wyciek- pomocy
-
- Junior
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 sie 2006, 11:52
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp
wyciek- pomocy
Zauważyłam, że przy mojej sevence na cylindrze pojawia się wyciek oleju. Co mam zrobić, gdzie kupić uszczelki i jakie? Słyszałam też o uszczelnianiu sylikonem co o tym myślicie?
[/img]
[/img]
-
- Pampers / Chińska SF
- Posty: 503
- Rejestracja: 07 lip 2005, 23:37
- Motocykl: BMW K1200RS
- Lokalizacja: Warszawa-Chomiczówka
- Kontakt:
Re: wyciek- pomocy
słyszałem ze silikon to cos najgorszego choc niestety uszczelniaZauważyłam, że przy mojej sevence na cylindrze pojawia się wyciek oleju. Co mam zrobić, gdzie kupić uszczelki i jakie? Słyszałam też o uszczelnianiu sylikonem co o tym myślicie?
[/img]
o ile nie mozna zastosowac nowej uszczelki, a tu wskazania są jednoznaczne to chyba leciutenkie posmarowanie silikonem powinno dac rade
przypominam iz przy dokrecaniu nadmiar silikonu wypłynie z obu stron wiec lepiej dac go za mało niz za duzo a potem mieć farfocle w silniku które moga narozrabiać.....
-
- Senior
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 21:27
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Junior
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 sie 2006, 11:52
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp
-
- Junior
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 sie 2006, 11:52
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp
http://img178.imageshack.us/my.php?imag ... 142kp2.jpg
to fotki moich tłumików jeszcze raz dzięki
to fotki moich tłumików jeszcze raz dzięki
-
- mlody Seveniarz
- Posty: 162
- Rejestracja: 25 wrz 2006, 15:44
- Lokalizacja: Naklo nad Notecia
- Kontakt:
ja bym na poczatek sprobowal zdjac kape zaworowa i dociagnac glowice, ciekaw jestem czy przez ostatnie ponad 10 lat ktos wogole sprawdzal stan srob mocujacych uklad glowica-cylinder do bloku. Silnik caly czas pracuje, drga i czasem sie sroby luzuja, w koncu wkrecone sa w aluminium, ktore lubi sie rozszerzac a potem kurczyc troche w innym tempie niz stal z ktorej zrobione sa szpilki. Potem bedziesz sie mogla zastanawiac co dalej - rozbierac i wymieniac uszczelke czy po prostu dolewac a little bit . Proponuje, zeby zrobil to ktos kto ma klucz dynamometryczny i wie z jaka sila powinnny byc dokrecone sroby
powodzenia
powodzenia
Failure is not an option...
ex Red Onion 00' ...V-strom DL1000, CBF1000, Xtourer 1200 ,,,, Junak 57', WSK 125 74', Rebel 125 98'
ex Red Onion 00' ...V-strom DL1000, CBF1000, Xtourer 1200 ,,,, Junak 57', WSK 125 74', Rebel 125 98'
- PeterS
- Seveniarz
- Posty: 215
- Rejestracja: 03 paź 2005, 14:21
- Motocykl: SF Evolution ];)
- Lokalizacja: Kraków
W mojej SF sprawa wygląda identycznie. Rozmawiałem z mechanikiem i podał mi zakres prac warszatowych - demontaz zaworów, głowicy, nast. cylindra (bo dobrze zrobić od razu uszczelkę pod nim), zabielanie, ew. wymiana pierścieni, problem owalizacji tulei itd itp.
Wiec porozmawiałem z o wiele bardziej doświadczonym mechanikiem z salonu Hondy w Katowicach - opatrzył i stwierdził: "eeeeeeee, czyścić i jeździć". I tego się trzymam
Gdyby oleum kapało - to już gorzej.
Wiec porozmawiałem z o wiele bardziej doświadczonym mechanikiem z salonu Hondy w Katowicach - opatrzył i stwierdził: "eeeeeeee, czyścić i jeździć". I tego się trzymam
Gdyby oleum kapało - to już gorzej.
-
- Senior
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 21:27
- Lokalizacja: Tarnów
Ja tez bym jezdzil, i czekal do wymiany rozrzadu wtedy zrobisz za jednym razem, rozbierac to tak jak wczesniej pisalem to raczej bezsens, sciagac kape zaworowa i dokrecac glowice raczej mi sie nie widzi (nie wierze ze jest popuszczona) ale zawsze stosuje sie te najtansze srodki wiec mozna sprobowac, ja tam bym narazie zostawil i czekal do wymiany rozrzadu
aa no i napisz jaki przebieg masz??
aa no i napisz jaki przebieg masz??
-
- Junior
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 sie 2006, 11:52
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp
Dzięki za porady. Przedstawię ten referat tacie może coś zaradzi (jeśli oczywiście znajdzie czas- z czym bywa gorzej).
Wersja
Przebieg mam niestety sporawy, bo to 76 tyś. (93r.) i ostatnio zainwestowałam w tłumiki więc od wydatków chce uciec. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
Wersja
najbardziej mi się podoba.zawsze stosuje sie te najtansze srodki wiec mozna sprobowac, ja tam bym narazie zostawil
Przebieg mam niestety sporawy, bo to 76 tyś. (93r.) i ostatnio zainwestowałam w tłumiki więc od wydatków chce uciec. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
- dofo
- powsinoga
- Posty: 1849
- Rejestracja: 09 lut 2005, 18:20
- Motocykl: SevenFifty '92
- Lokalizacja: Czerwieńsk / Berlin
- Kontakt:
- PeterS
- Seveniarz
- Posty: 215
- Rejestracja: 03 paź 2005, 14:21
- Motocykl: SF Evolution ];)
- Lokalizacja: Kraków
-
- Senior
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 21:27
- Lokalizacja: Tarnów
O to przepraszam- rzeczywiscie zainwestowala w tłumiki ale jedno mam na swoje usprawiedliwienie, bowiem zmylilo mnie to jakim fachowym jezykiem mowila:), zazwyczja kobieta by napisala "cieknie mi z tego srebrnego co wyglada i dziala jak grzejnik" a zazwyczaj kobiety tez sie czyms takim nie przejmuja, moja ciotka 3 dni temu zjezdzila miasto z zaswiecona kontrolka oleju i wcale sie tym nie przejela
-
- stary Seveniarz
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 lut 2005, 19:40
- Lokalizacja: Warszawa
W poprzednim motocyklu (CB700 NH) miałem minimalny wyciek z pokrywy zaworów. Uszczelniłem go czerwonym obleśnym silikonem do wysokich temperatur, którego nawaliłem dużo za dużo. Przestało się pocić, ale wyglądało paskudnie. Było to z 8 lat temu - nie jestem z tego dumny i więcej bym tak nie zrobił. Radzę kupić uszczelkę i sprawdzić w serwisówce z jaką siłą trzeba dokręcić śrubę. Dysponuje kluczem dynamometrycznym więc moge pożyczyć. Nie radzę robić "na oko", bo kumpel kiedyś złamał śrubę w ten sposób.
Powodzenia
Powodzenia
-
- Junior
- Posty: 33
- Rejestracja: 16 sie 2006, 11:52
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości