Pierwszy motocykl. Prośba o opinię

Pytania osób nie posiadających jeszcze CB750.
Pisanie bez rejestracji wymaga akceptacji moderatora.
Awatar użytkownika
Danielson
Junior
Junior
Posty: 44
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:30
Motocykl: CB Seven Fifty
Lokalizacja: Warszawa

Pierwszy motocykl. Prośba o opinię

Postautor: Danielson » 12 sty 2017, 13:56

Cześć wszystkim!

No a więc sprawa wygląda w sposób następujący. W zeszłym roku zrobiłem prawko i kupiłem sobie podstawowe ciuszki. W tym roku wreszcie nadszedł czas na wymarzoną maszynę. Czytaj, Hondę CB Seven Fifty oczywiście. Jak się zapewne domyślacie jestem totalnie zielony w temacie zakupu motocykla więc mam ogromną prośbę o wstępną ocenę poniższych motocykli.

https://www.olx.pl/oferta/honda-cb750-s ... 0b65015200

https://www.olx.pl/oferta/honda-cb-750- ... 0b65015200

O pierwszym wiem tyle że miał malowany bak i że ma obtarcia w miejscach widocznych na zdjęciach. O drugim, niestety jeszcze nic nie wiem.

Nie ukrywam że pierwszy mi się bardziej spodobał więc umówiłem się z właścicielem na spotkanie w weekend oraz wizytę w lokalnym warsztacie. Czy moglibyście rzucić okiem na te dwa ogłoszenia jeszcze przed moją wizytą w Bydgoszczy? Może zwrócicie na coś istotnego uwagę i będę mógł poprosić mechanika żeby się czemuś dokładnie przyjrzał.

Z góry dziękuję!

Pozdrawiam,
Krzysiek

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6172
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Pierwszy motocykl. Prośba o opinię

Postautor: KLOSZ » 12 sty 2017, 14:43

O tej czarnej (?) z Warszawy to nic nie powiem, bo zdjecia sa z :dupa: i nic na nich nie widać. Ale skoro mieszkasz w Warszawie (na margiensie - uzupełnij miasto w profilu ;) ) , to bym się nie zastanwiał tylko jechał oglądać. Zawsze to trochę poszerzy Twoją wiedze o sevence. Posłuchasz silni9ka po odpaleniu, też będziesz miał później w Bydgoszczy jakieś odniesienie do kultury pracy.