Witam.
Od 2 dni jestem szczęśliwym posiadaczem hondy SevenFifty.750.
Mam Kilka pytań do posiadaczy ów motocykla.
1) Gdzie się wlewa olej do silnika, jak się sprawdza stan oleju w silniku , czy przy wymianie filtru oleju trzeba odkręcać kolanka tłumików i ile wchodzi oleju do silnika?
2) Czy wlewając olej do silnika zalewamy również skrzynię biegów i sprzęgło?
3) Czy jest kontrolka ładowania akumulatora?
4) Czy normalnym objawem jest przy włączaniu 1 biegu występuje zgrzyt i lekkie szarpnięcie?
To na razie tyle z góry dzięki i proszę o wyczerpujące odpowiedzi.
Puzdro wszystkim.
kilka pytań odnośnie hondy cb 750
-
- Junior
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 lip 2006, 17:31
- Lokalizacja: Przemyśl
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
1) Moto na centralkę, przy dżwidni halulca tylnego duży dekiel, czarny korek. Odkręcić, otrzeć szmato, włożyć ale nie wkręceć, potrzymać 3 sek. wyjąć, zbadać czy poziom oleju mieści się na spłaszczonym odcinku pręcike
Nie odkręcamy rur, filtr najłatwiej wyjąć obracając go otworem w dół i wyjmując pomiędzy środkowymi rurami. Wkładanie tak samo.
ilość oleju jest napisana na silniku przy korku.
2) tak
3) nie
4)u mnie tak
Nie odkręcamy rur, filtr najłatwiej wyjąć obracając go otworem w dół i wyjmując pomiędzy środkowymi rurami. Wkładanie tak samo.
ilość oleju jest napisana na silniku przy korku.
2) tak
3) nie
4)u mnie tak
Każde pokolenie ma własny czas
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
Każde pokolenie chce zmienić świat
Każde pokolenie odejdzie w cień
A nasze - nie
-
- Beniamin
- Posty: 62
- Rejestracja: 19 sie 2005, 14:22
- Lokalizacja: Stobno
Hoł
Witamy nowego:D i życzymy Ci samych przyjemności z jazdy na tym wspaniałym motocyklu. Postaram sie odpowiedzieć na Twoje pytania
1)olej sie wlewa z prawej strony silnika, najpierw trzeba odkręcić korek w tej dużej pokrywie. Stan oleju sprawdza sie jak moto stoi na centralce. W korku od wlewu paliwa jest bagnet. Wykręcasz korek z bagnetem, wkładasz go spowrotem w otwór (nie wkręcając) wyciągasz i na na bagnecie już masz stan oleju.Do silnika wchodzi koło 3l. A filtr wychodzi między 2 a 3 kloankiem bez ich odkręcania.
2)Zlewając olej zlewasz wszystko na raaz. To jest silnik,sprzęgło i skrzynie
3)Nie ma kontrolki ładowania, jak w większości japońców
4)lekki zgrzyt przy włączaniu jedynki to normalka
Witamy nowego:D i życzymy Ci samych przyjemności z jazdy na tym wspaniałym motocyklu. Postaram sie odpowiedzieć na Twoje pytania
1)olej sie wlewa z prawej strony silnika, najpierw trzeba odkręcić korek w tej dużej pokrywie. Stan oleju sprawdza sie jak moto stoi na centralce. W korku od wlewu paliwa jest bagnet. Wykręcasz korek z bagnetem, wkładasz go spowrotem w otwór (nie wkręcając) wyciągasz i na na bagnecie już masz stan oleju.Do silnika wchodzi koło 3l. A filtr wychodzi między 2 a 3 kloankiem bez ich odkręcania.
2)Zlewając olej zlewasz wszystko na raaz. To jest silnik,sprzęgło i skrzynie
3)Nie ma kontrolki ładowania, jak w większości japońców
4)lekki zgrzyt przy włączaniu jedynki to normalka
- lesor
- (ex SF)
- Posty: 1999
- Rejestracja: 12 lut 2005, 22:26
- Motocykl: [ex] SF94 + SF93
- Lokalizacja: archiwum
- Matiej
- Ujeżdżacz Kopciuszka
- Posty: 1476
- Rejestracja: 28 mar 2005, 18:26
- Motocykl: XJ 900S Diversion - krówka
- Lokalizacja: Izabelin - Niewielkie przyległości obok miasta stołecznego Warszawy
- Kontakt:
Tak tak z tą śrubą to uważaj bo urwanie jajec potem. Ja niestety próbowałem ją dorkęcić po paru piwak i za dużo niutonów wrzuciłem i pyk... po gwincie. Potem zrobili mi wstawke i puszczała. Metoda wujka Rysia była the best. Pakuły silicon dwie podkładki i dokręcałem i luzik. 8tys tak przejechalem. Nowy właściciel juz jej nie odkręca... tj śruby olej będzie wysysał górą. hehehe. A teraz profilaktycznie kupilem sobie klucz co mierzy niutony i gwitny są bezpieczne.
żyj i daj żyć innym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości