora cisnienia oleju. Dlaczego? Jest w pobliżu pompy oleju i czujnika ciśnienia oleju. Jednak w pobliżu jest też mechanizm zmiany biegów i napęd alternatora. Jestem głupi, przyznaję, i jak ktoś wyrazi zgodę to bym chętnie to obejrzał. Ale jak oster pisze że odkręcił i wyleciało trochę oleju to by potwierdzało moją teorię. W innym wypadku jakim cudem poleciałby olej.
Anetko, ale ten mąż. Pewnie jeszcze duży chłopiec i może dać po aparycji.
Anetko, ale ten mąż. Pewnie jeszcze duży chłopiec i może dać po aparycji.
Prawdziwe życie zaczyna się po 50-tce.
rura-bomber
rura-bomber
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 196 gości