słabe osiagi sewenki

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
radomel
Junior
Junior
Posty: 22
Rejestracja: 04 lut 2015, 01:11
Motocykl: Honda cb 750 seven fifty
Lokalizacja: Noskowo,Ål Norwegia

słabe osiagi sewenki

Postautor: radomel » 04 lut 2015, 09:36

witam serdecznie i pozdrawiam wszystkich fanów sewenki :jupi:
dziekuje za przyjecie mnie do waszej elitarnej społecznosci :]
jestem tutaj nowy i prosze o wyrozumiałośc ;)
jestem zapalonym motocyklistą od dziecka ,lecz dotychczas ujezdzałem przeważnie ,nasze stare poczciwe wsk,mz ,cz,jawy i wszystko co sie dało ;) i co tych maszyn moge coś pomóc ,bo znam je na pamieć ,ale raczej nikt tu nie szuka pomocy w sprawie tych rumakow ;)
od niedawna posiadam honde cb 750 sewenke i co do mechaniki jestem w tej kwestji zielony ,mam smykałke do mechaniki i stwierdziłem że warto samemu cos zrobić dzieki dobrym radom doświadczonych seweniarzy,niż zlecac drogie naprawy nierzetelnym mechanikom ,których efekty sa marne i wcale nie ogarniaja problemu,wydałem na te zabiegi 2500 zł i już mnie nie stać na kolejne wydatki ,bo oddam niby spowrotem do mechanika i nie wiadomo co moze wymyslić nowego i ile to bedzie kosztowało ?
A mianowicie mam problem ,moja sewenka była ostatnio u mechanika ,został wymieniony rozżad ,i napinacz napędu wstepnego ,oraz synchronizacja gaznikow.olej i filtry też