Jeśli jest tam tak samo jak w Sevence, to plus powinien dochodzic ze stacyjki, do obu cewek prawodem czarnym z bialym paskiem. Impulsy z modulu zaplonowego przewodem nievbieskim z zoltym paskiem. Sprawdz na poczatek polaczenia miedzy modulem i cewkami i potwierdz czy dochodzi do cewek plus po wlaczeniu stacyjki. Powinny to byc do obu cewek przewody w tym samym kolorze.
Kolejna rzecz, to sprawdzenie polaczen miedzy impulsatorem i modulem zaplonowym.
Pisze w oparciu o schematy instalacji z sevenki, ale w NH pewnie powinno byc tak samo, albo przynajmniej podobnie.
http://seven-fifty.info/manuale/el3.jpg
Może tez byc pomocny rysunek z manuala do sevenki:
zaplon cbsf.jpg
Rezystancja impulstaora w sevence jest w zakresie 297 - 363 Ohm dla sevenki. W NH pewnie cos w tej samej okolicy powinno byc.
Przy pomiarze wartości szczytowej napiecia z impulsatroa przy kreceniu rozrusznikiem powinno byc na jego wyjsciu min 0,7V.
Nie dam sobie glowy obciac za to, ale czy w NH jest jeden, czy dwa moduly zaplonowe? Bo jesli dwa, to sa dwie pary wyjsc przewodow z impulsatora. Ale tak czy siak plus powinien do cewek dochodzic wspolny po wlaczeniu zaplonu, a kluczowanie minusa powinno isc z modulow zaplonowych.
P.S.
Jeszcze jedna refleksja w ramach wróżenia z fusów. Czy w 1982 roku byly impulsatory w postaci cewki, czy moze jeszcze byly przerywacze i nie bylo zadnego modulu zaplonowego? Co tam masz u siebie w tej sztuce?
Bo moze to kwestia ustawienia przerywacza?
Piszesz o calkowitym braku + na cewce, a przeciez ten + powinien byc na stale, a przerywacz lub modul powinien kluczowac tylko -.