Pomoc przy zalupie pierwszej Cb750

Pytania osób nie posiadających jeszcze CB750.
Pisanie bez rejestracji wymaga akceptacji moderatora.
Dziki97
Posty: 6
Rejestracja: 22 mar 2016, 21:50
Motocykl: Poszukiwane

Pomoc przy zalupie pierwszej Cb750

Postautor: Dziki97 » 23 mar 2016, 00:26

Witam wszystkich, jestem nowy w swiecie wiekszych pojemnosci i chcialbym na pierwsze wieksze moto zakupic Cb750 seven fifty. Znalazlem taki oto egzemplaz http://olx.pl/oferta/honda-cb-750-orygi ... eepe7.html , wyglda na zdjeciach na oryginalny. Czekam na zdjecia w dobrej rozdzielczosci i chcialbym spytac was czy moze ktos ogladal albo cos o niej wie. Niestety moj budzet nie przekraca 6k wiec za duzo nie nawojuje,chodzi mi o dobra baze, prosta rama + dobry silnik, reszta jak najlepsza ale wiadomo jak to jest :) nie chce kupic krzywego szrota bez silnika. Z gory dzieki za pomoc :)

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6172
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Pomoc przy zalupie pierwszej Cb750

Postautor: KLOSZ » 23 mar 2016, 10:03

... wyglda na zdjeciach na oryginalny. Czekam na zdjecia w dobrej rozdzielczosci i chcialbym spytac was czy moze ktos ogladal albo cos o niej wie.
Z tą oryginalnością to bym nie przesadzał ;)
Jak dostaniesz lepsze zdjęcia to podrzuc na forum, to ponarzekamy ;)

Póki co widzę:
- nieoryginalne kierunkowskazy,
- nieoryginalne ciężarki kierownicy
- nieoryginalne manetki
- nieoryginalne lusterka

- lampa budzi moje podejrzenia, nie jestem pewny, ale tez coś mi w niej nie pasuje jak na oryginał, ale tu mogę się mylić
- napęd jest na początku regulacji, a motocykl ma 21 tysiecy na budziku, wiec... cos tu sie nie zgadza. Naped w sevence wytrzymuje okolo 30 tysiecy, wiec, albo powinien byc bardziej wyjechany, albo komus sie zakrecilo licznikiem, a naped byl zmieniany - sam nie wiem
- dobry news jest taki, ze silnik wyglada na nierozbierany. Widac oryginalne hondowskie uszczelnienia.