Re: kąt wyprzedzenia zapłonu Seven fifty 1998
: 01 lut 2019, 01:08
www.seven-fifty.info to nie forum, to stan umysłu...
https://seven-fifty.info/
Dobrze założona jest tak ma byćjeżeli dobrze liczę to cylinder 3
Właściwie to chyba zły jest założony, bo powinien mieć dostęp do spuszczania paliwa z drugiej strony.
Tak jest! Trzy w lewo, jeden w prawoDobrze założona jest tak ma byćjeżeli dobrze liczę to cylinder 3
Właściwie to chyba zły jest założony, bo powinien mieć dostęp do spuszczania paliwa z drugiej strony.
Nie ustawiałeś składu mając gaźniki na wierzchu?Przyczyną była zbyt uboga mieszanka na wolnych obrotach.
Drugą kwestią jest fakt iż ustawianie na oko przepustnic jest bardzo mierną synchronizacją. Zawsze możesz niewielkim kosztem zrobić wakuometr z wężyków i olejuPo długim poszukiwaniu, grzebaniu, kopania w czeluściach internetów doszedłem do sedna sprawy..
Otóż w zależności od symbolu oznaczenia gaźników dyszę wykręca się o:
2 obroty dla gaźników VE66 (E,H,J,L).
2-1/4 obrotu VE66G.
2-3/4 obrotu VE66K.
Poziom paliwa w komorze pływakowej 18.5mm.