Czy potrzebuję nowego kranika?
: 18 cze 2015, 20:10
Było tak:
Z gorliwością neofity rano odpalam sprzęt. Trochę słabe te obroty na ssaniu, ale silnik zdrowo ciepły - jadę. Pierwsze światła (1km?) jakby jeszcze słabszy (bez ssania). Na trzech jadę? Drugie światła (następny km) - nie no, na stówę jadę na dwóch. Patrzę za siebie - siwy dym. Ale dziwnie blisko, i coraz bliżej...
Zgasłem.
Odpaliłem z rozpędu i zawracam.
Dymu coraz więcej. Patrzę na silnik. RZYGAM OLEJEM WSZĘDZIE !!! Zwłaszcza z lewej...
Dotoczyłem się do domu - dostałem zawału.
Potem drugiego i trzeciego...
Patrzę: gdzie ciece.
Nad karterem - z okolic filtra powietrza. Skąd tam olej???
Przyjechał znajomek z warsztatu. Pokazuje: dziwnie rzadki ten olej. Poziom oleju - 300% Wacha w filtrze pow. Orzekł - kranik jest do doopy. Przelał gażnik, potem filtr, odmą do kartera, a potem olej z benzyną - wzrost ciśnienia i przy alternatorze przebiło.
Pytanie do Was za 36,6 punktu:
Potrzebuję:
a) kranik
b) kranik i bak
c) silnik
d) motocykl
Odpowiedzi przesyłać SMSem do TVP ul. Woronicza powołując się na Siebie lub jako odpowiedż w tym wątku.
Pytania dodatkowe:
Komora korbowa jest "szczelna" z odpowietrzeniem przez odmę. Jak paliwo dotarło ("pod prąd") do oleju? Jak później NIE wydostało się (ta mieszanina) przez odmę? Jak "to" się mogło przebić (przez co? czy trwale?) w innym miejscu? Dlaczego silnik dymił olejem/nie palił na wszystkich cylindrach?
Braci zmotoryzowana oświećcie mnię bo nie wiem Who is goopi?
Z gorliwością neofity rano odpalam sprzęt. Trochę słabe te obroty na ssaniu, ale silnik zdrowo ciepły - jadę. Pierwsze światła (1km?) jakby jeszcze słabszy (bez ssania). Na trzech jadę? Drugie światła (następny km) - nie no, na stówę jadę na dwóch. Patrzę za siebie - siwy dym. Ale dziwnie blisko, i coraz bliżej...
Zgasłem.
Odpaliłem z rozpędu i zawracam.
Dymu coraz więcej. Patrzę na silnik. RZYGAM OLEJEM WSZĘDZIE !!! Zwłaszcza z lewej...
Dotoczyłem się do domu - dostałem zawału.
Potem drugiego i trzeciego...
Patrzę: gdzie ciece.
Nad karterem - z okolic filtra powietrza. Skąd tam olej???
Przyjechał znajomek z warsztatu. Pokazuje: dziwnie rzadki ten olej. Poziom oleju - 300% Wacha w filtrze pow. Orzekł - kranik jest do doopy. Przelał gażnik, potem filtr, odmą do kartera, a potem olej z benzyną - wzrost ciśnienia i przy alternatorze przebiło.
Pytanie do Was za 36,6 punktu:
Potrzebuję:
a) kranik
b) kranik i bak
c) silnik
d) motocykl
Odpowiedzi przesyłać SMSem do TVP ul. Woronicza powołując się na Siebie lub jako odpowiedż w tym wątku.
Pytania dodatkowe:
Komora korbowa jest "szczelna" z odpowietrzeniem przez odmę. Jak paliwo dotarło ("pod prąd") do oleju? Jak później NIE wydostało się (ta mieszanina) przez odmę? Jak "to" się mogło przebić (przez co? czy trwale?) w innym miejscu? Dlaczego silnik dymił olejem/nie palił na wszystkich cylindrach?
Braci zmotoryzowana oświećcie mnię bo nie wiem Who is goopi?