Poradzcie
-
- Junior
- Posty: 20
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 16:36
Poradzcie
Witam wszystkich
Od paru dni jestem szczesliwym posiadaczem CB 750 Nighthawk. Jezdzi mi sie przyjemnie, jednak pojawily sie juz pewne pytania i watpliwosci. Nie ukrywam, ze Wasza pomoc w ich rozwiklaniu bylaby nieoceniona.
Sporo jezdze "na trasie" i czasem niezle zawieje i musze sie kierownicy trzymac . W zwiazku z tym zastanawiam sie nad szyba przednia. Jak sie z tym jezdzi? I jaka bylaby najlepsza?
Drugie pytanie - w lusterkach, w ktore wyposazona jest moja pszczoleczka widze glownie swoje ramiona, a droge za mna jakos tak niekoniecznie. Czy ktos mial podobny problem? Podejrzewam, ze da sie lusterka wymienic, tylko na jakie?
Kwestia ostatnia - gmole. Warto?
Bede wdzieczny za wszystkie sugestie. Pozdrawiam
Andrzej R.
Od paru dni jestem szczesliwym posiadaczem CB 750 Nighthawk. Jezdzi mi sie przyjemnie, jednak pojawily sie juz pewne pytania i watpliwosci. Nie ukrywam, ze Wasza pomoc w ich rozwiklaniu bylaby nieoceniona.
Sporo jezdze "na trasie" i czasem niezle zawieje i musze sie kierownicy trzymac . W zwiazku z tym zastanawiam sie nad szyba przednia. Jak sie z tym jezdzi? I jaka bylaby najlepsza?
Drugie pytanie - w lusterkach, w ktore wyposazona jest moja pszczoleczka widze glownie swoje ramiona, a droge za mna jakos tak niekoniecznie. Czy ktos mial podobny problem? Podejrzewam, ze da sie lusterka wymienic, tylko na jakie?
Kwestia ostatnia - gmole. Warto?
Bede wdzieczny za wszystkie sugestie. Pozdrawiam
Andrzej R.
-
- stary Seveniarz
- Posty: 326
- Rejestracja: 14 sie 2006, 09:56
- Lokalizacja: Opolskie/Kluczbork
-
- Beniamin
- Posty: 72
- Rejestracja: 09 lis 2006, 13:12
- Lokalizacja: Mława
Szybke przednia juz mam ale w tej chwili jest "w malowaniu", kupilem uzywana i trzeba ja troche do ladu doprowadzic. Ale kumpel jezdzi z owiewka (wczesniej jezdzil bez) i mowi ze jest o wiele lepiej, z tym ze trzeba dobrze wszystko poustawiac zeby powietrze nie walio w kask.
Lusterka kupilem podobne do tych (inny wspornik) http://moto.allegro.pl/item187712326_lu ... amaha.html spisuja sie bez zastrzezen. Mialem poczatkowo maly klopot z ich ustawieniem ale podlozylem dwie podkladki miedziane i teraz juz sie trzymaja w tym miejscu co trzeba.
Gmoli nie zakladalem z trzech powodow, nie podobaja mi sie, sa za drogie i nie pasowaly by do mojego motocykla. Zamowilem sobie crashpady, sa praktycznie niewidoczne a mysle ze swoje zadanie spelnily by bardzo dobrze. Cena 120 zl o ile pamietam.
Lusterka kupilem podobne do tych (inny wspornik) http://moto.allegro.pl/item187712326_lu ... amaha.html spisuja sie bez zastrzezen. Mialem poczatkowo maly klopot z ich ustawieniem ale podlozylem dwie podkladki miedziane i teraz juz sie trzymaja w tym miejscu co trzeba.
Gmoli nie zakladalem z trzech powodow, nie podobaja mi sie, sa za drogie i nie pasowaly by do mojego motocykla. Zamowilem sobie crashpady, sa praktycznie niewidoczne a mysle ze swoje zadanie spelnily by bardzo dobrze. Cena 120 zl o ile pamietam.
Ludzie, którzy piją, są dla mnie niczym... Niczym bracia.
- oster
- Nocny Jastrząb
- Posty: 1804
- Rejestracja: 18 lut 2005, 17:10
- Motocykl: ex NH,XJR,CB1300,Hornet,XJR,HH
- Lokalizacja: Warszawa
Też mialem najthołka.Jezdziłem z szybą Firmy MGG /polskiej/ Niektórym ""estetom" nie bardzo podoba sie goly motocykl wyposażony w potrzebne dodatki takie własnie jak szyba czy gmole.Te ostatnie nie sa do podobania , a do czego kazdy wie . W swoim hołku miałem poteżne wiekgachne które sprawdziły się w 100%.Tak więc moim zdaniem powinienes zainwestowac w te potrzebne gadzety
"miłość wszystko zwycięży, szczególnie miłość do pieniędzy"
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
Pare slow od admina - takie "powitanie"
1) Staraj sie aby temat wskazywal o czym jest tresc wiadomosci.
2) Jak juz zadajesz pytanie to najlepiej tak zeby bylo jedno w danym poscie. Bo teraz to jest kogiel-mogiel. Gdyby ktos kiedys przeszukiwal archiwum forum to nie bedzie mial pojecia o czym byla dyskusja, ktora wlasnie rozpoczales.
3) W liscie powitalnym byla prosba o przywitanie w odpowiednim watku
1) Staraj sie aby temat wskazywal o czym jest tresc wiadomosci.
2) Jak juz zadajesz pytanie to najlepiej tak zeby bylo jedno w danym poscie. Bo teraz to jest kogiel-mogiel. Gdyby ktos kiedys przeszukiwal archiwum forum to nie bedzie mial pojecia o czym byla dyskusja, ktora wlasnie rozpoczales.
3) W liscie powitalnym byla prosba o przywitanie w odpowiednim watku
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
owiewka
Faktycznie z szybą przednią dużo łatwiej się jeźdźi, prawie wcale nie wieje, tyle że faktycznie wygląd psuje motocylkla. Ja kupiłem od tego gościa.
http://moto.allegro.pl/item189141091_sz ... w_24h.html
http://moto.allegro.pl/item189141091_sz ... w_24h.html
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
-
- Beniamin
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 lis 2006, 16:19
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Szyba: mam taką od MGG do naked`ów typową i wygląda całkiem fajnie, szczególnie że kryje nieco porysowane zegary. Podejrzewam również, że nieco odchyla strumień powietrza z klaty na dynie.
Gmole: z Larssona takie prościutkie, 3 punktowe. Wyglądają nieźle... jak sie sprawdzą podczas szlifa? Nie wiem, poprzednie chyba GIVI + kufer uratowały mi moto, cena chyba coś koło 300zl.
Gmole: z Larssona takie prościutkie, 3 punktowe. Wyglądają nieźle... jak sie sprawdzą podczas szlifa? Nie wiem, poprzednie chyba GIVI + kufer uratowały mi moto, cena chyba coś koło 300zl.
- PeterS
- Seveniarz
- Posty: 215
- Rejestracja: 03 paź 2005, 14:21
- Motocykl: SF Evolution ];)
- Lokalizacja: Kraków
Ja zanabyłem w Larssonie szybkę turystyczną (największa jaka była do nakedów - wysokość bodaj 45cm (nie moge znaleźć w tym nowym porypanym katalogu). MRA - wyszło coś ok. 220 zł.
Przydaje się - na klatę nie wieje i przez to nie masz łap jak małpa, ino, że trochę we łbie huczy Nie jest łatwo ją ustawić, żeby opływ wokół głowy był w miarę niezakłócony. Ale i tak więcej + niż -.
Moto kupiłem już z gmolami - są chyba samoróbką i przypominają trochę sanki , ale są bardzo skuteczne - przy glebie parkingowej moto oparło sie na nich, prawie nie dotykając gleby. Trzeba będzie jednak pomyslec chyba o mniejszych, bo ostatnio na winklach za bardzo zbliżają się do asfaltu
http://img91.imageshack.us/my.php?image=img9250mr3.jpg
Przydaje się - na klatę nie wieje i przez to nie masz łap jak małpa, ino, że trochę we łbie huczy Nie jest łatwo ją ustawić, żeby opływ wokół głowy był w miarę niezakłócony. Ale i tak więcej + niż -.
Moto kupiłem już z gmolami - są chyba samoróbką i przypominają trochę sanki , ale są bardzo skuteczne - przy glebie parkingowej moto oparło sie na nich, prawie nie dotykając gleby. Trzeba będzie jednak pomyslec chyba o mniejszych, bo ostatnio na winklach za bardzo zbliżają się do asfaltu
http://img91.imageshack.us/my.php?image=img9250mr3.jpg
- PeterS
- Seveniarz
- Posty: 215
- Rejestracja: 03 paź 2005, 14:21
- Motocykl: SF Evolution ];)
- Lokalizacja: Kraków
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
- LuTo
- dmuchnij moją trąbkę
- Posty: 1826
- Rejestracja: 01 sty 2008, 15:29
- Motocykl: R1200RT
- Lokalizacja: WWY
małe odświeżenie staroci
Macie na to jakiegoś pomysła???
robiąc małą przejażdżkę w niedzielę, zauważyłem podobny problem. Ramiona zasłaniają mi prawie całe lusterka, a z regulacją jakoś cienko.Drugie pytanie - w lusterkach, w ktore wyposazona jest moja pszczoleczka widze glownie swoje ramiona, a droge za mna jakos tak niekoniecznie. Czy ktos mial podobny problem? Podejrzewam, ze da sie lusterka wymienic, tylko na jakie?
Macie na to jakiegoś pomysła???
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 162
- Rejestracja: 25 wrz 2006, 15:44
- Lokalizacja: Naklo nad Notecia
- Kontakt:
z calym szacunkiem dla MGG, nie wiem jak teraz robia mocowania ale jak Grzesiek z MGG zakladal mi szybe do Zephyra to mnie szlak trafial jak te opaski moja lsniaca kierownice rychalySzyba: mam taką od MGG do naked`ów typową i wygląda całkiem fajnie, szczególnie że kryje nieco porysowane zegary. Podejrzewam również, że nieco odchyla strumień powietrza z klaty na dynie.
zawsze bedzie dylemat tanio, taniej lepiej gorzej zalezy jakie priorytety
pozdro
Failure is not an option...
ex Red Onion 00' ...V-strom DL1000, CBF1000, Xtourer 1200 ,,,, Junak 57', WSK 125 74', Rebel 125 98'
ex Red Onion 00' ...V-strom DL1000, CBF1000, Xtourer 1200 ,,,, Junak 57', WSK 125 74', Rebel 125 98'
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 162
- Rejestracja: 25 wrz 2006, 15:44
- Lokalizacja: Naklo nad Notecia
- Kontakt:
albo sie przyzwyczaisz albo musisz zmienic lusterka na te z dluzszymi ramionamimałe odświeżenie staroci
robiąc małą przejażdżkę w niedzielę, zauważyłem podobny problem. Ramiona zasłaniają mi prawie całe lusterka, a z regulacją jakoś cienko.Drugie pytanie - w lusterkach, w ktore wyposazona jest moja pszczoleczka widze glownie swoje ramiona, a droge za mna jakos tak niekoniecznie. Czy ktos mial podobny problem? Podejrzewam, ze da sie lusterka wymienic, tylko na jakie?
Macie na to jakiegoś pomysła???
Failure is not an option...
ex Red Onion 00' ...V-strom DL1000, CBF1000, Xtourer 1200 ,,,, Junak 57', WSK 125 74', Rebel 125 98'
ex Red Onion 00' ...V-strom DL1000, CBF1000, Xtourer 1200 ,,,, Junak 57', WSK 125 74', Rebel 125 98'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości