Strona 5 z 5

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

: 15 mar 2015, 12:12
autor: KLOSZ
I pijany do tego...., bo kto by na trzezow jezdzil - toz to strach! ;)

Przod w oplocie w moim odczuciu - rewelacja. Tyl w oplocie - ciagle blokowanie tylu przy hamowaniach :)

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

: 15 mar 2015, 20:41
autor: Leon
No no, o oplocie z tyłu nawet nie myślałem - na oryginalnych wężach muszę uważać :]

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

: 19 mar 2015, 13:56
autor: Tomek_B
A, widzicie...
Kiedyś, gdy miałem jeszcze gumowe przewody to często blokowałem tylnie koło.Od czasu wymiany na oplot podczas normalnej jazdy koła nie zablokowałem, mam lepsze czucie hamulca.

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

: 21 mar 2015, 23:36
autor: marcin840
Założyłem przewody Goodridge, zamawiane w PTM, mają długość coś ok. 80 i 85 i przy podniesionej kierownicy są dosłownie na styk, nie puściłem jednego tak jak chciałem - taka uwaga, jakby ktoś zamawiał i kombinował z wyższą kierą.