wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Serwisówki, mechanika, technika, akcesoria - czyli wszystko związane z sevenką w warsztacie
Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: szataniszcze » 22 lis 2012, 13:22

kto powie z jaką siłą dociągać te śruby na zacisków (od przewodów) będe miał klucz dynamometryczny, więc chce to zrobic jak należy ;)
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!

Awatar użytkownika
Tomek_B
stary Seveniarz
Posty: 417
Rejestracja: 17 sie 2011, 21:06
Motocykl: Seveny już nie ma, jest boGSer
Lokalizacja: Grudziądz

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: Tomek_B » 22 lis 2012, 15:01

A razem z przewodami nie dostałeś instrukcji montażu ?
W mojej serwisówce piszą, 35 Nm

Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: szataniszcze » 22 lis 2012, 15:04

dostałem, ale jak zamontowałem to wywaliłem :]
dzieki :spoko:
dzwoniłem do MCS w warszawie z pytaniem o podkładki i uwaga 1 szt- ok 14 zeta! :shock: ja nie wiem skąd te ceny?! jakiś kosmos!
czyli licząc przód +tył 11 szt to = 154 zeta! :shock: nie do wiary! za tyle to można oplot kupić !
chyba wyklepie na kowadle stare,oryginalne podkładki i użyje powtórnie...

dzwoniłem tez do PTM i podkładki mają tanio, czyli po pare groszy ;) ale podpytywałem o alu i nie maja. Mają tylko miedź. Zapytałem o te reakcje co mówiłeś wiesiek i kolo mówi że zawsze tak montują i nic tam sie nie gryzie miedź z alu .
wiesiek może ci sie powaliło z prądem ? bo tam sie nie łączy...
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!

slaryc
Beniamin
Beniamin
Posty: 93
Rejestracja: 27 paź 2012, 18:22
Motocykl: CB 750 Seven fifty
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: slaryc » 22 lis 2012, 21:37

Cześć ,koledzy nie wiem jak wyglądają te podkładki o których tu mówicie bo jeszcze nie grzebałem przy hamulcach ale przeogromny wybór różnego rodzaju śrub,podkładek itp. z różnych metali jest w firmie ASMET Al.Jerozolimskie.W serwisie Hondy kazali mi zapłacić za śrubkę 13,50 a tam kupiłem za 5 gr.

Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: szataniszcze » 23 lis 2012, 08:51

,,świat śrub" - wyborne miejsce :mrgreen: często tam zaglądam :D a chodzi o te podkładeczki co są na śrubie mocującej wąż hamulcowy do zacisku, miedzy nimi jest właśnie przewód-czyli tak jakby zgnieciony, beczułkowaty, chromowany walec ;)
frapuje mnie tylko teza wieśka o tym gryzieniu sie materiałów :|
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!

Awatar użytkownika
pysio102
Seveniarz
Seveniarz
Posty: 201
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:45
Motocykl: Honda Cb 750 Seven Fifty,Mz ts

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: pysio102 » 29 lis 2012, 15:57

Kolejne pytanko co byscie wybrali :
1.http://sklep.fireblade.pl/przewody-hamu ... -p193.html
2.PTM 347 zł za zestaw z końcówkami i śrubami stalowymi chromowanymi

hell ma końcówki ze stali nierdzewnej ptm z takimi końcówkami jest za 382 zł , hell ma przezroczysta koszulkę która chroni lakier zPTM nie wiem

Awatar użytkownika
KLOSZ
Mr. Kamizelka
Posty: 6173
Rejestracja: 07 sie 2007, 18:27
Motocykl: BuBu Er 1150 GiejeS
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: KLOSZ » 29 lis 2012, 17:16

Jedne i drugie sa dobre. Wybierz te, ktore Ci bardziej pasuja z uwagi na cene, wyglad, koszty wysylki, urode sprzedawcy... cokolwiek. :)
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Cytaty na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™
"To co widzisz to też jest patologia, tylko trochę inna niż Twoja..." - tez ® KLOSZ ™
Było: Pony 50, 2 x CBSF, FJR, Trampek, a jest GiejeS :)

Awatar użytkownika
pysio102
Seveniarz
Seveniarz
Posty: 201
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:45
Motocykl: Honda Cb 750 Seven Fifty,Mz ts

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: pysio102 » 29 lis 2012, 20:03

skłaniam się bardziej ku przewodom Hela wiekszy wybór kolorów, tańsze no i dodatkowa ta osłona , przespię się do jutra i jutro zadecyduje 8)

Awatar użytkownika
boyar
Senior
Senior
Posty: 101
Rejestracja: 23 lut 2011, 11:55
Motocykl: cb 750 SF
Lokalizacja: Chrośle

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: boyar » 27 lut 2013, 20:48

no i jak wrazenia wszystkich po wymianie przewodow?
co lepiej kupic HEL PTM czy LML?? cena wiadomo LML ale jak sie ma jakosc do tego??

Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: szataniszcze » 28 lut 2013, 08:37

nie wiem czy tu doszukiwać się jakości? kawałek druta na którym na końcu zaciśniety jest kawałek końcówki. ;)
mmoje działają, nie ciekną. Jak jesteś estetą tak jak pysio to wal w kolory :] jak chcesz hamować to wal w taniość ;)
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!

Awatar użytkownika
boyar
Senior
Senior
Posty: 101
Rejestracja: 23 lut 2011, 11:55
Motocykl: cb 750 SF
Lokalizacja: Chrośle

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: boyar » 28 lut 2013, 17:00

o szatanie... z tego co pamietam to masz z ptmu nie?? moglbys zrobic zdjecie koccowek i wstawic jakos? one sa na gwint wkrecane w przewod czy zaciskane bezposrednio na przewodzie jak oryginalki?

TOMI
stary Seveniarz
Posty: 500
Rejestracja: 23 sty 2010, 18:37
Motocykl: Było SF 750
Lokalizacja: było CB750

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: TOMI » 28 lut 2013, 18:25

Jest różnica siły hamowania, czy to tylko marketing jak z tymi tv 800Hz ?

Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: szataniszcze » 01 mar 2013, 08:46

akurat będe w łikend u tesciów to jak nie zapomnę to ci zrobie fotke. Ale te końcówki sa zagniiatane maszynowo na przewodach ;) także masz w komplecie 3 śrubki, 2 kable i podkładki. (jeśli omijasz trójnik oczywiście, tak chyba wychodzi najtaniej...)
Jest różnica siły hamowania, czy to tylko marketing jak z tymi tv 800Hz ?
największą różnice odczówa się przy wymianie stare gumowe przewody, a nowe. Przytoczę mój przykład :mrgreen: Jak miałem stare węże gumowe to żeby zblokować tylne koło i zarzucić motorem to musiałem prawie stanąć na dźwigni. Jak założyłem nowe przewody to dotykam mocniej i blokuje :rock:
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!

Awatar użytkownika
krzysiek_m
stary Seveniarz
Posty: 448
Rejestracja: 23 sty 2011, 18:58
Motocykl: XRV750 / CRF 1000
Lokalizacja: Gdynia

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: krzysiek_m » 08 mar 2013, 13:05

A do mnie dziś doszły chińskie LML.
http://www.przewodystalowe.pl/

Ciekawe czy wytrzyma, jak gumowy oryginał, 23 lata :D.

kasprzak
Junior
Junior
Posty: 19
Rejestracja: 14 kwie 2013, 08:12
Motocykl: seven '93
Lokalizacja: Dębica/Rzeszów

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: kasprzak » 20 kwie 2013, 17:22

soulsick
jak wrażenia ? jakie długości ?

Awatar użytkownika
pysio102
Seveniarz
Seveniarz
Posty: 201
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:45
Motocykl: Honda Cb 750 Seven Fifty,Mz ts

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: pysio102 » 21 kwie 2013, 07:35

Ja napisze kilka słów o przewodach hela.W komplecie sa tylko przewody nie ma śrób,ta śróba która jest fabrycznie przy zbiorniku na płyn hamulcowy jest na styk tzn nie mozna zmiescic zadnych podkładek miedzianych, nie ma możliwości naciągniecia osłon gumowych na końcówki przewodów gdyż sa za blisko siebie.jeśli chodzi o wygląd wygląda to średnio przede wszystkim te przewody jak dla mnie sa za cienkie -takie jak pancerze np przy sprzęgle, jeśli chodzi o hamowanie to sie nie wypowiem bo zmieniłem je po kupnie motocykla .W sumie nie wiem czy zdecydował bym sie na ponowną wymianę, czy np nie przeznaczył tych pieniedzy na gmole

Awatar użytkownika
Leon
Seveniarz
Seveniarz
Posty: 234
Rejestracja: 17 cze 2012, 22:52
Motocykl: JHRC42
Lokalizacja: 51.89157, 19.63490

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: Leon » 10 mar 2015, 21:51

Odkopię temat. Alex62, soulsick - zadowoleni z tych lml? Robią robotę? Druga sprawa to taka czy jest sens pozbywać się trójnika, zauważyłem że chyba wszyscy tak robią - jest jakiś powód (oprócz ekonomicznego) poprawiania japońskich inżynierów?

Awatar użytkownika
marcin840
Senior
Senior
Posty: 117
Rejestracja: 26 cze 2013, 12:21
Motocykl: cb750 seven fifty
Lokalizacja: Warszawa

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: marcin840 » 10 mar 2015, 22:44

Jak te lml wychodzą cenowo gotowe z końcówkami itd? Kupowałem miesiąc temu w PTM Goodridge - 2 sztuki, z kompletem śrub i podkładek miedzianych - za 257 zł już z przesyłką kurierem i dokupiłem za 20 zł w Intercarsie 10 sztuk podkładek aluminiowych - 277 zł koszt operacji + płyn. Z trójnikiem jest tak, że masz jak w oryginale, poza tym różnicy chyba nie ma.

Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: szataniszcze » 12 mar 2015, 13:55

Odkopię temat. Alex62, soulsick - zadowoleni z tych lml? Robią robotę? Druga sprawa to taka czy jest sens pozbywać się trójnika, zauważyłem że chyba wszyscy tak robią - jest jakiś powód (oprócz ekonomicznego) poprawiania japońskich inżynierów?
bez trójnika jest taniej :)
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!

Awatar użytkownika
Leon
Seveniarz
Seveniarz
Posty: 234
Rejestracja: 17 cze 2012, 22:52
Motocykl: JHRC42
Lokalizacja: 51.89157, 19.63490

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: Leon » 12 mar 2015, 20:18

Szukam i albo słabo szukam albo już nikt nie robi zwykłych gumowych przewodów (pomijając ASO)? Trochę się obawiam że jak wrzucę w oplocie będzie za łatwo zblokować koło, teraz mam coś w rodzaju ABSu (DOT 03 98) :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mariusz
Dziadek Druid
Posty: 906
Rejestracja: 16 lut 2011, 19:11
Motocykl: CBF 1000
Lokalizacja: PZ Pobiedziska

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: Mariusz » 12 mar 2015, 22:23

Zablokowania koła to się nie obawiaj. Kilka prób hamowania i będziesz wszystko wiedział.
Swoją drogą to nie słyszałem, żeby po wymianie przewodów ktoś miał problemy z blokowaniem koła.
Ja zmieniłem i spoko.

goramo
stary Seveniarz
Posty: 587
Rejestracja: 09 sie 2010, 13:44
Motocykl: 13-tka + Hornet 600
Lokalizacja: Wwa

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: goramo » 13 mar 2015, 11:03

Swoją drogą to nie słyszałem, żeby po wymianie przewodów ktoś miał problemy z blokowaniem koła.
No właśnie. Raczej jest odwrotnie - przy stalowych oplotach poprawia się dozowanie hebla. :)
Chuja się zarabia, ale żyje się jak hrabia :-P

SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA + CB1000R -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + CB600F -> CB1300SA + CB1000RA

kasprzak
Junior
Junior
Posty: 19
Rejestracja: 14 kwie 2013, 08:12
Motocykl: seven '93
Lokalizacja: Dębica/Rzeszów

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: kasprzak » 13 mar 2015, 12:27

Leon,
wyjasnij ten ABS

Fakt faktem: stalowe oploty nie pogorszą Ci hamowania .
Ba, jeśli wyczujesz roznice pomiedzy jednym hamowaniem a drugiem od razu to znaczy ze jestes dobry fest ;]
Stalowe zapewnią Ci jednakowe właściwości hamowania jeśli zagrzejesz mocno płyn hamulcowy a gumowe troszku spuchną.

Awatar użytkownika
Leon
Seveniarz
Seveniarz
Posty: 234
Rejestracja: 17 cze 2012, 22:52
Motocykl: JHRC42
Lokalizacja: 51.89157, 19.63490

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: Leon » 14 mar 2015, 16:59

Ktoś tu na forum ostrzegał że po wymianie zahamował jak zwykle i miał lewy bok do roboty, ale pewnie tak jak piszecie wszystko kwestia wyczucia i przyzwyczajenia.

Awatar użytkownika
szataniszcze
Zimne to i owo ;)
Posty: 1393
Rejestracja: 25 paź 2011, 15:13
Motocykl: cebula 230 kilo radości
Lokalizacja: Pruszków

Re: wymiana na przewody w stalowym oplocie jak?

Postautor: szataniszcze » 15 mar 2015, 11:49

Ktoś tu na forum ostrzegał że po wymianie zahamował jak zwykle i miał lewy bok do roboty, ale pewnie tak jak piszecie wszystko kwestia wyczucia i przyzwyczajenia.
tak zgadza sie ;) Ja w sevenie miałem oplot przód i tył ;) jeśli chodzi o treningi Gymkhany to tył oplot rewelacja ;) ale jeśli chodzi o jazdę na co dzień to dla mnie oplot z tyłu zbyt niebezpieczny. miałem jeden takki przypadek że wyskoczył mi kolo przed sevene i dałem nagle po obydwu heblach i po blokowałem wszystko :rock: troszke sie spociłem. :]
teraz jeżdżę motocyklem z fabrycznymi gumowymi wężami i puchnięcie tylnego hebla uważam za plus ;) a że 70-80 % mojego hamowania to hamowanie właśnie tyłeem to dla mnie wygoda, bo można sie czasem zapomniec z ta nogą i mocniej nacisnąć ;) a wiadomo jak to na trasie , człowiek ma głowe w chmurach :]
SAM SAM SAM IDZIESZ! SAM SAM!


Wróć do „Mechanika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości